Poziv k sodelovanju v kampaniji za boj proti raku dojke

Pridružite se globalni kampaniji za boj proti raku dojke.

Estée Lauder Companies s ponosom oznanjajo začetek letošnje globalne kampanje za boj proti raku dojke The Breast Cancer Awareness Campaign 2010 – Povežimo se. Komunicirajmo. Premagajmo. Preprečimo rak dojke, ena po ena ženska. Roza pentlja. Nosite jo.
Delite jo.-  ki je nadgradnja poslanstva, ki ga je sprožila gospa Evelyn H. Lauder, Senior Corporate Vice President of The Estée Lauder Companies, ko je soustvarila Pink Ribbon- roza pentljo in leta 1992 začela s kampanjo Breast Cancer Awareness Campaign. Letošnjo provokativno in navdihujočo kampanjo sta zasnovala James Gager, Senior Vice President, Creative Director of M⋅A⋅C in Toni Lakis, Vice President of M⋅A⋅C. Slikovni oglas je posnel svetovno znani fotograf Michael Thompson.

Evelyn Lauder in Elizabeth Hurley v skupnem boju priti raku na dojki.
Letošnja BCA kampanja je dobila navdih v Estée Lauder Companies dediščini, ki sega v leto 1946, ko je gospa Estée Lauder pričela s "High-Touch" metodo za komuniciranje s potrošniki, ki je bila pravzaprav "telefon, telegraf, povej naprej drugi ženski". Pristop ga. Evelyn Lauder k premagovanju raka dojke reinterpretira to močno sporočilo v človekoljubno misijo, prilagojeno današnjemu modernemu in hitremu načinu življenja. Kampanja spodbuja ženske in moške, da se povežejo z vsemi, ki jih poznajo in komunicirajo o pomenu zdravja dojk in zgodnjega odkrivanja raka dojke. Pravzaprav je to poziv gospe Evelyn Lauder k dejanjem, ki nam bodo pomagala, da to bolezen premagamo enkrat za vselej. ‘‘Ko sem leta 1992 začela z Estée Lauder Companies Breast Cancer Awareness Campaign, se je o raku dojke govorilo potiho in skrivoma, " pravi gospa Lauder. "Osemnajst let pozneje se je našemu poslanstvu pridružilo nešteto preživelih, podpornikov, politikov in znanih osebnosti. Naredili smo že zelo veliko, a je pred nami še vedno dolga pot. Še naprej bomo delali resnično razliko in z našimi skupnimi prizadevanji za večjo ozaveščenost in zbiranje sredstev za raziskave, bo rak dojke pravgotovo postal oddaljen spomin."
Elizabeth Hurley je ambasadorka Estée Lauder BCA kampanje.
Elizabeth Hurley, ambasadorka Estée Lauder BCA kampanje pravi: "Obstaja veliko napačnih informacij o raku dojke. Moramo se povezati z vsako žensko, ki jo poznamo – naj bo to naša mati, babica, sestra, hči ali prijateljica. Ne smemo podcenjevati pomen komuniciranja z ženskami in jih opominjati na to, da morajo redno hoditi na preglede k svojemu zdravniku in če so starejše od 40 let, vsako leto opraviti tudi preiskavo z mamogramom. To je tako zelo pomembno. Nikakor ne odlašajte do prihodnjega leta.”

OKTOBRA 2010 BO BCA KAMPANJA:

–  Nagovorila več kot dve milijardi ljudi v več kot 70-ih državah.
–  Po vsem svetu prodajala 20 Pink Ribbon izdelkov 14-ih cenjenih lepotnih blagovnih znamk Estée Lauder Companies (vključno z: AVEDA, Bobbi Brown, Bumble&bumble, Clinique, Darphin, DKNY, Donna Karan, Estée Lauder, Jo Malone, La Mer, Lab Series nega kože za moške, Michael Kors dišave, Ojon ® in Origins).
–  Osvetlila več kot 200 svetovnih znamenitosti v rožnati barvi luči in s tem zaznamovala 11. obletnico
BCA kampanje in akcije Global Landmark Illumination Initiative.
–  Aktivirala več kot 40 zvezdnikov, politikov in drugih vplivnih ljudi, ki bodo delovali kot kot ambasadorji akcije BCA Campaign World Pink Ribbon.
–  Uresničevala cilj kampanje Estée Lauder Companies’ Breast Cancer Awareness Campaign, ki je pomagati rešiti življenje ženskam po celem svetu in izponiti vizijo Ga. Lauder o svetu brez raka dojke.
 
Medicopharmacia d.o.o., ki v Sloveniji zastopa kozmetične hiše skupine Estée Lauder Companies in naši partnerji: parfumerije Limoni in drogerije Müller, v katerih bodo izdelki kolekcije Pink Ribbon ekskluzivno naprodaj, bomo naredili Oktober 2010 lepši, bolj roza in glasnejši kot kdajkoli prej. Tudi letos bomo celoten dobiček od prodaje izdelkov donirali slovenskemu združenju za boj proti raku dojk Europa Donna.
Od petnajstih Estée Lauder kozmetičnih hiš, ki bodo z izdelki kolekcije Pink Ribbon zbirale donacije za raziskave fundacije The Breast Cancer Research Foundation, namenjene odkritju zdravila raka dojk, bodo v Sloveniji naprodaj Clinique in Estée Lauder. Vsak od nas je lahko ambasador kampanje BCA. Elizabeth Hurley: “Pridružite se nam. Prav Vi lahko spremenite vaše življenje in življenje drugih.”

CLINIQUE
GREAT LIPS, GREAT CAUSE
Clinique mesec boja proti raku dojk podpira z očarljivim obeskom za ključe v omejeni izdaji, na katerem sta Pink Ribbon srce z roza pentljo, črka ”C” in trije mini izdelki za ličenje ustnic: Long Last Glosswear SPF 15 – Clearly Pink, Superbalm Moisturizing Gloss – Grapefruit in Different Lipstick – Glazed Berry. Vsaka od teh roza nijans je bila izbrana v čast značilne barve kampanje Breast Cancer Awareness.
VSEBINA: Long Last Glosswear SPF 15 (1 ml), Superbalm Moisturizing Gloss (4 ml),
Different Lipstick (1.3 g)  MP CENA: 18,00 €
V parfumerijah Limoni in drogerijah Müller.

Clinique mesec boja proti raku dojk podpira z očarljivim obeskom za ključe v omejeni izdaji, na katerem sta Pink Ribbon srce z roza pentljo, črka ”C” in trije mini izdelki za ličenje ustnic

CLINIQUE
GREAT SKIN, GREAT CAUSE
V čast meseca boja proti raku dojke pri Clinique-u potrošnikom že tradicionalno ponudijo posebno omejeno izdajo svoje najbolj prodajane stekleničke Dramatically Different Moisturizing Lotion. Letošnja izdaja stekleničke jumbo velikosti je opremljena z obeskom za ključe, na katerem sta Pink Ribbon srce z roza pentljo in črka ”C”. Ena steklenička tega ikonskega izdelka, ki ga poznajo po celem svetu, se proda na vsakih 5 sekund. VSEBINA: 200 ml MP CENA: 59,90 €
V parfumerijah Limoni in Müller.

V čast meseca boja proti raku dojke pri Clinique-u potrošnikom že tradicionalno ponudijo posebno omejeno izdajo svoje najbolj prodajane stekleničke Dramatically Different Moisturizing Lotion.

Estée Lauder Pink Ribbon Collection
EVELYN LAUDER LIP DESIGN
COLLECTION
Kolekcija izdelkov za ličenje ustnic za katere je barvne nijanse izbrala Evelyn Lauder, vsebuje tri rdečila za ustnice
(Pure Color Crystal Lipstick – Tiramisu, Pure Color Long-Lasting Lipstick – Candy in Rubellite). Privlačen roza etui v katerem so shranjena rdečila bo stranko spominjal na njeno podporo kampanji. VSEBINA: Tri rdečila za ustnice v roza etuiju. MP CENA: 25,00 €
V parfumerijah Limoni, Müller, Maxi in Beautique Šiška.

Kolekcija izdelkov za ličenje ustnic za katere je barvne nijanse izbrala Evelyn Lauder, vsebuje tri rdečila za ustnice.

ELIZABETH HURLEY
LIP DESIGN COLLECTION
Kolekcija izdelkov za ličenje ustnic za katere je barvne nijanse izbrala Elizabeth Hurley, vsebuje set NOVIH glosev za ustnice  Pure Color Gloss (Nude Rose, Rock Candy, Brazen Berry in Extravagant Pink). Privlačen roza etui v katerem so shranjena rdečila bo stranko spominjal na njeno podporo kampanji. VSEBINA: Dva dvostranska glosa za ustnice v roza etuiju. MP CENA: 25,00 €
V parfumerijah Limoni, Müller, Maxi in Beautique Šiška.

ESTÉE LAUDER
JEWELED PINK RIBBON PIN
Ta svetlikajoča se broška je preprost, eleganten način, da pokažete svojo podporo kampanji Breast Cancer Awareness. Prekrita je z 20-imi roza kristalčki in shranjena v Pink Ribbon škatlici. MP CENA: 14,90 €
V parfumerijah Limoni, Müller, Maxi in Beautique Šiška.

www.bcrfcure.org

View Gallery 6 Photos