Projekt Piksel je mejna točka združitve sodobne tehnologije in igralčevega telesa, v kateri oba ohranjata svojo primarnost, hkrati pa delujeta kot eno. Kot organizem, sestavljen iz dveh različnih danosti, združen v novo, tretjo. Tehnologija ni le odrski učinek, temveč gradivo, da plesalce prestavi v novo razsežnost, ki prevzame tako z ‘digitalizirano’ natančnostjo kot lirizmom, ki ga znotraj nje ustvarjajo telesa. Piksel je paša za vsa čutila, hkrati pa izredno pomenljiva pripoved o tem, kam ob visokem tehnološkem ritmu pravzaprav korakamo. Oziroma plešemo.
Režiser in koreograf Mourad Merzouki, ki je bil v devetdesetih ena ključnih osebnosti francoskega in mednarodnega plesnega hiphoperskega dogajanja, danes deluje na križišču različnih ustvarjalnih področij. Praviloma njegova dela bogatijo elementi sodobnega cirkusa, borilnih veščin, plesa, upodabljajočih umetnosti, predvsem pa sodobne tehnološke rešitve. Večdisciplinarni pristop mu omogoča raziskovanje obzorij tako plesne kot drugih ustvarjalnosti.
Compagnie Käfig je z željo po razširitvi svojega umetniškega polja delovanja ustanovil leta 1996. Beseda Käfig v arabskem jeziku pomeni kletka, kar jasno nakazuje, da ne pristaja na žanrske omejitve in išče stične točke različnih zvrsti. Leta 2009 je postal vodja Narodnega koreografskega centra iz Créteila in Val-de-Marna, v katerem poleg plesne produkcije skrbi za izobraževanje mlajših plesnih generacij ter zagotavlja tehnično in izobrazbeno pomoč neodvisnim ustvarjalcem. (sporočajo iz Cankarjevega doma in vabijo na ogled mednarodno priznane skupine Käfig, ki si jo lahko ogledate 22. maja v Gallusovi dvorani Cankarjevega doma. Osuplost zagotovljena!)
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.