Plesni Teater Ljubljana (PTL) napoveduje 11. maja ob 20. uri premiero plesnega prvenca z naslovom Tja Blizu avtorjev Matevža Dobaja in Neus Barcons Roce (koncept, koreografija in izvedba: Matevž Dobaj in Neus Barcons Roca, dramaturgija: Andreja Kopač, oblikovanje prostora in kostumov: Ajda Tomazin, oblikovanje luči in tehnične rešitve: Janko Oven, avtor glasbe in zvočna podoba: Mario Marolt, kreativni producent: Katja Somrak, produkcija: Plesni Teater Ljubljana – Prvenec PTL 2018). Ponovitvi predstave bosta 12. maja in 28. junija 2018. …
Tja. Blizu … je nekaj, česar ne morem opisati … kako opredeliti, kaj se v resnici dogaja, če gre vedno za interpretacijo slišanega in zaznanega; za hkratno izdelavo smisla in pomena v enoti časa? Ko premik telesa v prostoru nakaže odstopanje oziroma prelamljanje v načinu gledanja skozi subtilno manipulacijo predhodnega dejanja, izrečene besede ali nakazanega giba, je vsakršen pomen, ki retrogradno nastane, običajno vrinjen in popačen; bodisi narativiziran bodisi abstrahira. …
Tja. Blizu … skuša ustvariti prostor, ki je za trenutek ločen od zunanjih dejavnikov, ki bi mu narekovali ritem in vsebino, v katerem je gib plesalca slišan in v katerem (se) gledalec hkrati lahko vidi. Kakor človeška izkušnja v zgodovini lastne interpretacije naglo izgublja dražljaj, tudi frekvencam zvoka in gibalnim strukturam pripisujemo pomen glede na lastne pretekle izkušnje. Če nam dražljaj uspe ločiti od izkušnje in ga zaznati neposredovano, lahko gledanje postane zaznava, pot in izziv hkrati. Tja. Blizu … se hoče približati mesenosti stvari, pri katerih se pomenskost izpisuje skozi dihotomni ključ gledanja. Ob tem se postavlja vprašanje, kaj je njeno in kaj njegovo nasprotje in kaj sta drug drugemu v vertikalnem prostoru, v katerem niti določajo mej. Tja Blizu … je nenehno oddaljevanje od pomenov v želji po iskanju nečesa avtentičnega; namesto maščevanja intelekta skuša najti poti dotika, saj nikomur ni treba vedeti ničesar o tem plesu. … (foto: Drago Videmšek)
Matevž Dobaj je slovenski plesalec in koreograf. Po zaključku študija na Medicinski fakulteti v Mariboru se je šolal na Salzburški plesni akademiji (SEAD). Matevž nadaljuje svoje izobraževanje v različnih mestih v Evropi, v tem trenutku ga še posebej zanimajo somatske prakse in body-work. Skozi učenje in delo tako izpopolnjuje svoj koreografski / plesni jezik. Sodeloval je s številnimi koreografi in skupinami. Z Neus Barcons Roco že več let ustvarja nove plese in poučuje v Belgiji, Španiji in Sloveniji.
Neus Barcons Roca je plesalka, koreografinja in plesna pedagoginja iz Španije. Po diplomi na Institut del Teatre (Barcelona) je prejela štipendijo za študij v New Yorku. Kasneje je diplomirala na SEAD (Salzburg Experimental Academy of Dance) in bila gostja v plesni skupini Bodhi Project. Trenutno dela z različnimi koreografi, predvsem v Nemčiji in Belgiji. Aktivna je v raziskavah improvizacije in performativnosti v Bruslju, je del organizacije Artist Commons in je bila članica raziskovalnega programa Ultima vez. Kot koreografinja sodeluje z Matevžem Dobajem in poučuje v Belgiji, Španiji in Sloveniji.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.
Nujno potrebni piškotki
Nujni piškotki se vedno namestijo, saj omogočajo nemoteno uporabo spletnega mesta. Uporabljajo se v namene košarice v spletni trgovini, varovanje spletnega mesta pred napadi in podobno. Ti piškotki ne shranjujeno nikakršnih podatkov o uporabniku (obiskovalcu).
Analitični piškotki
Ti piškotki se uporabljajo za spremljanje uporabe spletne strani z uporabo Google Analytics.
Oglaševalski
Oglaševalske piškotke uporabljamo za prikaz personaliziranih oglasov na družabnih medijih in spletnih iskalnikih kot so Facebook, Instagram, Google in podobni.