Petnajst tednov trajajoča plesna saga se je to soboto končala s spektakularnim, dve uri in pol trajajočim šovom, v katerem so štirje finalni pari nastopili s po tremi točkami. Že vnaprej so bili objavljeni tisti plesi iz prejšnjih oddaj, ki so jih za finale izbrali sodniki, ter glasbene podlage za šov plese, do zadnjega pa so ostali skrivnost plesi, ki so jih pari izbrali sami.
Najbolj se je razcvetela Gemma, sajv prvih oddajah ni verjela vase in v svoje gibalne sposobnosti. Gemma, ki sicer zelo resno jemlje svoj fitnes režim, se je iz rahlo fantovske in ‘nabildane’ športnice pred našimi očmi spremenila v samozavestno in graciozno plesalko. V nekaterih točkah je bila rahločutna in nežna, v drugih odločna in dominantna, v tretjih pa je pokazala svoj šarm in humorno naravo.
Joe je tudi zelo vidno napredoval in čeprav je že nastopal v nekaterih muzikalih, na začetku serije ni bil tako visoko ocenjevan, kot preostali dve finalistki, Alexandra in Debbie. Da spomnimo, na začetku sta plesno delovala najbolj obetavna mnogo prezgodaj izpadli Aston Merrygold ter Debbie, Alexandra se je tudi zelo hitro povzpela na vrh lestvice in redkokdaj razočarala. Ti trije so veljali za glavne favorite za zmago. Joe, ki je počasi dohiteval svoje plesno nadarjene konkurente, se je več kot odlično znašel predvsem v karakternih plesnih točkah, saj je tehnične pomanjkljivosti zelo uspešno prikrival z igro. Rekel bi celo, da je svoj performans razvijal iz osebnosti osebe, ki jo je predstavljal. Zelo domiselne koreografije Katye Jones so bile ponavadi precej zahtevne, zaradi česar je tehnično in koordinacijsko zelo hitro napredoval.
V nasprotju z Gemmo in Joem sta bili Alexandra in Debbie že v startu zelo dobri. Debbie je že v svojem prvem nastopu pokazala sposobnosti svojega baletno ‘natreniranega’ telesa, ni pa mogla skriti niti tega, da ji nastopanje pred občinstvom ne predstavlja nobenih težav.
Alexandra je bila po svojem prvem odplesanem nastopu sicer še manj opažena, sem jo pa že takrat hvalil zaradi zelo dobro odplesanega valčka, ki mu je vdihnila tudi čustveno noto. Pozneje se je izkazalo, da ima zelo dober občutek za telesni ritem, da je energična in hitra ter da se zelo lahko vživi v vsako vlogo. Njena šibka točka so neizdelana stopala in občutek za artikulacijo nog ter stopal, zaradi česar je bila sicer redko kaznovana z nižjimi ocenami. Pravzaprav sta si bili z Debbie popolno nasprotje. Ena elegantna, drobna, z natančno izdelanimi gibi rok in nog, druga pa malo močnejša, energična, temperamentna in ritmična.
V prvem delu oddaje so vsi štirje pari odplesali plese po izboru sodnikov. Slednji so sicer komentirali in ocenjevali, vendar v tej oddaji njihove ocene niso imele nikakršnega vpliva na končni izzid. Joe in Katya sta zaplesala dunajski valček na Somewhere My Love iz filma Dr. Živago.
Gemma in Aljaž Škorjanec sta ponovila paso doble na Viva La Vida od Coldplay.
Alexandra in Gorka Marquez sta dobila american smooth na Wouldn’t It Be Lovely iz muzikala My Fair Lady.
Debbie in Giovanni Pernice sta kot prvi ples ponovila salso na Can’t Take My Eyes Off You. Vsi ti plesi so imeli že v prvem poskusu visoke ocene, zato je bilo pričakovati, da bodo ocene sodnikov v glavnem desetke. Razlike med pari so bile minimalne. Sledile so t. i. ‘showdance’ točke.
Joe in Katya sta plesala na You Make My Dreams Come True (Hall & Oats). Zgodbo o princu in Pepelki sta začinila s spektakularnimi Katyinimi preobrazbami. Najprej je bila v svetlo modri pravljični plesni obleki kot Pepelka na dvornem plesu, nato v preprosti obleki in z metlo, v zadnjem delu, ko princ ugotovi, da je našel svojo princeso, pa je Katya sredi spinov odpela zgornji del obleke, da se prikazala svetleča srebrno-modra plesna obleka. Spektakularna in lepa plesna točka, v kateri je edini moški finalist dobro opravil svojo nalogo.
Gemma in Aljaž sta pripravila točko v kabaret stilu na Show Me How You Burlesque Christine Aguilere. Fantastična scena z osvetljenim podestom, na katerem je Gemma začela sama in z ogromnimi osvetljenimi črkami svojega imena je bila izvrstna. Gemma je bila zapeljiva in samozavestna, cela točka pa glamurozna in vredna večkratnega ogleda.
Alexandra in Gorka sta plesala na staro There’s No Business Like Show Business in Alexandra se je prelevila v zvezdo iz časov črno- belih filmov, kar so za gledalce pred TV-zasloni ponazorili z odlomkom točke v črno-beli tehniki. Gorka je v koreografijo vključil številne elemente iz njunih prejšnjih nastopov, kar se je lepo vklopilo v kontekst tako finalne oddaje kot glasbene podlage za ta ples.
Debbie je končala osrednji del oddaje kot baletka iz glasbene skrinjice, ki ji Giovanni vdihne življenje. Glasba je bila One Day I’ll Fly Away. V tej točki je lahko pokazala svojo baletno gracioznost. Kdorkoli bi videl ta nastop izven konteksta oddaje SCD, bi mislil, da gleda dva profesionalna plesalca. Giovanni je lepo postavil Debbie v ospredje in ji bolj ali manj samo asistiral. Lepo.
V zadnjem delu smo videli plese po izboru plesnih parov, oziroma zvezdnikov. Alexandra in Gorka sta izbrala jive na Proud Mary Tine Turner, za katerega sta že v četrtem tednu dobila same desetke.
Debbie in Giovanni sta ponovila fantastični argentinski tango.
Gemma in Aljaž sta izbrala slowfox na Downtown, ki sta ga zaplesala v Blackpoolu in za katerega so sodniki menili, da je bil ples, ki je za Gemmo pomenil preobrat in ji dal nov polet.
Joe in Katya sta izbrala charleston, ki je tokrat končno zasluženo pobral štiri desetice od sodnikov. Ocene sodnikov so bile skoraj identične, razlike med pari pa minimalne. Pred razglasitvijo zmagovalca serije so se producenti s kolažem posnetkov poklonili vsem sodelujočim zvezdnikom, ki so zaplesali tudi skupno točko, v katero so vpletli nekatere najzanimivejših trenutkov njihovih nastopov.
Zmagovalni par petnajste serije sta Joe in Katya. Joe ni mogel skriti navdušenja in vzhičenosti ob prejemu bleščečega SCD-globusa, Katya, ki ji je prvič uspelo pripeljati svojega zvezdnika tako daleč, pa je ostala, verjetno prvič v življenju, brez besed.
View Gallery
4 Photos