Zvezde plešejo petič. Marsikdo se strinja z izpadom Irine in Nejka.

Mnogi so se oddahnili, da je končno izpadla Irina Osypenko Nemec. (Foto: POP TV)

Z rahlo zamudo in po ogledu posnetka pete edicije Zvezde plešejo, ki vse bolje plešejo, ugotavljam, da se nekateri počasi s svojim tempom razvijajo v smer, ki obeta, medtem ko se drugi bolj ali manj samo poskušajo prikazati na različne načine in za inspiracijo pač uporabljajo karakterno različne glasbene in motivske podlage. V to drugo skupino sodijo zlasti tisti, ki imajo o svojih plesnih in drugih sposobnostih precej visoko mnenje, zato se bolj ukvarjajo s prezentacijo točke kot pa s svojim plesnim napredkom. Res je, da format oddaje ne dopušča zelo poglobljenega dela na plesnem področju, ker sta v ospredju šov in zabava za gledalce in roko na srce , nihče ni varen pred možnim izpadom, zato vsi poskušajo biti čim bolj ‘všečni’. Vendar pa jaz kot nekdo, ki je celo življenje posvetil učenju in treniranju plesnih parov, še posebno cenim napore tistih, ki poslušajo navodila svojih plesnih partnerjev / učiteljev ter nasvete sodnikov in dejansko iz oddaje v oddajo plesno napredujejo. Če pogledam nazaj in se spomnim nekaterih svojih učencev, sem v bistvu najbolj ponosen na to, da sem pogosto iz nekoga, ki na začetku ni prav ničesar kazal, da bi lahko postal uspešen plesalec ali plesalka, uspel sčasoma izvleči več, kot sva si oba predstavljala, da je možno. Podobno nekatere malo manj plesno nadarjene zvezde počasi začenjajo ‘brleti’ in upam, da bi kateri še pravočasno uspelo zasijati v polnem siju, preden se poslovi zaradi izpada.

Matej Krajcer in Leticia Slapnik Yebuah
Če sem zadnjič omenjal zlasti tiste, ki se hitreje učijo bodisi zaradi več izkušenj ali prirojenega gibalnega talenta, moram tokrat pohvaliti predvsem eno mlado damo, ki je po moji oceni za zdaj še ‘tiha voda’. Njeno gibanje postaja vse bolj harmonično in žlahtno. Kot so ugotovili tudi sodniki na dan prihaja njena prirojena, a doslej precej globoko zakopana eleganca ter skozi zaupanje svojemu plesnemu partnerju tudi telesna in umska sproščenost. Govorim seveda o Leticii (Slapnik Yebuah, op. u.) in moram čestitati Mateju (Krajcerju, op. u.), ki jo prav lepo pelje skozi njene strahove in dvome ter ji uspešno asistira na tej poti samoodkrivanja. Njun slowfox je bil izjemno lep, seveda tudi po zaslugi kakovostnega Matejevega plesa. Andrej (Škufca, op. u.) je lepo povzel, da Leticia počasi sloj za slojem prihaja na plan in da se vidi, da je začela uživati. Res je seveda tudi to, da ji mnogo bolj ležijo počasnejši ritmi, saj se ob njih lažje bolj sprosti. To jo naredi mehkejšo in bolj graciozno. Ob pisanju o Matejevem dobrem ‘mentorstvu’ sem se spomnil, da je Andrej na eni od naših mednarodnih plesnih delavnic pred mnogimi leti na vprašanje, kaj je pri treniranju plesa njegov glavni cilj, povsem nepričakovano odgovoril, da bi rad znal tako dobro plesati, da bi se vsaka ženska v njegovih rokah počutila odlično! No, sodeč po videnem, zdaj to očitno zelo dobro uspeva Mateju.
Denis Porčič in Martina Plohl
Drugi par, ki me je tokrat očaral, sta bila Denis (Porčič, op. u.) in Martina (Plohl, op. u.) ter njuna rumba. Denis zelo dobro nadzira svoje telo, prostor, ritem, zadane karakter in celo uspe stilno zelo lepo uporabljati proste roke, kadar z Martino nista v zaprti drži.
Tadeja Pavlič v obleki Nadije Bičkove in Dejan Vunjak
Največji kameleon je nedvomno Dejan (Vunjak, op. u.), ki se dejansko znajde v vsakem plesu, čeprav so si  karakterno zelo različni. Ladova (Bizovičar, op. u.) ‘desetka’ je bila malo pretirana in prezgodaj, ampak glede na dve ‘devetki’ od Katarine (Venturini, op. u.) in Nike (Urbas, op. u.) nič kaj šokantna. Mogoče je pa res gledal samo Tadejo (Pavlič, op. u.).
Urška Vučak Markež in Jernej Brenholc
Urška (Vučak Markež, op. u.) in Jernej (Brenholc, op. u.) tokrat nista bila tako zabavna kot v prejšnji oddaji, ko sta bila Fred in Vilma. Tudi ocene za njuno sambo so bile nižje. Ker ni bilo nobene zgodbe, so ostali samo koraki, pa le-ti pri sambi niso najlažji. Urškina obleka je delovala ceneno. Od obeh Brazilk so, kot je bilo videti, oblekli le eno, pa mislim, da bi tista ta druga, ki je ostala na Ptuju, odplesala boljšo sambo kot ta pred kamerami.
Nuša Lesar in Andrej Rebula
Poleg njune sambe je bilo še nekaj preveč optimistično zastavljenih koreografij: samba Maje Martine (Merljak, op. u.) in Mihe (Perata, op. u.), tango Nuše (Lesar, op. u.) in Andreja (Rebule, op. u.) ter quickstep Irine (Osypenko Nemec, op. u.) in Nejka (Petra Levaka, op. u.). In kaj je bilo treba ‘špricati’ barvo po Irinini snežno beli standardni obleki? Ok, je bil slikar, ampak zakaj po obleki? Tega nisem razumel.
Igor Štamulak in Lejna Karič Lubarda
Dunajski valček Igorja (Štamulaka, op. u.) in Lejne (Karić Lubarde, op. u.) je bil dober in točka lepo zamišljena, scensko dobro izpeljana in posneta. Pri njiju je včasih težko ugotoviti, kateri je ‘zvezda’ in kateri profesionalni plesalec, zlasti pri standardnih plesih.
Jernej Tozon si je z Jagodo Batagelj priplesal prvo desetko v oddaji.
Rumba Jerneja (Tozona, op. u.) in Jagode (Batagelj, op. u.) je bila solidna, še vedno pa je Jagoda preveč v ospredju in Jerneja preveč uporablja kot svojo asistenco. Res je, da se v rumbi lahko postavi v središče dogajanja plesalko, ampak koreografsko bi lahko dala Jerneju več priložnosti, da se pokaže in dokaže. Všeč mi je bilo, da so se v otvoritveni točki na nek način poklonili Tomažu (Šteru, op. u.) in Valeriji (Musini, op. u.), ki sta prva zapustila tekmovalni del oddaje.
Maja Martina Merljak in Miha Perat
Najbolj neprimerno glasbeno podlago sta imela po mojem mnenju Maja Martina in Miha za svojo sambo, ki to ni bila. Ed Sheeran je bil uporabljen pri obeh rumbah in obe sta bili lepi, všeč pa mi je bil tudi moderni cha cha cha za Dejana in Tadejo.
Lestvica pete oddaje (foto: POP TV)
Sodniki so že taki sproščeni, kot bi bili v domači dnevni sobi in ne pred kamerami in imajo že toliko povedati, da Peter (Poles, op. u.) še komaj pride do besede. Tara (Zupančič, op. u.) na balkonu pa me še vedno iritira z vprašanji, ki redkokdaj dajo vprašanemu priložnost, da kaj zanimivega ali zabavnega pove. Urška je ponavadi edina, ki zna iz vsega narediti ‘hec’.
Izpadla sta Irina in Nejko in marsikdo se bo strinjal, da je bilo prav tako. V igri za osvojitev kristalnega globusa ostaja še osem parov in tekmovanje se zaostruje. Angleži pravijo: "When the going gets tough, the tough get going!" ("Ko razmere postanejo težke, se borimo še močneje", op. p.),
Gostovanje plesalca Aljaža Škorjanca, zmagovalca britanske verzije šova Zvezde plešejo, je še skrivnost. Aljaž ima namreč še vedno pogodbo s televizijsko postajo BBC, pa tudi časa ne ravno veliko. Vseeno upamo, da pride na plesni obisk. (foto: BBC)
Pogrešam obisk Aljaža Škorjanca v oddaji. Upam, da ga dočakamo! Gledamo dalje!

View Gallery 11 Photos