Za plesalca Žigana Krajnčana je bilo iztekajoče se leto prelomno, saj pravi, da je šele začel plesati. "Plešem že 4 leta, ampak dejansko PLEŠEM pa šele nekaj mesecev. Po domače povedano dobiš filing za občutek. Moji gibi sedaj sporočajo zgodbo, abstraktno ali pa zelo jasno. Sedaj s plesom brskam po svoji osebnosti ter vsak napredek v plesu je napredek v glavi in vsak napredek v glavi je napredek v plesu. Ni več toliko časa za sanjarjenje, delo, delo, delo in delo. Želim se zgraditi kar najbolj intelektualno kot tehnično. Seveda pa se ne bom nikoli postavljal samo v okvir plesa, temveč v razsežnost preforminga, katerega sem prav tako začel raziskovati to leto. V letu 2013 bi kar najbolje rad izkoristil spoznanja in njih razvijal naprej, šel še globlje. Rad bi še več pozornosti posvetil sodobnemu plesu, katerega smisel sem prav tako odkril to leto (saj sem povedal, da imam prelomno leto), in pa drugim plesom, ki sem jih sedaj začel gledati v višji luči, se pravi razviti in naučiti se še bboying-a, locking-a, house-a itd. Predvsem pa bi rad dosegel še eno stvar. Rad bi združeval zvrsti med sabo. To poskušam že sedaj, ampak nisem še dobil tiste prave formule, ki bi vse naredila popolno, ko ne bi ljudje več rekli: Oh, to je pa to, oh, to je pa iz baleta, ampak bi rekli: To je njegov stil, on pleše."
Žigan je precej kritičen do slovenskega plesa, še posebej do kakovosti na državnih prvenstvih. "Kakovost državnega prvenstva je po mojem mnenju slaba. Zakaj? Gledam ljudi, ki plešejo isto, ki imajo isti stil, ki se isto oblačijo. Jaz sem zagovornik originalnosti, kako lahko (hvala bogu, da obstajajo izjeme) skoraj cela Slovenija enako pleše hip hop. Včasih, ko gledam slovenske soliste in solistke, se mi dozdeva, da vsi plešejo isto koreografijo, samo gibi so v drugačnem zaporedju. V moji knjigi si že 3/4 naredil samo s tem, da se ločiš od večine in predstavljaš sebe, svojo osebnost, svoje razpoloženje, svoje videnje sveta. Ampak ljudje smo si različni ," je fraza, ki jo je Žigan slišal, še preden je stopil v prvi razred osnovne šole.
Njegova kritika z državnih prvenstev je letela tudi na sodnike. "Ljudje, ki v življenju niso nikoli plesali poppinga ali hiphopa, ga ne morejo soditi. Še jaz, ki to plešem, komaj dohajam razvoj, ki se v teh dveh zvrsteh dogaja, kako bo potem to dohajal nekdo, ki pleše jazz. Battle scena se v Sloveniji trenutno še razvija. Dosegla je že dober nivo, ampak ne more napredovati, če ni slovenskih plesalcev, ki bi to plesali, zato bi se zahvalil in dal "big up" vsem, ki podpirajo battle sceno!"
Najboljšo izkušnjo in dosežek pa je Žigan dosegel na battleu Balkan Fury 3 v Beogradu, kjer je tudi zmagal. "Takrat še nisem "plesal", ampak sem se ogromno naučil in vzpostavil stike s svojimi plesnimi idoli, ki so mi tudi svetovali, in seveda sem bil presrečen," je zaključil svoje misli za naš portal razmišljujoči plesalec.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.