
Oboževalci oddaje Slovenija ima talent so 23. julija prišli na svoj račun. Akrobati Dunking Devils (DD) so namreč v svoj dom WOOP! Trampolin park povabili tekmovalce minulih sezon te oddaje, da se podružijo in si skupaj premierno ogledajo videospot za nov poletnih hit Vroče, ki so ga pred kratkim posneli skupaj. Poleg izmenjave izkušenj, ki so jih pridobili, odkar so nastopili v šovu, ni manjkalo niti fotografij z oboževalci in deljenja avtogramov.

Tisti, ki oddajo Slovenija ima talent spremljate že od prve sezone, se gotovo spomnite dih jemajočega nastopa akrobatov Dunking Devils, ki je vrgel na rit občinstvo in žirijo. Nastop v oddaji je ‘letečim vragom’ služil kot odskočna deska za uresničenje sanjske kariere. V osmih letih, odkar so svoje akrobacije pokazali širši televizijski javnosti, so nastopili že več kot 1800-krat v kar 47 državah po vsem svetu ter si prislužili naslov Guinnessovih rekorderjev za najvišjo salto z zabijanjem.

Konec lanskega leta so se preselili v nov dom, WOOP! Trampolin park, ki jim s svojo profesionalno opremo nudi vrhunske pogoje za treninge akrobatskega zabijanja.Tako lahko svoje veščine še izboljšajo, njihova skupnost pa se vsako leto veča z novimi člani, ki se jim pridružijo v Dunking Devils Akademiji.
Dunking Devils pa niso edini, ki jim je oddaja Slovenija ima talent odprla vrata do njihove želene kariere. Nekaj najuspešnejših tekmovalcev doslej se je na začetku letošnjega poletja združilo in posnelo pesem Vroče. Spot so premierno predstavili svojim oboževalcem na tokratnem druženju v WOOP! Trampolin parku.

Na dogodek so poleg akrobatov Dunking Devils prišli tudi F&B Acrobatics, BQL, Isaac Palma, Lina Kuduzović, Jernej Kozan, WildArt, Klara Jazbec, Luka Basi in Nika Zorjan. Vsi se strinjajo, da je bilo tekmovanje v šovu prava odločitev, in spodbujajo še neodkrite talente, da se prijavijo v letošnjo oddajo.

"Sodelovanje v oddaji Slovenija ima talent je gotovo pripomoglo k uspehom, ki jih danes dosegamo tako v Sloveniji kot tudi na mednarodni ravni. Kot mladim talentom nam je nudilo tisti začetni zagon, da se predstavimo širši javnosti ter seveda potencialnim naročnikom. Mi smo prvič nastopili leta 2010 v slovenski različici oddaje, pozneje pa smo tekmovali tudi na Britain’s Got Talent, v nemškem Das Supertalentu, letos se gremo pokazat še v dve drugi državi – kam, naj za zdaj še ostane skrivnost. Tovrstne oddaje pomagajo pri povečanju prepoznavnosti v tujini in širjenju na nove trge," je pomen nastopa Dunking Devils v šovu Slovenija ima talent za kariero v prihodnje opisal Domen Rozman, idejni vodja DD.



