Navdušujoči Kenzo predstavlja FlowerTag

Leto 2000. Cvet v mestu. Mak raste tu in tam, na najbolj nepričakovanih mestih. Zakorenini se v beton in nas začara z enotnim vonjem. To je rojstvo dišave FlowerByKenzo. Legendarne dišave.
Leto 2011 Cvet na mestnih zidovih. Zgodba se nadaljuje z novim poglavjem. Kenzo predstavlja TAG. Spoznajte aktivistični cvet z lastnim umetniškim slogom. Od zidov New Yorka, do prestižnih galerij sveta – umetnost grafitov cveti brez omejitev. To je dejanje čistega izražanja, kjer je vsakdo povabljen, da se označi s svojo osebnostjo, željami ali sanjami na urbane zidove. Betežna cvetlica izstopa in oznanja nove strasti. Mak se sprehaja po zidovih. V svobodni, spontani kretnji označi svojo novo identiteto in podpiše novo dišavo: FLOWERTAG.

Stekleničke pordečijo. Iskrica novosti se prižge.Urbani mak in besede Flower Flower Flower so kot grafiti na steklenički. Električna barva poudari sporočilo. Ali pa je morda ravno obratno? Objekt je navdušujoč. Poživljajoč.
Drug ob drugem. Embalaža ustvarja polje besed, neskončna freska, kot jasno izražena mantra.
Sadno cvetno. Cvetna vodica, sadna in sveža, kot prevzemajoč navdih. FlowerTag se prične s sadnimi notami črnega ribeza, rabarbare in mandarine, preden se razvije v cvetno srce potonike, jasmina in šmarnice. Izbrane Kenzove dišavne note ustvarjajo čutno bazo čajevca, vanilije in mošusa: uveljavljen dišavni podpis.
Kenzo, svet je lep …
Svobodnjaški, neprilagodljiv Kenzo vas vabi, da označite svoje sanje. Se vidimo v parfumerijah, kjer se lahko svobodno izrazite, ali pa na spletu od jeseni naprej, kjer lahko pustite sporočilo na: www.flower-tag.com

View Gallery 4 Photos