Visokorasli Miha Krušič in ekipa z letošnjimi Viktorji niso imeli lahkega dela. Nadgraditi koreografsko-plesni lanski izdelek Anžeta Škrubeta in skupine Maestro se je pokazalo za neizvedljivo. Skoraj tako težka naloga, kot sta jo imela letošnja voditelja Lucija Čirovič in Pižama, ki naj bi parirala Juriju Zrnecu ali vsaj Tadeju Tošu.
Miha je pred prireditvijo napovedal, da bo zadeva nekaj posebnega, še nikoli videnega v našem prostoru, njegove napovedi pa so se uresničile. Ples je bil na Viktorjih skoraj neviden. Uvodna točka, ki naj bi bila udarna, je zbledela v nekakšni priredbi Lady Gaga in Mozarta v izvedbi Quartissima.
Petindvajset plesalcev nikakor ni ujelo uvodne "štimunge" in od planiranih štirih plesnih nastopov so na prireditvi ostali samo trije, saj je dva plesna para na generalkiskenslal Jan Plestenjak, češ, da mu ples ne paše na oder. ”Na generalki mi je Jan rekel, da mu plesalci nekako ne pašejo zraven rock’ n’ roll komada, čeprav je bilo na aranžirni vaji še vse v redu. Jaz sem mu rekel, naj se pač odloči, in tako nista nastopila para, ki sta imela pripravljeno koreografijo z lifti/dvigi,” je za naš portal povedal Miha Krušič. Pojasnil je tudi celoten koncept koreografije, saj je bilo več kot očitno, da skupina plesalcev nikakor ni bila usklajena. “No, to pa niste pogruntali, da je bilo narejeno namerno. V današnjem plesnem svetu se skoraj več ne pleše in jaz sem želel imeti enakost samo na en korak, ostalo pa naj bi bila kot človeška napaka, ki je dopustna oziroma nepomembna. Pri nastopu poleg Siddharte je bilo to še posebej poudarjeno.”
Spoštujem Mihov koncept, a žal je bil vtis, kot da je manjkalo še nekaj dni vaje do skupinske usklajenosti. Tudi kostumi so bili nedorečeni in plesno neatraktivni, sicer delo Davida Mateja Goljata oziroma blagovne znamke DMD. ”Res nismo bili zadovoljni s kostumi, tako da smo sami še dodali nekaj denarja in skompletirali podobo na odru.”
Medla plesna sled, ki so jo pustili Krušičevi plesalci, je hočeš nočeš porušila plesne standarde, ki jih je z lanskimi Viktorji in letošnjo Emo tlakoval Anže Škrube. Ples je z njim postal enakovreden element scenskega in posledično televizijskega dogajanja, kar je prineslo tudi korekten finančen odnos med naročnikom in izvajalcem. Škrube se je s TV SLO dogovoril za honorar, Miha je ubral drugačno pot. Sam je plačal plesalce, z naročnikom, revijo Stop oziroma Delo revijami, pa se je dogovoril za kompenzacijo v obliki jesenskega oglaševanja Mihove plesne šole. Torej je njegov pogled že usmerjen v nove projekte.
Z nami se je pogovarjal med vožnjo proti Novi Gorici, kjer redno uči. Njegov projekt je tudi nadaljevanje šova Slovenija ima talent, ustvarjanje koreografij za madžarske plesalce, pa seveda junijski nastop spet ob boku Siddharti. “Moral bi iti še v Južnoafriško republiko, a mi zavoljo obilice projektov tukaj ne bo zneslo. Nekaj bom pripravil tudi za državno prvenstvo, a se ne obremenjujem preveč, ker je to tekmovanje izgubilo ves žar. Ponovno se veselim Siddharte in letos naj bi res bili skupaj na odru, saj smo pred osmimi leti na Plečnikovem stadionu imeli poseben oder. Pripravljam tudi celovečerno predstavo Romeo in Julija z Blejskim plesnim studiem, katere premiera bo sredi maja na Bledu oziroma v Radovljici. Petinštiridesetminutna predstava o zaljubljencih, tako kot ju vidim jaz. Zaljubljenca v današnjem času s koncem na glasbo Who want’s to live forever … pustite se ponovno presenetiti,” je zaključil Miha.
Ljubezenska zgodba ljubimcev iz Verone pa je nekakšen poklon Mihovi ljubezni do Ajde Smrekar, s katero sta se pred kratkim za nekaj tednov razšla in se tik pred Viktorji ponovno našla. Miha, ki bo v ponedeljek praznoval dvaintrideseti rojstni dan in je s pet let mlajšo Ajdo v razmerju že dve leti in pol, ganjen pove, da je Ajda ljubezen njegovega življenja.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.