V sklopu rožnatega oktobra, svetovnega meseca boja proti raku dojk so v prenovljenem Maxiju pripravili predstavitev letošnje Estée Lauder Companies globalne kampanje boja proti raku dojk, ki se ji že četrto leto pridružuje podpornik kampanje, podjetje Medicopharmacia, d.o.o., ki v Sloveniji zastopa blagovne znamke Estée Lauder Companies. Družbi Mercator in Maxi bosta del sredstev od prodaje rožnatih izdelkov tudi letos podarili slovenskemu združenju Europa Donna.
"Cilj kampanje je dvig zavedanja o pomembnosti zdravja dojk in zgodnjega odkrivanja bolezni, ki lahko rešuje življenja. Zato da nas bodo ljudje opazili, se za trenutek ustavili in postali del kampanje, bo Maxi od 11. do 16. oktobra osvetljen z rožnatimi lučmi. S sredstvi, ki jih bomo zbrali s prodajo izdelkov Clinique, Estée Lauder in Donna Karan iz humanitarne kolekcije Pink Ribbon, bomo Europa Donni pomagali pri oblikovanju sklada za pomoč bolnicam in bolnikom z rakom dojk, kateraea namen je izboljšati kakovost njihovega življenja zasebno in predvsem v času okrevanja. V sklad bomo donirali 20% vrednosti maloprodajne cene vsakega izdelka iz Pink Ribbon kolekcije," je povedala Snežana Kneževič iz Medicopharmacie.
Na predstavitvi so predstavnice podjetja Medicopharmacia,d.o.o. predstavile Estée Lauder Companies globalno kampanjo Breast Cancer Awareness Campaign. Ga. prim. Mojca Senčar, dr.med., predsednica združenja Europa Donna je predstavila najnovejše statistične podatke o bolezni in nov program ter načine pomoči, ki jih v združenju pripravljajo za bolnice in bolnike z rakom dojk. Prof. dr. sc. Uroš Ahčan, dr.med. je predstavil najnovejše trende rekonstrukcije dojk, ki bistveno izboljšujejo kvaliteto življenja bolnic in bolnikov, kar potrjuje, da je Slovenija na tem področju prav zares dežela na sončni strani Alp.
O tem, kako se sprijazniti z dejstvom, da je bolezen doletela tudi vas, in kako bolezen premagovati, so spregovorile bolnice dr. Mojca Miklavčič, Tanja Španič, Jana Koteska in prvič v javnosti tudi Barbra Drnač , ter očarale s svojimi nasmehi in pozitivnim duhom.
Predstavitve so se udeležili novinarji in novinarke vseh večjih slovenskih medijskih hiš, članice združenja Europa Donna, nekatere znane Slovenke, med njimi Barbara Jeklin, Slavka Pajk, Alenka Gotar, Danica Lovenjak in mnogi drugi gostje.
Ga. Mojca Senčar, predsednica Europe Donne: ”Bolnicam in bolnikom z rakom dojk želimo tokrat pomagati neposredno, pri premagovanju bolezni, pri telesni in duševni rehabilitaciji, morda pri pokrivanju stroškov šoloobveznih otrok, pomagati socialno šibkim in drugim. Gre za medsebojno sodelovanje, pri katerem mi zaupamo vam, da boste predstavili usode posameznikov, ki so v resnično težkem položaju, vi pa nam, da bomo lahko pomagali. Torej gre za zaupanje, gre za vse nas!”
Ga. Evelyn H. Lauder, Senior Corporate Vice President of The Estée Lauder Companies: “Združeni smo močnejši. Združeni lahko naredimo več. Združeni lahko najdemo zdravilo. Predstavljajte si, kako neverjeten vpliv imamo lahko na več milijonov žensk in moških po vsem svetu s tem, da širimo sporočilo o pomembnosti zdravja dojk, in o tem, da zgodnje odkritje rešuje življenja.”
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.