Tina Dobaj o ‘krulah’ na odru!

Tina Dobaj je bila dolgo tiho. Zdaj pove na glas, da neplesalci niso plesalci.

Hm, dandanes je performer lahko kar že vsak! ‘No skills needed.’ (Niso potrebne veščine, op. p.) Lahko se ‘šetaš’ in si misliš, da si gibalno super, a v bistvu si lahko kot največja ‘krula’ na odru!??? // Ne, samo do zdaj sem bila tiho. Še hujše je pa, da take ‘krule’ odločajo o prihodnosti financiranja projektov, potem se pa same postavijo na oder, misleč, da osnovno znanje odra pade kar z ‘lufta’. (se je na družbenem omrežju FB razhudila plesalka, koreografinja in pedagoginja Tina Dobaj po ogledu sicer nepoimenovane predstave in replicirala na mojo vprašanje, če je šele zdaj to ‘pogruntala.

Jasmina Založnik in Darko Dragičevič v Jecljam z veseljem (foto: Esta Matkovič)
Očitno je šlo za reakcijo na predstavo Jecljam z veseljem avtorjev Jasmine Založnik in Darka Dragičevia v okviru festivala Performa/Platforma, ki se je odvijal v Mariboru med 31. 8. in 4. 9. 
Tina Dobaj je “pristašica” plesa na odru.
Tina je Mariborčanka, ki je končala umetniško akademijo P.A.R.T.S. v Bruslju. Po šolanju je bila sprejeta v profesionalno skupino ROSAS priznane belgijske koreografinje Anne Terese de Kearsmaaker. Kmalu zatem je dobila angažma v predstavi The Vile Parody of Address koreografa Williama Forsytha. Zdaj deluje v Mariboru, Ptuju, Celju, Ljubljani. Draga Tina, menda je skrb, da bi ples izginil z odrov in seveda posledično tudi ‘krule’, povsem odveč. Tako so me podučili na letošnjem dunajskem festivalu ImPulsTanz. No, od osmih t. i. plesnih predstav sem videla okoli deset gibalnih struktur. ‘Krule’ so očitno v premoči, a upanje umre zadnje.)