Zvezde plešejo desetič. Izpadla Urška Vučak Markež se v pasodoblu ni znašla!

Urška Vučak Markež je zapustila bitko za plesni globus. (Foto: POP TV)

Kar prehitro se bližamo koncu prve serije oddaj Zvezde plešejo. Če pogledam nazaj na svoje komentarje iz prvih oddaj, sem bil v bistvu zelo pozitivno nastrojen do celotnega projekta, seveda s kakšnimi kritičnimi pripombami, s katerimi ste se bralci včasih strinjali, kdaj pa tudi ne. Ko zdaj na kakšnih poteh pred tujimi kolegi omenim, da imamo prvo sezono licenčne oddaje, se kar ne morejo načuditi, saj nas ima večina za zelo plesen in plesno uspešen narod ter jim ni jasno, kaj smo čakali tako dolgo. Glede na odzive in mojo ne popolnoma informirano oceno bi rekel, da oddaja pušča v slovenskem prostoru kar močan pečat in sem skoraj prepričan, da bo prišlo tudi do nadaljnjih serij. Ne vem, ali so imeli producenti ‘krompir’ ali pa so res naredili domačo nalogo in uspeli zbrati zelo zanimivo skupino ljudi, ki nastopajo v šovu. No, roko na srce, sem pa tja bi lahko kakšno zvezdo pa tudi kakšnega profesionalnega plesalca ali plesalko brez večje škode zamenjal tudi kdo drug, ampak generalno so se sodelujoči izkazali za zelo dober izbor.

Voditelja Peter Poles in Tara Zupančič v tretji oddaji
Tudi voditeljica Tara (Zupančič, op. u.), ki me sprva ni prepričala, je bila iz oddaje v oddajo boljša in sem se nanjo že toliko navadil, da se mi ne zdi več moteča, ampak na trenutke že kar simpatična.
Sodniška ekipa se je iz oddaje v oddajo dopolnjevala.
Sodniška zasedba se je iz oddaje v oddajo lepše dopolnjevala, tako takrat, ko so podajali resne komentarje, še bolj pa skozi humorne dovtipe. Tukaj se je Lado (Bizovičar, op. u.) izkazal za izjemno uspešnega mediatorja, ki je z iskrenimi in hudomušnimi komentarji ves čas skrbel za sproščeno in zabavno vzdušje. Nika (Urbas, op. u), ki je šla – sodeč po odzivih gledalcev na družabnih omrežjih na začetku serije mnogim na živce, je postala neusahljiv vir zanimivih besednih konstruktov ‘nikizmov’ po Ladovo. V bistvu doprinese oddaji neko ekstravaganco, ki že skoraj meji na eksotiko in bi jo verjetno pogrešal, če je v prihodnji seriji ne bi bilo. Katarina (Venturini, op. u.) je svojo vlogo in nalogo zagrabila tako, kot zagrabi vse v življenju, po vzoru reka: "Fail to prepare or prepare to fail." Ona ne prepušča ničesar naključju, in prepričan sem, da se za vsako oddajo maksimalno pripravi, kolikor je pač to možno. V nasprotju z njo se Andrej (Škufca, op. u.) pusti presenečati in pove natanko to, kar je videl, in to z besedami in na način, kot on vedno govori. Že v prejšnjih komentarjih sem zapisal, da on v bistvu ni strog, kot se mu pripisuje, ampak ničesar ne zavija v celofan in ne sadi rožic, zato so njegovi komentarji zelo realistični. Kot ekipa so dovolj različni, da lahko podajajo komentarje z različnih zornih kotov, pa ravno prav kompatibilni med sabo, da se je ustvarila simpatična energija med njimi samimi kot tudi med njimi in nastopajočimi pari ter voditelji oddaje.
Lado Bizovičar je dokazal, da še vedno obvlada rokenrol.
Ko sem že pri sodnikih, seveda ne morem mimo Ladovega plesnega nastopa v tej polfinalni oddaji, ko je dobesedno poskrbel za to, da je ljudem ‘čeljust padla dol’. Njegov spektakularni rokenrol je bil natreniran do potankosti in pomislil sem, kako bi on pustil pečat oddaji na čisto drugačen način, če bi bil med plesalci in ne med žiranti. Ne mislim samo pred kamero, ampak na splošno v procesu priprave vsake oddaje posebej. Seveda tu poti nazaj ni, bi bilo pa zanimivo.
Tadeja Pavlič in Dejan Vunjak
Glede posameznih plesnih nastopov in pa plesnih odlik preostalih štirih zvezdnikov, ki so se v tem polfinalu potegovali za finale, ni lahko napisati kaj dosti novega. Dejan (Vunjak, op. u.) in Tadeja (Pavlič, op. u.) sta prejela za svoj charleston same desetke in moram reči, da je bil Dejan izjemen v vseh pogledih. Njegov ples je bil sproščen in energičen, kot se za charleston spodobi, pa tudi tehnično bi mu težko kaj očital. Koreografija je bila zelo dobra, in če jo je naredila Tadeja, kapo dol! Tadeja je bila ves čas malo ‘puklasta’, kar je delovalo malo manj elegantno, vendar je zelo spominjalo na originalni charleston, kot ga lahko vidimo na kakšnih starih posnetkih. Točka je bila res najboljša od vseh štirih, ampak kot sem že zapisal v prejšnjih komentarjih, menim, da so desetke začele padati mnogo prezgodaj in bi bilo seveda zelo nenavadno, če bi šli zdaj z ocenami nazaj. Ta nastop je bil verjetno res eden najboljših, nisem pa prepričan, da je bil najboljši, kar smo jih v oddaji videli in da si je ravno ta zaslužil maksimalno število točk. Andrej, ki je zelo dobro zastavil ocenjevanje v tej oddaji, saj je plesalcem dal vedeti, da pričakuje še več v prihodnjih nastopih in se ni razmetaval z desetkami tako kot preostali trije, bi jima moral po moje dati devet. Tako bi Dejan in Tadeja še vedno pristala na vrhu lestvice, ampak bi imela še dodaten izziv za svoj finalni nastop.
Denis Porčič in Martina Plohl
Denis (Porčič, op. u.) in Martina (Plohl, op. u.) sta dobila osem od Andreja in desetke od preostalih treh sodnikov za lepo zaplesan angleški valček. Kot vedno dobra ideja za koreografijo, lepo izpeljana in dobro natrenirana. Denis je bil postavljen v ospredje in je zaplesal ta valček na visoki tehnični, muzikalni in tudi karakterni ravni. Tukaj se prvič nisem strinjal z Andrejevo oceno, ker se mi je zdela prenizka. Jaz bi dal devet.
Maja Martina Merljak in Miha Perat
Maja Martina (Merljak, op. u.) in Miha (Perat, op. u.) sta za svoj pasodoble dobila eno točko manj kot Denis in Martina, v nasprotju od prvih dveh le eno desetico od Nike za "najbolj dramatičen nastop". Še vedno se mi zdi, da Maja Martina plesno ne napreduje tako kot Dejan ali Denis. Sicer v drugi polovici šova vlaga mnogo več truda in tudi strasti v pripravo točk, ampak njeni nastopi variirajo bolj zaradi različnih karakternih zahtev predstavitvenih plesov kot pa zavoljo tehničnega plesnega napredka. Njune koreografije so vedno zelo drzno zastavljene in vsebujejo veliko zelo zahtevnih elementov, in tudi tokratni pasodoble pri tem ni bil izjema. Majo Martino je dejansko premetavalo sem ter tja po plesišču in za pasodoble je bila premalo kontrolirana. Jaz bi jima dal oceno 8.
Urška Vučak Markež in Jernej Brenholc
Urška (Vučak Markež, op. u.) in Jernej (Brenholc, op. u.) sta prav tako morala predstaviti pasodoble. Že zaradi drugačne, mnogo manj dramatične glasbene podlage je bil njun popolnoma drugačen. V tem ritmično najbolj revnem od plesov, ki jih dajemo v koš skupaj z latinskoameriškimi plesi, se Urška ni najbolje znašla. Ta ples je eden tistih, ki ne izvira iz narodnih plesov in ki ga nikjer ne plešejo za zabavo. Ker je teatralen, sodi na odre ali na tekmovalne parkete. Urška v njem ni našla ničesar, s čimer bi si lahko pomagala. Omenjena strast kot izbran pristop k temu plesu ni bila prava izbira. Lahko bi se bolje odrezala, če bi pristopila z vidika oblikovanja tipičnih špansko obarvanih linij, torej skozi tehnični trening. Rad bi še enkrat poudaril, da do dobre karakterizacije plesa pridemo na zelo fizičen in tehničen način. Če sledimo tehničnim zahtevam posameznega plesa, nas že to samo pripelje do popolnejše interpretacije. Razočarala me je tudi koreografija, ki ni bila na ravni preostalih treh parov, da o Urškini obleki sploh ne izgubljam besed. Ocene so bile pričakovano najnižje in tokrat jima niti glasovi gledalcev niso mogli več pomagati.
četverček
Po plesnem dvoboju med Majo Martino in Urško se je morala posloviti daleč najbolj simpatična ter zabavna tekmovalka tega šova. V tej oddaji smo imeli priložnost videti, kako zaplešeta neprofesionalna plesalca brez pomoči svojih mentorjev. V dveh točkah, kjer so pari združili svoje moči, smo videli Dejana in Urško pri džajvu ter Denisa in Majo Martino pri ča-ča-čaju. Obe točki sta bili zelo prikupni in igrivi. Urško si bom raje zapomnil po tem džajvu kot po njenem pasodoblu, saj je kar žarela in ni mogla skriti, kako se pri plesu zabava. Sodniki so džajvu dali boljše ocene. Meni sta bili obe točki zelo všeč, ker so vsi dobro izkoristili dodatne koreografske možnosti, ki jih prinaša večje število plesalcev. Popolnoma se pa strinjam z Andrejevo in Katarinino ugotovitvijo, da je bilo pri ča-ča-ča točki zelo malo pravega ča-ča-čaja.
Otvoritvena točka (foto: POP TV)
Za konec bi rad pohvalil še nastop profesionalnih plesalcev za njihovo otvoritveno sambo. Take otvoritvene točke se niti v ameriški različici šova ne bi sramovali, v večini drugih TV-hišah po svetu bi si pa lahko polizali vse prste na rokah in nogah, če bi imeli take plesalce, kot jih imamo mi.
Čestitke vsem finalistom in v vznemirjenem pričakovanju njihovih finalnih nastopov pošiljam en lep pozdrav bralcem Parade plesa!

View Gallery 11 Photos