Koreografinja je v Trnuljčici videla več kot klasično zgodbo speče lepotice

Koreografinja Marjetka Kosovac

Koreografinja Marjetka Kosovac s predstavo Trnuljčica zaključuje cikel velikih baletov, ki jih je v preteklih letih postavila na oder Kosovelovega doma v Sežani in so zaradi velikega zanimanja občinstva doživeli kar nekaj ponovitev, to pa so bili baleti Hrestač, Labodje jezero in Giselle.

Koreografinja je v Trnuljčici videla več kot klasično zgodbo speče lepotice, navdih za baletno predstavo je namreč črpala predvsem v notranji moči, ki jo njena Trnuljčica pooseblja. To moč ima po njenem mnenju v današnjem preobremenjenem svetu vsak posameznik, le zbuditi jo mora v sebi, saj le tako lahko doseže samouresničitev. "Največja moč se skriva v nas, vse, kar moramo storiti, je, da smo pripravljeni odvreči stare vzorce in se prebuditi v svoji biti, to pa je edina pot do lastne osvoboditve," pripoveduje Marjetka Kosovac.

Mlajši plesalci vse predstave doživljajo predvsem direktno iz zgodbe oziroma pravljice, pa kljub temu jim skozi simboliko vrednot, ki jih nosi vsaka njena baletna zgodba, poskuša prenesti življenjske nauke. "Tako mlajšim kot tudi starejšim plesalcem želim vsako baletno zgodbo prikazati skozi različne prizme situacij, s katerimi se srečujejo v vsakdanjem življenju.

Preko zgodbe in same priprave na nastop želim, da razvijajo vrednote, kot so medsebojna pomoč, potrpežljivost, prijateljstvo, solidarnost …," razmišlja koreografinja. (so za naš portal sporočili iz Baletnega društva Sežana, ki bodo balet Trnuljčica skupaj s Kulturno modno umetniškim društvom OseRose, ŠKUD 15. februar iz Komna ter gosti iz Italije SKD France Prešeren iz Boljunca in SKD Igo Gruden iz Nabrežine združeni zaplesali na glasbo ruskega velikana Čajkovskega. Pravljičnost, romantika in čarovnija so kombinacija, s katero se bodo mlade baletke 23. marca 2019 ob 16.00 in 18.30 zavrtele po odru Kosovelovega doma v Sežani in odplesale enega od najbolj prepoznavnih velikih baletov.)

View Gallery 4 Photos