Najprej sem bila poklicna umetnostna drsalka, a vedno sem imela rada klasični balet, in ko sem se pridružila baletu na ledu, je bil res užitek nastopati na odru kot plesalka. Trenirala in naučila sem se veliko – kako ustvariti lik na odru, kako biti plesalka klasičnega baleta na drsalkah (klasična koreografija ima veliko pravil). Zame je bilo to zelo zanimivo. …
Začela sem v paru z Olegom (Oleg Lagubkov– princ v Hrestaču) v baletu na ledu. Pred tem je pred menoj začel nastopati kot solo plesalec in je imel veliko izkušenj. Najin prvi nastop je bil prav ‘Hrestač’. Najprej se naučimo tehniko, izdelamo vse elemente in poze na ledu. Nato dodamo dušo in značaj. Veliko delamo tudi v koreografski dvorani s trenerjem za vaje, ne le na ledu. Imamo ure baleta in delamo na umetniškem nastopu, saj te mora občinstvo razumeti in ti verjeti, ko si na odru. …
Hrestač je čudovita, prijazna zgodba za vso družino, ki se pripoveduje na ledu. Zaradi klasične glasbe Petra Iliča Čajkovskega je to pravi ‘bestseller’. Klara je mlada deklica, ki verjame v pravljico in ta se uresniči. Zanimivo je tudi, kako se njen lik razvija med nastopom. Klasični balet je razumljiv v vseh jezikih. Ker plesalci nastopajo brez besed. Svoja čustva sporočajo z gibi in gestami. …
Prvič bom v Ljubljani. V veliko veselje plesalcu je, ko nas občinstvo toplo sprejme. Nastopamo za gledalce in seveda je aplavz najlepša zahvala za nas. (je za naš portal komentirala gostovanje predstave Hrestač – balet na ledu v izvedbi Sanktpeterburškega državnega baleta drsalka in plesalka Ekaterina Kostromina, ki drsa, pleše ter igra Klaro. Predstavo si lahko ogledate 11. in 12. novembra ob 20.00, ko se bo oder Gallusove dvorane Cankarjevega doma spremenil v drsališče.)