Zvezde plešejo šestič. Quickstep izpadlih Jerneja in Jagode je bil ocenjen previsoko.

Izpadla Jernej Tozon in Jagoda Batagelj (foto: POP TV)

Ob gledanju šeste epizode plesne nadaljevanke ugotavljam, da mi je oddaja vedno bolj všečna. Kljub izpadom se vse bolj čuti sinergija med glavnimi akterji šova oziroma zlasti med plesalci na eni in sodniki na drugi strani. Plesalci (ste opazili, da s tem terminom označujem zdaj že tudi ‘zvezde’) se očitno poleg resnega treninga tudi odlično zabavajo in uživajo v svojih vlogah ter v druženju, predvidevam, da so resnično žalostni, ko po vsaki oddaji nekdo odide. Sodniki se tudi vse bolj šalijo med seboj in počasi že malo spominjajo eden na drugega. Poleg Bizovičarja (Lada, op. u.), ki se je preizkusil v ‘nikizmu’, me občasno vedno bolj sproščeni Andrej (Škufca, op. u.) spominja nanj, Katarina (Venturini, op. u.) pa na Niko (Urbas, op. u.). Ne toliko s tem, kaj povesta, ampak na kakšen način.

Sodniki Andrej Škufca, Katarina Venturini, Nika Urbas in Lado Bizovičar se zabavajo.
Peter Poles je sovoditeljici Tari (Zupančič, op. u.) priredil ‘presenečenje’ in jo pohvalil, da ji gre super glede na to, da je prešla iz petminutne oddaje v triurno, in moram reči, da je bila že malo bolj sproščena ter bolj gledljiva. In upam, da se bo ta trend nadaljeval.
Voditelja Peter Poles in Tara Zupančič
Včeraj sem si pogledal avstrijsko verzijo oddaje in seveda poznam malo tudi BBC-jevo varianto in še kakšno ter ugotavljam, da v naši ni nikogar iz malo starejše generacije, kar bi lahko doprineslo k zanimivejšemu dogajanju pred kamerami in dodalo določeno žlahtnost oddaji. Angleži so imeli na primer za voditelja legendarnega, zdaj 88-letnega Bruca Forsytha, pa med sodniki 73-letnega Lena Goodmana, ki je bil tako popularen, da so ga importirali še Američani. Med plesalci imajo tudi vsi še kakšne starejše estradnike, športnike ali politike, pri nas pa ni v celotni ekipi niti enega petdesetletnika, kaj šele kakšnega starejšega.
Franjo Kozar je legenda slovenskega plesa, mojster korakov in besed.
Ko sem bil na razgovorih s producenti, sem jim predlagal za sodnico dolgoletno predsednico Plesne zveze Slovenije dr. Meto Zagorc in baletnega solista Vojka Vidmarja (Hrvati so imeli npr. Dinka Bogdaniča). Mislim, da bi tudi gospod Franjo Kozar, ki je pred dnevi praznoval svoj 89. rojstni dan, kot starosta slovenskega plesa znal zelo slikovito podati ocene nastopov, pa še najboljša reklama za to, kako ples pomlajuje, bi bil. Mogoče ‘popovcem’ v razmislek za prihodnjo serijo … Pa pojdimo k plesnim nastopom.
Matej Krajcer in Leticia Slapnik Yebuah
Že v prejšnji oddaji me je navdušil predvsem nastop Leticie (Slapnik Yebuah, op. u) ter Mateja (Krajcerja, op. u.) in tokratni je samo potrdil, da se ta par, vsaj v mojih očeh, dejansko lahko nadeja zmage. Iz oddaje v oddajo je Leticia boljša, Matej pa se zato lahko vedno bolj igra s koreografijami. Njegova tokratna kreacija je bila na ravni točk, ki jih vidimo v ameriški različici oddaje, s to razliko, da oni niso finančno omejeni in lahko scensko naredijo veliko več.
Denis Porčič in Martina Plohl
Ker jaz kot sodnik še vedno delujem v smislu primerjav, tako kot smo nekoč sodili vsa plesna tekmovanja, bi na drugo mesto postavil Denisa (Porčiča, op. u.) in Martino (Plohl, op. u.), zlasti zaradi do potankosti natreniranega nastopa, dobre ideje za osnovo koreografije in odlično izpeljanega paso dobla na nemogočo glasbo. Nemogočo za paso doble, da se razumemo!
Tadeja Pavlič in Dejan Vunjak
Na tretjem mestu sem videl Dejana (Vunjaka, op. u.) in Tadejo (Pavlič, op. u.). Dejan je bil dejansko videti najbolje, ko je plesal tango, manj prepričljivo pa je igral vlogo. Njegova drža, premik, nožna tehnika in karakter plesa so bili na zavidljivo visoki ravni.
Maja Martina Merljak in Andrej Rebula
Na spodnjem delu lestvice so se znašli Maja Martina (Merljak, op. u.) in Miha (Perat, op. u.) z dunajskim valčkom ter Igor (Štamulak, op. u.) in Lejna (Karić Lubarda, op. u.) s čačačajem, in s tem se strinjam. Maja Martina je bila preveč pasivna in medla, Igor pa pravo nasprotje. Njegov stavek, da lahko pri latinskoameriškem plesu pozabi na pravila in samo ‘šejka’, me je kar zmrazil. No, dejansko se je izkazalo, da je pozabil na pravila in naredil karikaturo iz čačačaja, ob tem pa še svojo mentorico večkrat spravil v nerodno situacijo, da je skoraj izgubila ravnotežje. Zadnji lift je bila dejansko edina dobro natrenirana figura v celem plesu. Katarina je ugotovila, da jima gredo lifti dobro in da bi jih lahko več uporabila, s čimer se ne strinjam.
Igor Štamulak in Lejna Karić Lubarda
Tudi zakaj je bili treba Urško (Vučak Markež, op. u.) in Jerneja (Brenholca, op. u.) siliti, da delata dvige, mi ni čisto jasno, saj v standardnih in latinskoameriških plesih dvigov ni in bi se temu definitivno lahko izognila ter raje delala na izboljšanju Urškine tehnike. Če ne bosta, bodo ocene začele padati. Po moje sta tokrat sta za tango dobila previsoke ocene.
Urška Vučak Markež in Jernej Brenholc
Za vse igralce v oddaji imam nasvet: predstavljajte si, da ne smete igrati vloge z obrazom, ampak le s telesom in skozi gib. To je naloga plesalca in dober plesalec ne potrebuje nobenih grimas na obrazu! Naj se na obrazu zrcali le to, kar je prišlo iz telesa, naj oči govorijo. Telo v gibu nikoli ne laže, ko dodaš grimase, pa postane vse skupaj konfuzno in izumetničeno.
Nuša Lesar in Andrej Rebula
Nuša (Lesar, op. u.) in Andrej (Rebula, op. u.) sta imela spet izjemno zahtevno koreografijo, s katero se je Nuša pogumno spopadla, a vendar moram reči, da se mi enako število točk kot za Leticio in Mateja ni zdelo realno.
Izpadla Jagoda Batagelj in Jernej Tozon.
Izpadla sta Jernej (Tozon, op. u.) in Jagoda (Batagelj, op. u.), ki je do svojega zadnjega nastopa preveč delala za oba. Všeč mi je bil njun posnetek s treninga, na katerem smo prvič videli Jagodo izven svoje zone udobja, ko je poskušala izvleči maksimum iz svojega varovanca. Njun quickstep je bil ocenjen previsoko in to so očitno menili tudi gledalci, saj sta izpadla kljub temu, da nista bila na repu po seštevku sodniških ocen.
Lestvica šeste oddaje
Razen omenjenih prvih treh parov lahko v prihodnji oddaji izpade kdorkoli, to zna biti bolj odvisno od plesa in glasbe, ki ju bodo dobili, kot pa od kakovosti njihovega plesa.
Otvoritvena točka, orkester se sluti v ozadju. (Foto: POP TV)
P.  S. Še vedno pogrešam posnetke orkestra in predvsem pevcev. Od tega, da je glasba v živo, imajo nekaj le tisti, ki so v studiu, nam pred TV-zasloni pa manjka ‘štimunga’ in se v bistvu sprašujemo, ali je res vse zaigrano in odpeto v živo. Mogoče bom prišel preverit v eno od prihodnjih oddaj.
Veselim se nadaljevanja, saj pričakujem od vseh preostalih parov, ki so še v igri za osvojitev kristalnega globusa, še boljše plesne točke.

View Gallery 14 Photos