Naš članek Na Plesni zvezi spet skubijo plesalce je požel precej zanimanja in končno se je oglasil tudi eden od staršev, ki se ne boji povedati na glas, da se nov sistem točkovanja nikakor ne obnese. Nasprotno Smiljan Mekicar pravi, da je zadeva slabo (kaj slabo, katastrofalno) pripravljena, nepremišljena, nepreverjena … in še kaj! "Moram povedati, da kot nekdanji športnik, športni fukncionar, plesalec in starš z dvema aktivnima plesalcema presneto dobro vem, kako (morajo) stvari funkcionirati in koliko vse skupaj tudi stane. To, kar se že nekaj let dogaja v PZS, tako doma in še predvsem na tujem (evropska in svetovna prvenstva, turnirji) lahko z eno besedo imenujem šalabajzerstvo!!! Ali bomo še naprej dovolili, da (nekdo, nekateri) uničujejo slovenski ples in plesalce, je samo še vprašanje časa!? Najhuje pri tem pa je vprašanje, kdo vse bo tu na koncu v izgubi, na škodi? Ker ste (si) ena redkih novinark, ki o plesu piše in poroča strokovno in objektivno, je verjetno to ena redkih možnosti, kjer se lahko razvijeta polemika in debata, predvsem pa iskanje rešitev in aktiviranje vseh razpoložljivih virov, da se razmere v slovenskem plesu začnejo urejati na bolje! Včasih nismo imeli pogojev, smo pa imeli entuziazem, močno voljo za uspeh in urejene odnose, danes pa …."
Smiljan je podkrepil svoja razmišljanja tudi z dvomom v izvedbo tekmovanja v disciplini breake dance v Krškem, ki je bila po njegovem mnenju še posebej problematična."Organizator in sodniki sploh niso vedeli, kako ga izvesti in so si kar sproti nekaj izmišljevali. To je podcenjujoče do plesalcev v tej disciplini, ki je že v osnovi med najtežjimi in tudi nevarnimi. Zato ne morejo tako ravnati z njimi in se do njih tako obnašati." Zanimiva je korespondenca med Plesno zvezo Slovenije in trenerko Bolera Barbi Šušteršič, ki je želela pridobiti nekaj pojasnil glede točkovanja break plesa. "Zanima me, zakaj so plesalci breakdancea točkovani drugače (manj) kot hip hop?" se je glasilo vprašanje. Odgovor Vesne Vučajnk pa je bil: "Break dance ima že v osnovi drugačen način tekmovanja, zato so pri breaku v ‘finalu’ samo štirje plesalci, vsi, ki niso v finalu, si delijo peto do osmo mesto, in to je pri breaku polfinale, potem si vsi naslednji delijo 9. do 16. mesto, kar je četrtfinale in tako naprej. Zato tekmovalci v finalu dobijo točke za prvo do četrto mesto, polfinalisti po tri točke in ostali po eno točko." Nadaljevanje je sledilo takoj, ko je trenerka in koreografinja Barbi Šušteršič opazila, da uvrstitve njenih dveh plesalk niso zabeležene."Danes smo zaznali napako v bazi točkovne lestvice. Na street show točkovni lestvici manjkata Brina Brodnjak in Melani Mekicar v kategoriji solo mladink. Porodilo pa se nam je še eno vprašanje, na katerega bi zelo radi dobili odgovor. Jasno nam je, da se za udeležbo v polfinalu doseže tri točke, za udeležbo v četrtfinalu pa eno točko. Vendar pa smo ugotovili, da število mest v polfinalu ni enako na vseh tekmah. Torej konkreten primer: Melani je na prvem kvalifikacijskem turnirju dosegla 7. mesto in zanj dobila tri točke, prav tako je nekdo, ki je bil zadnji v polfinalu na 12. mestu, dobil tri točke. Na zadnji tekmi so v polfinale vzeli le 10 tekmovalk in Melani je za 11. mesto dobila eno točko, čeprav je mesto boljše, tekmovalo je več tekmovalk kot na prvem kvalifikacijskem turnirju. Najlepša hvala za odgovor."
Odgovor je sledil: "Rezultate street showa Brine in Melanie bom dodala (ni ju potegnilo, ker v aplikaciji nista bili aktivirani). Kar se pa ostalega tiče, lestvica je bila narejena tako, da se je, če je bilo samo finale, v katerem jih je bilo osem, sedmemu in osmemu dodelilo pet oziroma štiri točke, če pa je bilo to mesto doseženo v polfinalu, se je avtomatsko dodelilo tri točke. Zdaj smo sprejeli sklep, da točke ne smejo biti vezane na kolo, zato bom za nazaj popravila točkovne lestvice, kar pomeni, da bodo vsi, ki so bili uvrščeni na sedmo mesto, dobili po pet točk, in vsi, ki so bili uvrščeni na osmo mesto, po štiri točke. Vsa nadaljnja mesta v polfinalu in četrtfinalu pa ostanejo, kot je bilo, za uvrstitev v polfinale tri točke, za četrtfinale in manj pa ena točka."
Res popolna zmeda in kar naenkrat uvrstitve popravljajo za nazaj. Zanimivo in seveda v skladu z betonsko trdnjavo PZS in njenimi vodstvenimi člani. Sicer pa je bil Smiljan kritičen tudi do organizacije tekmovanja v Krškem."V Krškem sem prebil celo nedeljo in kljub nadzoru na vhodu (glavni namen je pobiranje vstopnine!!!) ni bilo ustrezno poskrbljeno za varnost in red. Sicer vsak plesalec sam odgovarja za svoje stvari, vendar sami veste, kako je z oblačenjem, preoblačenjem, stvarmi, rekviziti, če za to nimaš ustreznih pogojev. Druga stvar, ki me je zmotila, je bilo zelo slabo ozvočenje. Glede na to, da je glasba vitalnega pomena pri plesu, se tukaj ne bi smelo ‘šparati’ oziroma zadeve podcenjevati (beri neprofesionalni odnos). O ostalih ‘malenkostih’ pa ne bi izgubljal besed."
Smiljan se popolnoma zaveda, kaj lahko povzroči s svojim odkritim pisanjem. "Ne vidim razloga, da se ne bi podpisal, saj za vsem napisanim stojim. Tudi otroka se strinjata, čeprav sta lahko zaradi tega tudi ‘kaznovana’. Vendar, ker oba plešeta z vsem srcem in močno voljo, verjamem, da bosta preživela tudi to! Je pa potrebno stvari začeti reševati čim prej, saj vsako odlašanje samo škodi vsem!"
Bravo, Smiljan, bravo starši in bravo Dušan Vodlan, ki je uspel na včerajšnji planirani skupščini Plesne zveze doseči nesklepčnost. Z razlogom, da se problemi ne pometejo pod preprogo.
Sicer pa se že danes prične zadnji, peti pokalni turnir, ki bo trajal do nedelje. Organizirata ga PK Zeko in Dejan Zečevič v Murski Soboti. O tem, kaj se bo pletlo v Prekmurju, boste seveda obveščeni.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.