Urša Rupnik priznava. Pred premiero je vedno kaotično in naporno.

Par dni pred premiero je kar kaotično in naporno – tako fizično kot psihično, predstava je postavljena, stoji pa čisto še ne. Glede na to, da je sestavljena iz treh delov treh koreografinj (Daša Lakner, Rosana Hribar, Maša Kagao Knez), je sedaj predvsem veliko dela z grajenjem distinkcij v gibu in izrazu vsakega dela posebej, vživljanjem v plesni material, posvajanjem materiala, oblikovanjem svoje lastne (plesne) zgodbe skozi vse tri dele …

Naslov Izgubljena prvotno izhaja iz vsesplošne opredelitve generacije, kateri pripadam, kot slovenske izgubljene generacije. Že od začetka je bila moja ideja, da se skozi predstavo oblikujejo različne plasti ženske/ženskosti v sodobni družbi, ki je nekako izgubljena med svojimi zahtevami, potrebami, željami in svetom, družbo, družino, ki jo opredeljujejo s svojo dejanskostjo. Po eni strani je tematika zelo osebna, po drugi strani verjetno tudi precej splošna. Zato tudi tri različne koreografinje s tremi različnimi slogi, načini ustvarjanja, idejami, ki so preko mojega osnovnega plesnega materiala prišle vsaka do svoje zgodbe, plasti, obraza ene osebe – ženske. (je za naš portal komentirala plesalka in koreografinja ter pedagoginja Urša Rupnik dneve pred premiero predstave Izgubljena, ki bo zagledala luč sveta v ponedeljek, 23. marca, ob 20.00. Doživela bo še dve ponovitvi, in sicer v torek, 24. marca, in četrtek, 26. marca, ob 20.00 v dvorani Duše Počkaj v ljubljanskem Cankarjevem domu.)
… (foto: Sunčan Stone)