Četrta oddaja se je začela brez otvoritvene točke, tako da se je kar takoj po predstavitvi sodnikov začelo zares.
Prva sta se nam iz druge skupine tekmovalcev predstavila Tanja Żagar in Arnej Ivkovič. Že po prvih nekaj taktih pesmi Franka Sinatre The Way You Look Tonight je bilo očitno, da je Tanja izjemna plesalka, ki ji niso tuji stari hollywoodski glasbeno-plesni filmi. V čudoviti, bogato dekorirani standardni obleki v nebesno modrih odtenkih je pričarala glamur iz časov Freda Astaira in Ginger Rogers. Žal so bili vsi deli koreografije, ki so bili zaplesani v zaprti drži, muzikalno nenatančni, saj sta ves čas hitela. Slowfox zahteva mnogo bolj umirjeno in valujoče gibanje, ki deluje, kot da imamo veliko časa in se nam nikamor ne mudi. To je tisto, zaradi česar slowfox slovi kot najtežji ples. Arnej in Tanja v tem nista bila nič kaj uspešna. Ocene so bile od 4 do 8, s seštevkom 26, kar se mi je zdelo primerno za solo dele, ne pa tudi za tiste, zaplesane v drži in s slowfox koraki.
Naslednji par je zaplesal hiter in poskočen quickstep, ki je po karakterju pravo nasprotje slowfoxa, kar pove seveda že ime plesa. Zaplesala sta ga Tinkara Fortuna in Aleksej Rubcov. V tej točki so se v harmonijo zelo dobro zlili trije elementi: glasba, kostumi in koreografija. Tinkara, ki je po mojem mnenju dobila najboljšega plesalca in koreografa te sezone, se je v svoji vlogi izvrstno znašla, tako s tehničnega kot karakternega vidika. Bila sta prikupna, sproščena in energična. Če bi bila še malo bolj dodelana in natančna, bi bila to res fantastična točka, ena najboljših od vseh videnih v tretji seriji. Dobila sta ocene od 3 do 7, s seštevkom 21, kar se mi je zdelo absolutno prenizko, predvsem zato ker je bil njun ples karakterno res pravi quickstep v nasprotju s slowfoxom Tanje in Arneja. Ne strinjam se s Katarininim (Venturini, op. u.) komentarjem o ‘špičkah’ pri dvigu, ker jih stil plesa ni narekoval, zmotila me je tudi njena omemba "fiksne plesne drže", ker ta nikakor ni cilj pri plesu v paru.
Tretji tekmovalni par nam je zaplesal čačača in upala sem, da bo to edini čačača v tej oddaji, saj smo jih že vsi siti. Boris Kopirar in Nina Gerič sta pripravila točko, pri kateri je Nina uporabila vse možnosti, kako zapolniti čas, da bo dejanskega plesa čim manj. Hkrati se je sama toliko naplesala, da sem pomislila, da bi morala dobiti dvojni honorar glede na to, da pleše za oba. Gospod Kopitar je sicer vse, kar je odplesal, odplesal korektno, z občutkom za ‘tajming’, kot rečemo. Ob pravem času je pokleknil, vstal, se sprehodil, se obrnil in tako naprej.
Zbrala sta 14 točk z ocenami od 2 do 5. Nikino (Urbas, op. u.) petico je dobil predvsem za svoj osebni šarm in Andrejevo (Škufca, op. u.) dvojko, ker je ostal pristen, brez nekega pretvarjanja in igranja. Ta Andrejeva pripomba je bila zelo dobra in poučna!
Četrti ples večera je pripadel Tini Gorenjak in Mihi Vodičarju, ki sta v svojem prvem nastopu navdušila s slowfoxom. Tina se je takrat zelo izkazala in pokazala, da je izvrstna gibalka, od katere seveda zdaj vsi veliko pričakujemo. Njun zadani ples je bil tudi čačača, in sicer na Get The Party Started Shirley Bassey. Moram priznati, da mi je posnetek z vaje nagrbančil čelo, ker sem videla, da Miha dela s Tino precej na grobo. Potem smo si pogledali nastop, v katerem je bilo vse skupaj še bolj grobo in pretirano. Glasba je res nekako narekovala bolj seksapilen pristop, ampak Tina, za katero še vedno mislim, da je zelo sposobna plesalka, je dobila preveč drzno zastavljeno koreografijo, v kateri je bilo preveč vsega. V nastopu je bilo zato preveč vidnih težav in napak za tako dobre komentarje in ocene. Moja prva misel ob zaključku točke je bila podobna Andrejevi po čačačaju Igorja Mikića v drugi oddaji: "Ne vem, kaj sem gledala." Tina in Miha sta zbrala rekordnih 27 točk in sprašujem se, ali smo gledali isti nastop. Katarina je rekla: "Fantastično!" Meni je bila fantastična pri tej točki samo scenografija.
Sledila sta Igor Mikić in Valerija Musina, ki sta plesala tango na Sexyback Justina Timberlakea. Njun manj posrečen prvi nastop in slabe ocene so jima prišli do živega in sta se na svojo drugo priložnost zelo dobro pripravila. Igorja smo spoznali tudi z njegove malo bolj rahločutne strani, ko je dal igro malo na stran in nas spustil bliže. Njegov tango je bil soliden, drža dokaj korektna in nastop do potankosti natreniran. Zgodile so se tudi neke ritmične napake, ampak ničesar katastrofalnega. S tem nastopom se je res odkupil za neuspeli prvi preizkus. Zbrala sta 26 točk, kar je rekordno izboljšanje ocene od ene oddaje do druge.
Zadnji plesni nastop pa je pripadel Franku Bajcu in Svetlani Cigoj, ki sta dobila za nalogo, da zaplešeta − ne boste verjeli − čačača. Izbrana glasbena podlaga zanj je bila pesem Hot Stuff Donne Summer. Ne vem niti, kje naj začnem. Kostumi: katastrofa, še posebej Frankov. Glasba: neprimerna. Ritem: če me oči niso prevarale, je bilo tisto malo čačačaja v koreografiji zaplesano na napačen ritem (ena, dva − čačača). Če Svetlana ne bi bila tako simpatična in lepa, bi bilo vse skupaj negledljivo. Glede na njun zelo lep prvi nastop je bil tokratni veliko razočaranje. Tudi sodniki so bili razočarani in Franko ter Svetlana sta zbrala le 15 točk, od poklonjene Andrejeve dvojke do Nikine šestice za "performans, ki ga ne bo nikoli pozabila". Jaz upam, da ga bom čim prej, in srčno upam, da bomo v prihodnje videli od njiju kaj boljšega.
Seštevek ocen sodnikov po dveh tekmovalnih plesih je postavil na vrh lestvice Tino in Miho, na dno pa Borisa in Nino. Po upoštevanju glasov gledalcev sta izpadla slednja. Tokrat mislim, da smo si vsi edini, da je tak rezultat korekten. Gospod Kopitar je svoje delo v oddaji opravil profesionalno in korektno, po svojih najboljših močeh, tako da si nima česa očitati, mi pa tudi ne.
Veselim se nadaljevanja, v katerem se bodo plesni pari prelevili v priljubljene filmske like v tematsko obarvani peti oddaji in se nam prvič predstavili vsi skupaj.
Plesalci so se od nas poslovili z odlično točko na temo filmskih scenaristov v koreografiji Mihe Krušiča in z odličnim Aleksejem Rubcovim v glavni vlogi.