Peta epizoda šova Zvezde plešejo je bila filmsko obarvana. Vseh deset preostalih tekmovalnih parov je dobilo nalogo ponazoriti scene iz vsem poznanih filmov. Izbor filmov je narekoval seveda tudi glasbeno podlago in zadani ritem oziroma ples.
Prvi nastop sta opravila Denis Vučak in Nika Bagon, ki sta plesala charleston, Denisova naloga pa je bila preleviti se v Jima Carreyja iz filma Maska. Denis, ki me je pri svojem prejšnjem tekmovalnem plesu razočaral z zategnjeno držo, se je tokrat obrnil za 180 stopinj in se popolnoma v stilu svojega lika energično in razigrano razplesal. To je bil dober in prepričljiv nastop, pri katerem je Denis vidno užival in poleg plesanja tudi dobro igral. To pa je seveda v filmskem večeru zelo dobrodošla kvaliteta. Zelo sem bila vesela, da so izkoristili člane orkestra na sceni, saj so pripomogli k ustvarjanju posebnega vzdušja pri tej točki. Komentarji sodnikov so bili tudi pozitivni, Denis in Nika pa sta zbrala 23 točk z ocenami: 6, 7, 6, 4.
Ledeno kraljestvo je bil izbrani film za Špelo Grošelj in Miho Perata, ples pa slowfox. Z argentinskim tangom me je Špela v svojem drugem nastopu navdušila, slowfox pa ni bil tako dober. Pri charlestonu ponavadi koreografi uporabijo dvige, in Denis jih je imel kar nekaj v svoji točki. Ko pa sem videla ne najbolj posrečen dvig pri Špelinem slowfoxu, sem pomislila, da bodo verjetno dvigi tudi neka rdeča nit pete oddaje. Špela je zbrala od sodnikov le 21 točk, pet manj kot v prejšnji oddaji. Verjetno je k temu delno botrovala Mihova bolezen, zaradi katere je pri pripravi točke vskočil Matej Krajcer, menjava plesnih partnerjev pa ni nezanemarljiv faktor, saj kot je sama zelo dobro povedala,"vsak prime drugače".
Sledila sta Igor Mikić in Valerija Musina s paso doblom, Igor pa naj bi se prelevil v Sylvestra Stallonea v vlogi Rockyja Balboa. Tole je bil odličen izbor filma za Igorja. Izkoristil je svoje nabildano telo in pokazal, da se lahko giblje hitro in lahkotno, kot se za boksarja spodobi. Žal je te kvalitete pokazal pri neplesnih vložkih, ko je boksal, pri paso doblu pa je popolnoma olesenel. Tisti ročaj od metle, ki ga je očitno pogoltnil, bi moral izpljuniti in se premikati z manj napetim telesom. Res pa je, da je pokazal, da je resen in discipliniran tekmovalec in da je za nastop veliko treniral, ker je vse figure izvedel korektno in čisto. Tudi Igor in Valerija sta zbrala 21 točk, s popolnoma enakimi ocenami kot Špela in Miha pred njima: 6, 7, 5, 3.
Klara Lorger in Jernej Brenholc sta pripravila točko iz filma Moje pesmi, moje sanje. Predstavljala sta leseni lutki iz scene, ko otroci pripravijo gledališko predstavo. Zadani ples je bil charleston, čeprav je bil ritem glasbe prava polka. Ideja točke je bila popolnoma prekopirana iz zadnje serije BBC-jeve Dancing with the stars, vključno z njunimi kostumi in sceno. Razumem, da so jim na to glasbo Otočani predpisali charleston, ker jih verjetno tam več kot polovica za polko ni še nikoli slišala, pri nas pa bi to lahko bila polka. Točka je bila zabavna, Klara pa sproščena in navihana. Plesno to ni bil nek presežek, ker je bila koreografija precej preprosta, nedvomno pa so se gledalci ob gledanju zabavali. Nisem prepričana, da so v maski vedeli, kaj naj bi onadva predstavljala, kajti njun make up bi bil primernejši za kakšno grozljivko. Zbrala sta le 17 točk z ocenami: 5, 5, 4, 3.
Tinkara Fortuna in Aleksej Rubcov sta plesala dunajski valček, Tinkara pa je bila Trnuljčica. Lepa glasba, koreografija polna dvigov, ki lepo ‘pašejo’ v dunajski valček, če se dela šov točka, in soliden Tinkarin ples. V drži je imela sicer ves čas desno roko preveč iztegnjeno in je malo spominjala na anteno, ki štrli ven, pa sestop z zadnjega dviga je bil malo neroden, ampak vse skupaj je bilo lepo zapakirano. Strinjam se s sodniki, ki želijo od nje več drznosti, ampak pri tem plesu, kjer je poskušala biti nežna in romantična, to ni bilo preprosto pokazati. Tinkara v bistvu ni idealna tekmovalka tega šova, saj je preveč normalna, čeprav ji gre ples dobro in ima odličnega partnerja, ni dovolj ekscentrična in karizmatična, da bi pritegnila večje množice gledalcev. Njune ocene so bile: 5, 7, 5, 3, torej skupno 20 točk.
Franko Bajc in Svetlana Cigoj sta plesala tango, Franko pa je bil Indiana Jones. Še en dober izbor lika in tudi njuna scena ter kostumi so bili super. Podobno kot Igor je tudi Franko pokazal svoje izjemne gibalne talente, vendar potem olesenel v standardni drži. Seveda vem, kako težko je priti do tega, da se v tako nenaravnem položaju telesa in rok sprostiš, saj plesni pari to trenirajo vsakodnevno, pa potrebujejo leta in leta, preden najdejo optimalni tonus mišic. V začetnih fazah pač vedno nekaj trpi, lepa drža ali sproščeno gibanje. Glede na Frankovo mišičasto telo je bil izbor jasen: pokažimo lepo držo. Wajdovski Indiana Jones je bil res videti, kot bi zlagal polena v drvarnici, kot je rekla Nika (Urbas, op. u), ampak vse korake in figure se je naučil in ‘odkorakal’ solidno. Sodniki so jima dodelili ocene: 5, 6, 4, 3, torej 18 točk.
Jana Koteska in Tomaž Šter sta dobila film Burlesque v ritmu quickstepa. Jana ima tisto, kar manjka na odru Tinkari. Je karizmatična, polna življenjske energije in kar prekipeva od veselja, da je del tega šova. Njena obleka je bila čudovita in ona v njej prav tako. Vsi solo deli nastopa so bili izjemni in videli smo, da ima Jana izredno dobro koordinacijo, pa tudi ekspresivna je in obvladuje svoje telo z zavidljivo lahkoto. V standardni drži je sicer izgubila precej te lahkotnosti, zategnila mišice trupa in uporabljala zlasti noge. Ker sta začela hiteti (predvidevam, da zaradi težavic z ravnotežjem in s partneringom), je prišlo tudi do omenjenih napak v korakih samih. Jana in Tomaž sta nabrala 23 točk, ocene so bile: 6, 7, 6, 4.
Sledila sta Miha Zupan in Maja Geršak kot Patrick Swayze in Demi Moore v filmu Duh. Lepa glasba v ritmu angleškega valčka je pomagala pričarati čutno plesno predstavo, v kateri sta se Miha in Maja izjemno lepo povezovala od takta do takta, od figure do figure. Nežno in elegantno se je premikal orjaški Miha in njuna usklajenost ter natančna glasbena interpretacija sta poskrbeli, da smo spet skoraj pozabili, da Miha glasbe ne sliši. Prepričana sem, da se je marsikdo raznežil ob gledanju njunega plesa. Zbrala sta seštevek 22 z ocenami: 6, 6, 6, 4, kar se mi je zdelo prenizko. Je pa res tudi to, da mi na posnetkih vidimo le to, kar nam pokaže kamera, v nasprotju s sodniško četverico, ki vidi celoten par ves čas.
Tina Gorenjak in Miha Vodičar sta zaplesala charleston, Tina je bila pa Liza Minelli iz filma Cabaret. Izvrstna točka, pri kateri je bila Tina ekspresivna in muzikalna, znova pa nam je pokazala, kako močno in gibljivo telo ima. Vsekakor je bila vseskozi v karakterju in je dobro izkoristila svoje igralske sposobnosti. Tina ima vse, kar je potrebno za zmago v tem šovu, vprašanje je le, če bo imela dovolj podpore gledalcev. Ocene so bile: 7, 8, 7, 5, torej seštevek 27, kar je bil v tem trenutku zdaleč najboljši rezultat.
Kot zadnja pa sta se nam pokazala Tanja Žagar in Arnej Ivkovič z argentinskim tangom iz filma Moulin Rouge na pesem Roxanne. Fenomenalna koreografija z mnogimi vratolomnimi dvigi je izpostavila Tanjo kot fatalno žensko in v tej vlogi je pokazala neko globino ter čutnost, ki je ne vidimo prav pogosto. Sofisticiranost, ki je bila potrebna za uspešnost tega nastopa, je bila tista dodana vrednost, zaradi katere je Tanja dobila odlične komentarje in visoke ocene sodnikov. Zbrala je enako število točk kot Tina, torej 27, ocene pa: 8, 8, 7, 4. Medtem ko sta Nika in Katarina (Venturini, op. u.) svojo najvišjo oceno večera podelili tako Tini kot Tanji, je bila Andreju (Škufca, op. u.) bolj všeč Tina, Ladu (Bizovičar, op. u.) pa Tanja.
Po pretvorbi seštevkov ocen v točke in dodatku glasov gledalcev sta izpadla kar dva plesna para, saj so na ta način uravnali število preostalih parov po petih epizodah serije.
Med ogroženimi pari so se znašli Igor Mikić in Valerija Musina, Tinkara Fortuna in Aleksej Rubcov ter Klara Lorger in Jernej Brenholc. Gledalci so rešili Klaro in Jerneja, tako da smo se poslovili od Igorja in Tinkare, Valerijo in Alekseja bomo pa nedvomno še videvali v skupnih točkah prihodnjih oddaj.