Noč čarovnic na Strictlyju. Forumaši nad Nadijo Bičkovo. Koreografije dela zase in svojo promocijo!

Davood in Nadija v rumbi (foto: BBC 1)

Do šestega tedna ene najpopularnejših zabavnih oddaj na BBC One, Strictly Come Dancing, se je prebilo enajst tekmovalnih parov. Kar nekaj jih je omenilo, da se veselijo, da so zdržali do te posebne oddaje za noč čarovnic. Očitno so imeli visoka pričakovanja glede že tradicionalno ene najzabavnejših epizod v ‘striktli’ seriji, ki je vedno postregla z enkratno scenografijo, masko in posebnim, strašljivo-humornim vzdušjem. Otvoritveno točko so zaplesali zvezdniki skupaj s profesionalnimi plesalci, in ob gledanju me je takoj prešinilo, da so scenski efekti fenomenalni. Tudi po ogledu posnetkov nekaterih nastopov iz prejšnje oddaje, ko sem bil v studiu, sem bil kar šokiran, kako lahko z moderno tehnologijo pričarajo skoraj karkoli. Če k temu dodamo še delo maskerjev, ki so imeli tokrat polne roke dela, ni nenavadno, da so pričakovanja za to posebno oddajo vedno zelo visoka.

V maskah so bili tudi sodniki, ki so imeli za ocenjevanje celo posebne loparčke v obliki duhcev. Najduhovitejša ideja se mi je zdela, da so za najstrožjega Craiga izbrali Jokerja. Mogoče so mislili, da se bo za spremembo kdaj nasmehnil, pa se ni. Je ostal kar pri svoji osnovni vlogi in je ocenjeval celo strožje kot ponavadi. Se je pa zato Shirley bolj vživela v vlogo Cruele de Ville, saj je nekatere nastope precej ‘popljuvala’, med drugim tudi rumbo Davooda Ghadamija in Nadije Bičkove, ki po njenem ni imela dovolj prepoznavnega gibanja za ta ples.

Okrcala je pravzaprav koreografijo, čeprav je govorila Davoodu. Na to se je obregnilo veliko gledalcev, ki so se v komentarjih razpisali, da to ni njegova domena, ampak je za koreografijo odgovorna Nadija. Mnogi so šli celo tako daleč, da so ji zamerili, da vse koreografije dela zgolj zase in svojo promocijo ter da se ne ukvarja dovolj s tem, kako bo deloval Davood oziroma ali bo ob njej sploh lahko napredoval tako kot njegova konkurenca. Meni je bila njuna točka všeč, in ker je bila to prva rumba te serije, pa še na zelo lep komad (Wicked Game Chrisa Isaaca), so se mi zdele ocene prenizke. Res pa sem gledal točko kot celoto in ne samo Davooda, ki ga v bistvu sodniki ocenjujejo (ocene: 5, 7, 6, 7).

Pa poglejmo na kratko preostale nastope. Jonnie Peacock in Oti Mabuse; plesala sta čačača, oblečena v pirata, Jonnie seveda kot enonogi pirat, kar se mu je zdelo prav zabavno. Quickstep prejšnjega tedna mu je očitno bolj ustrezal kot tehnika čačačaja s stegovanjem nog in gibanjem bokov (ocene: 4, 6, 5, 5).

Ruth Langsford in Anton du Beke; edini par, ki ni bil strašljivo oblečen, je plesal quickstep na glasbeno podlago TV-serije Bewitched iz šestdesetih let, kjer je čarovnica Samantha čarala s trzajem nosu. Tokrat je Ruth Antona začarala v zajca, ki je deloval smešno z zajčjim repom v standardni drži. Čeprav Ruth (57) ni zelo gibalno nadarjena, moram priznati, da se je solidno naučila precej težko quickstep koreografijo ( ocene: 4, 6, 6, 6).

Simon Rimmer in Karen Clifton; TV-kuhar je plesal ‘American Smooth’ dunajski valček na Delilah Toma Jonesa. Komentarji so bili grozni. Simona, ki se je v prejšnji oddaji boril za obstanek v plesnem dvoboju, so napadli, da to ni bil ‘American Smooth’, ampak ‘horror story’, da je deloval kot mrtvec po tem, ko je že nastopil ‘rigor mortis’ (mrliška otrplost, op. u.), in podobno (ocene: 2, 5, 5, 4).

Gemma Atkinson in Aljaž Škorjanec; povampirjeni Aljaž je Gemmo popeljal v svet jivea. Hiter in lahkoten ples je bil za visokoraslo igralko kar precejšen izziv. Koreografija je bila hitra in brez posebnih trikov, tako da se je morala Gemma naučiti veliko jive elementov. Sodniki so jo pohvalili kljub nekaterim manjšim napakam, ki jih je naredila. Všeč mi je bil Brunov komentar, ko je rekel, da se vidi, da Gemma pridobiva  samozavest in da vse bolj uživa v plesnih nastopih (ocene: 8, 7, 8, 7).

Joe McFadden in Katya Jones; Katya je spet pripravila super koreografijo, v kateri sta kot pajek in pajkovka plesala fokstrot na Coldplayevo Trouble. Pravega fokstrota ni bilo prav veliko, je pa bilo precej drame in Joe je spet pokazal, da je eden od tistih, ki je prišel v šov brez plesne podlage, pa mu gre kljub temu zelo dobro. Scensko je bila točka lepo podprta, dobri so bili tudi prehodi iz odprte drže v zaprto in igra obeh. Dobil je dobre komentarje in enotne ocene sodnikov (ocene: 8, 8, 8, 8).

Mollie King in AJ Pritchard; čačača na Better the Devil You Kno Kylie Minogue v živo rdečih kostumih in z vražjimi rožički je bil simpatičen, vendar ne tako dober kot dunajski valček prejšnji teden. Mollie odkrito priznava, da so ji bolj všeč standardni plesi, baje pa ji je všeč tudi AJ, s katerim sta menda že več kot dobra prijatelja. Všeč mi je bil komentar Shirley, ki je Mollie razložila, da mora začutiti središče, tako da potegne lopatice navzdol in središče navzgor, kar je sicer super nasvet, ampak dvomim, da jo je Mollie razumela, in tudi če jo je, je to veliko lažje razumeti, kot začutiti in nadzorovati (ocene: 6, 7, 7, 7).

Alexandra Burke in Gorka Márquez; tango na Maneater Nelly Furtado je navdušil celo strogega Craiga, in po precej kritičnih komentarjih prejšnji teden je Alexandra zadovoljila kriterije vseh štirih sodnikov. Alexandra deluje bolje v standardnih plesih, kjer ima noge zakrite, v  kombinaciji s temperamentnim in energičnim plesom, kot je tango, je to zmagovalna formula zanjo. Zombija sta pobrala visoke ocene, ampak brez desetke (ocene: 9, 9, 9, 8).

Susan Calman in Kevin Clifton; pri njunem fokstrotu na Queenovo Killer Queen so po moje popolnoma zgrešili. Susan z blond lasuljo naj bi bila Daenerys iz Game of Thrones in Kevin John Snow. Kostumsko je bil Kevin super, ona pa karikatura. To me ni nič motilo. Motilo me je, da ni šlo nič skupaj: glasba, ples, tema. Razen naslova komada, ki bi ohlapno lahko asociiral na Mother of the Dragons, karakterno ta glasba sploh ni ustrezala ne za fokstrot ne za Game of Thrones. Za parodijo pa Susan na žalost ni dovolj dobra plesalka, zato se mi je zdela cela točka grozna. Bruno je sicer rekel, da mu je bila ‘norost’" te točke všeč, ampak tudi ni mogel dati več kot 5 (ocene: 3, 5, 5, 5).

Za zadnji del oddaje sta ostala še dva favorita za zmago, ki sta imela dejansko najboljša nastopa in sta malo dvignila energijo v studiu. Debbie McGee in Giovanni Pernice. Giovanni kot Frankenštajn je z Debbie zaplesal charleston na Frenkie Sister Sledge. Debbie, ki je nekdanja profesionalna balerina, je spet navdušila z izvrstno odplesano in odigrano vlogo nekdanje kraljice maturantskega plesa iz leta 1927, za kar je morala oživiti Frankenštajna, svojega maturantskega kralja. Točka je bila simpatična, zataknilo se jima je le pri zadnjem dvigu, a sta ga nekako uspela speljati. Ta dvig in zadnja pozicije, pri kateri Giovanni drži Debbie z glavo navzdol z razkrečenimi nogami, je tudi edino, kar mi ni bilo všeč (ocene: 9, 10, 10, 10).

Aston Merrygold in Janette Manrara Škorjanec; paso doble na pokopališču na glasbo Nirvane Smells Like Teen Spirit je Aston uprizoril prepričljivo in dobro usklajeno z Janette. Njene točke imajo vedno neko dodano vrednost, saj ji uspeva vključiti v izbrani ples moderne elemente, ki pa nikoli ne pretehtajo in ohranjajo osnovno idejo ter karakter predpisanega tekmovalnega plesa. Zelo dobro izkorišča Astonove prednosti in mu daje priložnosti, da se izkaže s solo elementi (ocene: 9, 10, 9, 10).

Zdelo se mi je, kot da je bila cela čarovniško obarvana epizoda bolj paša za oči zaradi scenografije in mask ter da so bili v marsikateri točki plesalci in njihov doprinos bolj v drugem planu. Razumem, da so imeli zaradi dodatnih efektov vsi sodelujoči precej več dela, in čisto možno je, da so se nastopajoči pripravljali na snemanje v studiu veliko več časa kot ponavadi. Mnogo gledalcev je po oddaji komentiralo, da so razočarani nad to epizodo. Meni je bila dobra, čeprav drugačna. Če bi iskal razlog, zakaj bi bil kdo nezadovoljen s prikazanim, mislim, da je pretirano zatekanje v maskiranje zvezdnikov in njihovih že leta spremljanih in priljubljenih plesalcev lahko kontraproduktivno, saj so bili nekateri komaj prepoznavni.
Razen Nadije, ki je bila angel oziroma lep hišni duh, sodnice Darcey in Shirley ter Ruth so bile vse maske grde in grozljive. V kombinaciji s temačnimi tematikami točk je vse skupaj delovalo kar malo ‘zateženo’. Sodniki so bili tudi kar tečni, kar je še bolj ‘pritiskalo dol’.
Svetle točke so bili redki humorni vložki, na primer Kevinov odgovor sodnici Shirley, da s Susan nista poskušala zaplesati elegantnega fokstrota, saj sta vendar plesala Game of Thrones na Quenne, ali pa navijaško vzdušje plesalcev na balkonu, ki so se maksimalno trudili ohranjati sproščeno ‘party’ vzdušje. Po dodatku glasov občinstva na osnovno tabelo sodniških seštevkov sta morala v plesni dvoboj Mollie in Simon. Sodniki so se odločili, da zadržijo na tekmovanju Mollie, zato sta se morala Simon in Karen Clifton posloviti.
… (foto: BBC 1)
V igri ostaja deset plesnih parov, od katerih najbolje kaže Debbie, Astonu in Alexandri, saj redno dobivajo visoke ocene. Za njimi sta Gemma in Joe, potem pa Davood, Jonnie in Mollie, ki solidno napredujejo. Bolj na repu sta po sodniških ocenah Susan in Ruth, ki sta obe še v igri predvsem zaradi podpore glasov gledalcev. Ker pa je vsaka oddaja zgodba zase, ne bom ničesar napovedoval, ampak le z veseljem spremljal serijo in navijal za naše. Vabljeni, da se mi pridružite!

View Gallery 4 Photos