V kulturni redakciji Dela, kjer prevladujejo srednješolski spisi o pop glasbi – vse, ki so znali karkoli tehtnega napisati o umetnosti, so upokojili, odpustili ali pa so se sami prezaposlili –, nas obveščajo, da si lahko eno kanadsko koreografinjo tretje kategorije ogledate v Milanu, Bruggu ali v Quebecu v Kanadi. Mene res zanima, kdo je njihova ciljna publika? Rad bi spoznal koga iz te skupine, če morda obstaja. Meni se zdi, da je samo še vprašanje časa, ko bo ta medij prišel na dan z najemom kulturne redakcije v tretjem svetu in začel objavljati članke o tamkajšnjem lokalnem dogajanju – glede na obstoječe uredniške kriterije – v kakšnem nerazumljivem jeziku, ker ne bo denarja za prevode. Ta absurd vodi natančno v tako nore poteze. No, morda bo JSKD začel financirati dotične strani. Tudi to ni izključeno. Časopis DELO, kaj tebi delajo, kaj so ti naredili tvoji različni lastniki? In tisti, ki so ostali? (tako je Rok Vevar, teoretik, kritik in publicist na področju teorije ter zgodovine sodobnih scenskih umetnosti, na svojem fb-profilu kritično opisal stanje v kulturni redakciji časnika Delo. Zapis je ‘letel’ na napoved predstave svetovno znane kanadske koreografinje Marie Chouinard Vrt naslade izpod peresa novinarja ali novinarke z inicialkami V. U.)
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.