Gaj Žmavc kot Favn v novi predstavi Edwarda Cluga. (Foto: SNG Maribor)
Pred letom dni sem na veliko veseljem sprejel vabilo intendanta festivala Mladena Tarbuka, da za letošnji Dubrovniški poletni festival ustvarim novo delo na znamenito Debussyjevo skladbo L’apres midi d’un faun. To je moje drugo srečanje s tem francoskim skladateljem. Leta 2013 me je Krešimir Seletkovič povabil k projektu za 27. Zagrebški glasbeni bienale, kjer sta se združili glasba Stravinskega in Debussyjevi skladbi En blanc et noir za dva klavirja in Six épigraphes antiques za klavir štiriročno. Debussyjev edinstven glasbeni svet je name naredil močan vtis in vesel sem, da sem se lahko znova vrnil v čarobnost njegovega glasbenega vesolja. Mladen Tarbuk je prav tako dal izjemno idejo o lokaciji uprizoritve Favna na prostem pod zvezdami, na pravem morskem biseru, otočku Lokrum. Favn v koreografiji Edwarda Cluga.
Z vidika plesne antologije se ob razmišljanju o Favnu ne morem izogniti eskapadi Nižinskega, njegova legendarna koreografija na dvodimenzionalni površini je bila ob premieri leta 1912 deležna številnih polemik in kritik. L’Apres midi d’un faun se, skupaj s Sacre du printemps in Jeux iz 1913, šteje kot mejnik začetka modernizma v 20. stoletju. …
Tako kot pri Debussyju se tudi z Nižinskim srečujem drugič. Ko sem ustvarjal Sacre du printemps, sem za izhodišče vzel njegovo antološko različico. Pri Favnu imam vtis, da sem njegovo idejo za 20. stoletje razširil v svoje zelo lastno ‘leno popoldansko’ sanjarjenje. …
Moja koreografija jasno prikliče namere tako Debussyja kot Nižinskega in se konkretizira v lovu moškega ‘lovca’ ter njegovem fantaziranju o ženskem ‘plenu’. Ko jo ujame, jo položi na svojo kamnito posteljo, ki je še vedno topla od žarkov pozno popoldanskega sonca … (je v sporočilu za javnost razložil svoje videnje in postavitev nove koreografije z naslovom Favn umetniški direktor mariborskega Baleta Edward Clug, v kateri plešeta Gaj Žmavc in Tetiana Svetlična v kostumih Lea Kulaša. Predstava je doživela premiero v petek, 15.julija, na otoku Lokrum v okviru dubrovniškega festivala. Sledita še dve ponovitvi, in sicer v soboto, 16., in nedeljo, 17. julija. Carmen v koreografiji Valentine Turcu. (Foto: SNG Maribor)
Poleg Favna je na sporedu še balet Carmen v koreografiji Valentine Turcu na glasbo Rodiona Ščedrina. Dubrovniškemu simfoničnemu orkestru dirigira umetniški direktor mariborske Opere, Simon Krečič.)
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.
Nujno potrebni piškotki
Nujni piškotki se vedno namestijo, saj omogočajo nemoteno uporabo spletnega mesta. Uporabljajo se v namene košarice v spletni trgovini, varovanje spletnega mesta pred napadi in podobno. Ti piškotki ne shranjujeno nikakršnih podatkov o uporabniku (obiskovalcu).
Analitični piškotki
Ti piškotki se uporabljajo za spremljanje uporabe spletne strani z uporabo Google Analytics.
Oglaševalski
Oglaševalske piškotke uporabljamo za prikaz personaliziranih oglasov na družabnih medijih in spletnih iskalnikih kot so Facebook, Instagram, Google in podobni.