Koreografija temelji na delih slovenskega slikarja Riharda Jakopiča, v katerih so zajeti trenutki, ki izpričujejo izjemen občutek za gib in dramatičnost. Seveda gre pri interpretaciji slikarskih del za osebni pogled opazovalca, ki s svojimi izkušnjami dopolnjuje celoto nekega dela. Vendar pa so Jakopičeve študije in slike zasnovane tako, da kar kličejo po temeljitem razmisleku o širšem kontekstu tega, kar vidimo, ter ponujajo izjemno izhodišče za razvoj serije dogodkov, ki lahko tvorijo dinamično odrsko dogajanje.
Predstavi lastna interpretacija likovnih del se zgodi v prehajanjih med pozicijami v prostoru, telesnimi gestami in oblikami, ki so na videz nepovezane. Kompozicijske celote niso dobesedna upodobitev Jakopičevih del, temveč služijo kot izhodišče za ustvarjanje nove – plesne celote, v kateri ples ne interpretira glasbe in v kateri tudi glasba ne igra za ples, čeprav oba elementa črpata iz istih predlog. (koreograf in režiser Matjaž Farič razmišlja o svoji novi predstavi Moški z nožem, ki bo doživela premiero 8. novembra ob 19.30 na odru SNG Opera in balet Ljubljana. Glasba je delo Milka Lazarja, plešejo pa Owen Lane, Mateja Železnik, Lukas Zuschlag, Rita Pollacchi, Ana Klašnja, Tjaša Kmetec, Fillipo Jorio, Elli Purkunen, Petar Đorčevski, Kenta Yamamoto, Yuki Seki, Hugo Mbeng, Filip Viljušić, Lorenzo Silingardi, Matteo Moretto, Yujin Muraishi in Tasja Šarler. Moški z nožem bo del baletnega večera, v katerem se bo predstavila tudi Sanja Nešković Peršin s svojim delom, imenovanim Kompozicija.)