Nedoločena frekvenca je poglobljen dinamičen plesni koncert, ki ga izvajajo trije plesalci in štirje tolkalci. Občinstvo je povabljeno na potovanje po nenehno spreminjajočih se konstelacijah, po katerih se trojica plesalcev usmerja v dinamičnem spektru gibalnih kvalitet in stanj. Zasnova projekta je nastala iz spraševanja o pomenu spomina v sedanjem trenutku in se vrti okoli verižnega učinka, ki ga imajo celo dozdevno manj pomembne izkušnje na našo identiteto. Izbrana glasba, gib in svetloba ustvarjajo bogat mozaik teksture, prostora, časa in arhitekture. Vprašanja kvantne mehanike, polarnosti in dvojnosti povzdignejo delo, medtem ko plesno telo postaja vodnik za uresničitev in udejanjenje običajno neotipljivih vidikov, zaradi katerih smo to, kar smo.
Delo upošteva neskončno mrežo povezav in konfiguracij, ki obstajajo med nami, medtem ko izvajalci utelešajo in ponazarjajo polarnosti igre in moči. Z ritmi bobnov je bil ples povezan skozi celotno človeško zgodovino. Za tokratni plesni koncert so izvajalci izbrali skladbe, ki izžarevajo močan ritualni utrip in bogato zvočnost. Avtorja sta Charlie Brittain in Milan Tomášik, poleg njiju pleše še Endi Schrotter iz Hrvaške. (vabljeni na premiero 27. oktobra ob 20.00 v Španske borce, potem predstava nadaljuje pot po Evropi. 29. oktobra v Hrvaškem kulturnem domu na Sušaku, nato se vrne v Slovenijo, in sicer 30. oktobra v Amfiteater na II. gimnaziji Maribor, 31. oktobra bo del Visavì Gorizia dance festival v Giuseppe Verdi City Theater v Gorici, 14. 12. na odru SNG v Novi Gorici in julija 2022 na festivalu Sv. Vinčenat.)
Spoznajte avtorje: Charlie Brittain (UK) je koreograf, plesalec in plesni učitelj, vpet v mednarodna umetniška okolja. Zaključil je mednarodno plesno akademijo Sead (AT) v Salzburgu, z odliko diplomiral na šoli za uprizoritvene umetnosti Tring Park (UK) in na London Contemporary Dance School (shema CAT). Je reden gost različnih plesnih skupin, festivalov in projektov v Veliki Britaniji in tujini, kjer uprizarjajo njegove koreografije. Ob svojem samostojnem statusu plesalca je tudi pridruženi kreativni direktor nacionalnega mladinskega baleta Velike Britanije, pridruženi umetnik angleškega nacionalnega baleta (ENB) in vodja vaj pri plesni skupini Richarda Chappella. Poleg predanosti plesu je praktični klinični športni terapevt, mišično–skeletni specialist in certificiran inštruktor pilatesa. Ima opravljeno specializacijo za ocenjevanje, zdravljenje in rehabilitacijo plesalcev. Ob tem poučuje in svetuje na različnih področjih plesnega zdravja, sodeluje z zdravstvenimi institucijami in strokovnimi šolami.
Milan Tomášik (SK/SLO) je koreograf, plesalec in plesni učitelj, predan poučevanju, ustvarjanju in izvajanju. Študiral je na Konservatoriju J. L. Bellu (SK), Akademiji za uprizoritvene umetnosti v Bratislavi (SK) in mednarodni plesni akademiji P.A.R.T.S. (BE). Že dvajset let poklicno nastopa in sodeluje z umetniki po vsej Evropi. Je soustanovitelj kolektiva Les SlovaKs, s katerim je ustvaril tri celovečerne plesne predstave in z njimi uspešno nastopal po svetu. Njegove koreografske izkušnje vključujejo naročena dela za različne plesne skupine, gledališča in šole, samostojne produkcije in trilogijo celovečernih plesnih predstav za skupino Milan Tomášik & Co. Kot gostujočega pedagoga ga redno vabijo na različne plesne akademije in festivale, kjer poučuje izvirni plesni delavnici ‘Happy feet’ in ‘Playful presence’. Je prejemnik štipendije Dance Web na dunajskem festivalu ImpulsTanz (AT) in nagrade mesta Prievidza (SK) za zasluge pri promociji sodobnega plesa doma in v tujini.
Skupina Slovenski tolkalni projekt (krajše SToP) deluje od leta 1999. Akademske tolkalce je združila želja po kakovostnem komornem muziciranju ter raziskovanju novih tolkalnih zvokov. Edinstveno skupino sestavljajo uveljavljeni tolkalci z različnih koncev Slovenije, ki so se do zdaj predstavili na številnih koncertnih odrih doma in na tujem; v Španiji, Italiji, Nemčiji, Avstriji, Črni gori, Litvi, Južni Koreji in na Hrvaškem ter Češkem. Tolkalna skupina SToP je v zadnjem času prepoznavna po povezovanju z drugimi umetniškimi zvrstmi in s tem odkriva sinergijo umetniških polj in se (zavestno) odmika od izvedbe samo klasičnega tolkalnega programa. Skupina je leta 2013 za svoje delo prejela Župančičevo nagrado, leta 2014 pa Nagrado Prešernovega sklada.)