Luka Dončić, slovenski košarkarski as, ki je nizu svojih uspehov pred kratkim dodal še naziv igralca meseca v zahodni konferenci lige NBA, je dobil svojo himno! Vsestranski igralec Klemen Slakonja se je po himni, ki jo je leta 2014 posnel za Gorana Dragića, tokrat poklonil Luki Dončiću. Pesem opisuje Dončićevo pot vse od začetkov pri Union Olimpiji in prestopa v Real Madrid, do uspehov v ligi NBA. K projektu so se z navdušenjem pridružili tudi svetovno znani akrobati Dunking Devils, ki so s svojimi akrobatskimi vragolijami poskrbeli, da je videospot še spektakularnejši. Videospot, ki ga je 50-članska ekipa nepretrgoma ustvarjala tri dni, prikazuje Dončićeve najbolj odmevne uspehe, v njem pa lahko zasledimo tudi obilo detajlov, ki bodo navdušili njegove največje oboževalce.
Luka Dončić je verjetno trenutno najbolj vroče ime v košarkarskem svetu. Slovenski košarkarski talent je pred kratkim podrl Jordanov rekord 20-5-5 (20 točk, pet asistenc in pet skokov na 20 zaporednih tekmah), s svojo izjemno igro pa si je prislužil naziv igralca meseca v zahodni konferenci lige NBA. Košarkarjevim uspehom, med katere lahko prištejemo naziv najmlajšega MVP-ja v Evroligi in naziv novinca leta lige NBA, kar ni videti konca, mnogi pa pravijo, da lahko postane tudi najmlajši MVP v zgodovini lige NBA. Dončićevi vrhunski dosežki, ki polnijo strani tako domačih kot tujih medijev, navdušujejo posameznike širom sveta. Med ostalimi tudi igralca in enega najuspešnejših slovenskih ‘youtuberjev’ Klemna Slakonjo ter svetovno znane akrobate Dunking Devils.
Klemen Slakonja, ki zase pravi, da je vnet oboževalec Luke Dončića že vse od njegovega prestopa v Real Madrid pri rosnih 13-ih letih, se je enemu najuspešnejših košarkarjev že dolgo želel pokloniti s pesmijo, zanjo pa je zdaj posnel tudi atraktiven videospot. Tudi tokrat je vsestranski igralec moči združil s priznanim režiserjem Miho Knificem, ki je s svojo ekipo poskrbel tudi za vse scenske elemente, vključno s 3D glavami največjih zvezd NBA košarke − LeBrona Jamesa, Giannisa Antetokounmpa, Stephena Curryja, Jamesa Hardena in Kawhija Leonarda. Ustvarjalni dvojec ima za seboj že vrsto uspešnih projektov, ki so na YouTubu zbrali že več kot 70 milijonov ogledov. Slakonja je želel, da je tudi tokratni izdelek presežek, zato je k sodelovanju povabil ‘leteče vrage’ Dunking Devilse. Devilsi se v videospotu pojavijo oblečeni v Dončićev dres in enako kot športni as izvajajo leteče čarovnije s košarkarsko žogo. Nastopijo pa tudi kot baletniki in najslavnejši košarkarji lige NBA. Videospot je pod taktirko režiserja Mihe Knifica ustvarjala 50-članska ekipa, ki je nepretrgoma garala kar tri dni. Pesem, v kateri je Klemen Slakonja želel zajeti Dončićevo zgodbo, sledi njegovim začetkom pri Union Olimpiji, igranju za Real Madridu in lovorikam s slovensko reprezentanco vse do dosedanjih uspehov v ligi NBA. Ne manjka niti utrinkov iz njegovega vsakdanjega življenja − v videospotu lahko tako vidimo njegovo mamo in babico, popularno video igro Fortnite, ki jo Luka zagreto igra v prostem času in pa priljubljeni slovenski znamki izdelkov Sola ter Poli, ki Luko spremljajo že vse od njegovega otroštva. Ustvarjalci so v spot premišljeno vključili tudi obilo detajlov, ki bodo še posebej navdušili njegove najzvestejše oboževalce.
“Lukov oboževalec sem že vrsto let. Spremljam ga, vse odkar sem pred leti naletel na novičko, da je pri 13. letih podpisal za Real Madrid. Ob prvem ogledu njegovih posnetkov se spomnim, da sem si rekel: ‘Uau, noro, ta fant bo fenomenalen!’ Že nekaj časa sem mu svoje spoštovanje želel izkazati s himno. Ob gledanju šaljivega prispevka, v katerem je Luka izjavil, da bi se želel v prihodnosti pojaviti v pesmi slavnega kanadskega raperja Draka, pa mi je naredilo ‘klik’ – lahko bi mu zapel kot Drake in tako delno uresničil ‘njegove sanje’! Vem tudi, da Luka rad posluša Bad Bunnyja. Ko sem videl, da je pevec celoten koncert v Dallasu odpel v Dončićevem dresu, sem vedel, da se moram v spotu preobraziti tudi vanj. S španščino se na ta način poklonim tudi letom, ki jih je Luka preživel v Madridu. Resnično upam, da mu bo izdelek všeč in da si bo pesem kdaj predvajal tudi pred tekmami. Želim si, da bi v njej našel motivacijo in da bi začutil pozitivno energijo vseh, ki so sodelovali pri projektu. Nenazadnje sta tako pesem kot videospot plod našega ponosa in veselja nad uspehi Luke Dončića,” je povedal Klemen Slakonja.
“Dunking Devilsom nam je v čast in ponos biti del takega projekta. Luko spremljamo že vrsto let, imeli smo tudi čast nastopiti zanj in ga spoznati, ko je še igral za Real Madrid. Pesem in videospot sta dokaz, kaj vse lahko ustvarimo, kadar združimo moči in se povezujemo. Klemen in Miha sta s svojo kreativnostjo navdihnila našo celotno ekipo, naša želja pa je, da videospot navdihuje tudi gledalce po celem svetu,” pravi Domen Rozman, idejni vodja Dunking Devils
“S samim videospotom smo se želeli približati ameriški video produkciji tega tipa glasbe. Mislim, da nam je to tudi uspelo. To, da bi dosegli takšno navdušenje in epidemijo, kot jo dosega Luka, je skoraj nemogoče. Mogoče bo pa videospot prilil še malo olja na njegov ogenj. Odkrivanje in ilustriranje njegovih skrivnosti je bilo nadvse zanimivo. Nisem vedel za vse, kar se je že nabralo v njegovi biografiji do dopolnjenega 21. leta. Veseli me tudi, da smo Luki izpolnili željo, da nastopi v Drake videospotu,” je izjavil režiser Miha Knific.
Videospot sledi Lukovi zgodbi vse od njegovih začetkov, ko je kot mlad otrok pričel igrati košarko. S svojo vrhunsko igro so ga pri rosnih 13 letih zvabili v Real Madrid, kjer je igral vse do oktobra 2018, ko je prestopil v ligo NBA. Real Madrid v videospotu simbolizirajo belo oblečeni baletniki − belih dresov se je kluba namreč prijel vzdevek “Beli balet”.
Leta 2017 je pomagal slovensko reprezentanco popeljati do zmage na Eurobasketu, kar v videospotu simbolizira pokal. Kot zanimivost − ne gre za repliko pokala, ampak dejanski pokal, ki so ga naši fantje osvojili v Turčiji. Videospot prikaže tudi dva izmed njegovih največjih dosežkov −naziv Final Four MVP, ki ga je prejel kot najmlajši košarkaš v evropski ligi, in trenutek, ko je podrl Jordanov rekord 20-5-5, kar simbolizira bik oblečen v dres ekipe Chicago Bulls. Ustvarjalci niso pozabili vključiti niti dogodka, ki je odmeval v vseh športnih medijih − ko je Dončić kot novinec v NBA na isti tekmi dvakrat zaporedoma blokiral svojega idola LeBron Jamesa.
V pesmi lahko večkrat vidimo Dončiča na samorogu, kar tistim, ki ne spremljajo lige NBA verjetno ne pove kaj dosti. Skupaj z Dončićem pri Dallas Mavericks igra Latvijec Kristaps Porzingis, ki so mu nadeli vzdevek unicorn (ang. samorog). Že zdaj veljata za nepremagljivi dvojec, ki ga postavljajo ob bok legendarnemu paru LeBron James and Dwyane Wade, mnogi pa pravijo, da sta najboljši mednarodni dvojec vseh časov. Prizor, ko Luka jaha samoroga tako nakazuje, da bosta po vzoru legendarnih NBA dvojcev osvojila ligo, Dallasovo zmago v ligi NBA pa napoveduje tudi prizor s prstani.
Poleg Dončićevih profesionalnih uspehov videospot prikaže tudi utrinke iz njegovega vsakdanjega življenja in sicer med drugim izvemo za babičin frizerski salon, da njegova mama vodi njegovo spletno stran www.lukadoncic.com in da Luka v prostem času najraje igra priljubljeno video igro Fortnite (kar simbolizira tudi bazuka).
Seveda je v spotu prisotno mnogo metafor, izmed katerih pa je najbolj genialna zagotovo kozel. Kozel (ang. goat) pooseblja akronim the Greatest player Of All Time (najboljši igralec vseh časov) – naziv, ki kot najboljšemu igralcu na poziciji krilnega centra pripada nekdanjemu članu Dallasa Dirku Nowitzkiju. Nowitzki je že nekaj časa v pokoju, Slakonja pa optimistično napoveduje, da bo Dončić sčasoma osvojil tudi ta naziv. (so Dunking Devils zapisali v sporočilu za javnost)