Matej Krajcer in Leticia Slapnik Yebuah sta odplesala iz šova Zvezde plešejo. (Foto: POP TV)
Sedma oddaja je bila ljubezensko obarvana. Vsak par je dobil nalogo skozi ples prikazati neko vrsto ljubezni: ljubezen do življenja, do sebe, nesrečno, destruktivno ljubezen, ljubezen na preizkušnji, strast. Izbrana sta jim bila osnovna ideja in glasbena podlaga. Skozi celotno oddajo je bilo veliko govora o čustvih in zato se nič ne čudim, da so bile v glavnem vse točke zelo podkrepljene z zgodbo. Zgodba seveda zahteva tudi posebno sceno – tudi tukaj smo videli nekaj superlativov. Po drugi strani pa je to pretirano ukvarjanje z izražanjem čustev pripeljalo do tega, da je dejansko trpel ples. Uvodna plesna točka, ki je napovedala ljubezensko tematiko večera.
Da lahko skozi ples izrazimo neko čustvo, se tega lotimo fizično, skozi naš instrument – telo. Večina se naloge ni lotila na ta način, zato moram ugotoviti, da razen pri Maji Martini (Merljak, op. u.) nisem pri nikomer zasledil nekega vidnega plesnega napredka od zadnjič. Seveda se popolnoma zavedam, da je en teden izjemno kratek čas in da je priprava točke, ki naj bi vsakič po možnosti dvignila gledalce na noge, skoraj ‘misija nemogoče’. S tega vidika so tako mentorji kot njihovi varovanci opravili fenomenalno delo in spet bom rekel "kapo dol vsem!" Želim pa poudariti eno stvar: mentorji imajo v bistvu dvojno nalogo. Poleg tiste očitne, da morajo naštudirati koreografijo in zvezdnike pripraviti za čim bolj suveren nastop v vsaki oddaji posebej, se morajo v svoje učence tudi poglobiti in najti način, kako jih trenirati, da bodo iz oddaje v oddajo plesali bolje. Ta trening ni vezan na točko, ki prihaja, ampak je učenje podlage za izboljšanje telesne koordinacije in nadzora. Mi temu rečemo ‘basic’ oziroma osnova. Brez vadbe te osnove so točke sicer lahko vedno bolj spektakularne, ampak zvezdniki pa v njih ne bodo delovali vse bolje. Matej Krajcer in Leticia Slapnik Yebuah
Po prejšnji oddaji sem pohvalil Leticio (Slapnik Yebulah, op. u.) in Mateja (Krajcerja, op. u.), ker sem opazil, da Leticia kot plesalka napreduje, kar je bil poklon Mateju in njegovemu trenerskemu delu. Veselil sem se njunih prihodnjih nastopov, ker sem upal in pričakoval, da bo ona tista, ki bo vesoljni Sloveniji pokazala, kako lahko trening plesa spremeni račko v laboda in da je to izvedljivo v relativno kratkem času. Njun tango na Thriller me ni navdušil in menim, da se je pri njej zgodilo ravno to, o čemer sem pisal zgoraj. Preveč poudarka na izražanju čustev oziroma igranje. Konflikt, jeza, agresija … pri tangu bi moralo to priti na dan skozi močne noge, okrepljen stik s podlago, težo spuščeno v tla in poigravanjem z napetostjo v telesu. Namesto tega smo videli ‘grde’ in zgrbančene linije, ki naj bi pričarale negativna čustvena stanja. Malo preveč poenostavljeno na žalost. Žal mi je, da je Leticiina transformacija v elegantnega laboda zaključena. Maja Martina Merljak in Miha Perat
Pozitivna transformacija pa se je zgodila pri Maji Martini, ki ji je očitno strastna rumba zelo ustrezala. Točka sicer čisto prekopirana iz ameriške različice šova, ampak – roko na srce – njuna interpretacija je bila zelo dobra.
Odplesano in odigrano izvrstno in zasluženo prvo mesto v tej oddaji. Kot je tudi Andrej (Škufca, op. u.) ugotovil – bose noge so bile v veliko pomoč in Maja Martina je premikala svoje telo kot prava plesalka. Tadeja Pavlič in Dejan VunjakDejan (Vunjak, op. u.), ki je s Tadejo (Pavlič, op. u.) prav tako plesal rumbo, je dobil enak seštevek točk in delitev prvega mesta, kar pa smo od njega že kar navajeni. To je za naprej malo nevarno, saj se žiranti niso več tako spektakularno vzhičeno odzvali na njegov nastop. Upam, da bosta v nadaljevanju pripravila kaj bolj norega, nekaj, s čimer nas bosta vse presenetila. Njegova rumba je bila solidna, vendar za moškega premehka, predvsem v nogah in stopalih. Njegovi čevlji so delovali prazni, ker je manjkal pritisk v tla. Denis Porčič in Martina PlohlDenis (Porčič, op. u.) in Martina (Plohl, op. u.) sta imela spet močno zgodbo, tokrat na podlagi nesrečne ljubezni. Dunajski valček je bil soliden, vendar ne najboljši, kar smo jih videli. Denis je dober v pozicijah in linijah ter ko se premika sam. V zaprti drži se počuti mnogo slabše, ampak je natreniral, da je ne popusti. Zato je trpel premik v prostor oziroma polet, kar je omenila tudi Katarina (Venturini, op. u.). Scensko je bil nastop paša za oči, kar je lepo povzel Lado (Bizovičar, op. u.): "Popolna točka … Ples? Boli me …" Nuša Lesar in Andrej RebulaNušo (Lesar, op. u.) in Andreja (Rebulo, op. u.) sem v prvih oddajah videl kot možna favorita za zmago, pa me pozneje nista več prepričala. Tokrat sta plesala quickstep, ki ni bil nič kaj pretresljiv z vidika zgodbe in scene, ampak je bil res pravi quickstep. Manjkali so sicer nagibi telesa in spreminjanje smeri rotacij, preveč je bilo poskakovanja, ampak pohvalno, da sta se lotila tega plesa na ta način. Karakter quickstepa Nuši ustreza, imela pa je slabo pozicijo zgornjega dela telesa, ker so noge še prešibke. Poškodba gležnja tu seveda ni bila ravno nedolžen faktor, čudi pa me, da ji je Andrej dovolil vaditi točko v čevljih, ki niso narejeni za ples. Mogoče bi se s pravimi čevlji lahko izognila poškodbi. Igor Štamulak in Lejna Karić LubardaIgor (Štamulak, op. u.) in Lejna (Karić Lubarda, op. u.) sta plesala salso, s katero sta morala pokazati ljubezen do življenja. To Igorju sicer ni bilo težko. Bilo je, kot bi mu dali dovoljenje, da se mu spet ni treba ukvarjati s tehniko. Podobno kot zadnjič pri njegovem čačačaju je bilo njegovo telo premalo ‘natonirano’ in je deloval kot razkuhan špaget, kot rečemo, kadar plesalec ali plesalka plešeta s prenizko notranjo napetostjo. Podobno kot nekateri drugi prej omenjeni zvezdniki je dal premalo pritiska v tla, zaradi česar je njegovo telo plapolalo kot reklamni pajac, v katerega se od spodaj vpihuje zrak, da zgoraj krili in se zvija. To ni bilo napisano z namenom, da bi Igorja žalil, ampak zgolj kot prispodoba, ki naj bi mu pomagala najti način, da se prizemlji in postavi svoje telo močneje. Potem bomo šele lahko njegovo veselje do plesa in življenja nasploh videli tudi mi gledalci. V tem je razlika med scenskim plesnim nastopom in ‘privat žurko’. Urška Vučak Markež in Jernej BrenholcUrška (Vučak Markež, op. u.) in Jernej (Brenholc, op. u.) sta po sodniških ocenah pristala na repu lestvice. Prikazati sta morala ljubezen do sebe. Spet ena močno čustvena ideja za točko in spet preveč poudarka na iskanju in/ali igranju čustev, premalo pa iskanja načina, kako to ponazoriti skozi gib, skozi telo, fizično … Ker je Urška funkcionirala dvotirno: en del nje je poslušal besedilo pesmi in si predstavljal, kaj to pomeni zanjo, drugi del pa je poskušal slediti naučeni koreografiji, in prišlo je do kratkega stika. V bistvu sem malo razočaran, ker menim, da je Urška dobra plesalka, le natrenirala ni plesa dovolj. Če bi se te rumbe lotila na primer tako kot Denis, bi bila plesno lahko enako dobra kot on ali boljša. Oba imata telesni hendikep, vendar na različnih polih: njegovo telo je preveč mišičasto in mu manjka fleksibilnosti, njeno pa premalo in ji manjka moči. Na njeno srečo je zelo priljubljena in ima vsaj še eno možnost pripraviti dober plesni nastop. Se pa strinjam, da je bila lepa v tej rumbi in na trenutke prav zapeljiva. Jernej je pa itak najboljši možen partner zanjo in skupaj sta verjetno najbolj prisrčen par te oddaje. Sodniki so se razživeli in …
Pari imajo zdaj dva tedna časa, da pripravijo nove nastope, in prav zanima me, kakšnemu plesnemu napredku bomo priča. … Lado je podarjal desetke.
Kot sta dokazala Maja Martina in Miha, se lahko še vse obrne na glavo ter dejansko lahko v pozitivno ali negativno preseneti kdorkoli in kdorkoli lahko tudi izpade. Šov je šov in en trenutek si lahko na vrhu, drugič te pa več ni! Lestvica sedme oddaje
Veliko veselja s pripravo želim vsem plesnim parom, nam pa užitek ob gledanju tega, kar nam bodo pripravili! Lepe praznike! Prihodnjo nedeljo oddaje domnevno zaradi praznikov ne bo; zvezde bodo plesale šele 7. maja. (Foto: POP TV)
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.
Nujno potrebni piškotki
Nujni piškotki se vedno namestijo, saj omogočajo nemoteno uporabo spletnega mesta. Uporabljajo se v namene košarice v spletni trgovini, varovanje spletnega mesta pred napadi in podobno. Ti piškotki ne shranjujeno nikakršnih podatkov o uporabniku (obiskovalcu).
Analitični piškotki
Ti piškotki se uporabljajo za spremljanje uporabe spletne strani z uporabo Google Analytics.
Oglaševalski
Oglaševalske piškotke uporabljamo za prikaz personaliziranih oglasov na družabnih medijih in spletnih iskalnikih kot so Facebook, Instagram, Google in podobni.