Sanjska dieta: shujšajte v spanju!

Ugotovili so, da količina in kakovost spanja v določeni meri dirigirata aktivnost hormonov, ki vplivajo na vaš apetit.
Neprestano jeste, pa ste še kar lačni?
Poznate občutek, ko lahko po neprespani noči pojeste karkoli v neomejenih količinah in nikakor niste siti in zadovoljni?
Če ste odgovorili pritrdilno, ste občutili posledice delovanja hormonov leptina in grelina. Naloga leptina je, da možganom sporoča, kdaj ste siti, medtem ko grelin povzroča občutek lakote.
Kako je to povezano s spanjem?
Če premalo spite, se v telesu zniža raven leptina, zato ste tudi po velikih obrokih še vedno lačni. Po drugi strani pa povzroči porast grelina, ki poveča apetit. Ker hormona običajno delujeta sočasno, ustvarjata začaran krog prenajedanja, zaradi katerega se redite kljub neprestanemu občutku lakote.
Ključen je kakovosten spanec
Strokovnjaki priporočajo, da je za dobro počutje potrebnih 8 ur spanja. Teh 8 ur pa ni vrednih ničesar, če ne spite kakovostno – če se neprestano prebujate, vas tlačijo more ter bolita vrat in glava.
Če se želite dobro naspati in obenem izgubiti težo, se morate držati naslednjih nasvetov:
•    ne jejte vsaj 3 ure pred spanjem,
•    pijte veliko vode,
•    z večernimi (športnimi) aktivnostmi boste med spanjem še bolj kurili kalorije,
•    takoj poskrbite za udobno ležišče.
Kakovostno ležišče še danes – tudi za manj kilogramov!
Izbira ležišč je zelo velika, pomembno pa je, da izberete najprimernejše – takšno, ki je prilagojeno vašim potrebam. S klikom tukaj boste našli pester izbor kakovostnih ležišč Dormeo. Na njih se boste zagotovo odlično naspali, kilogramčki pa bodo kopneli kar sami od sebe.
Vir: www.dormeo.net