V letošnjem aprilu Oriflame praznuje 50. obletnico delovanja. V teh letih je podjetje s pomočjo kakovostnih izdelkov in poslovne priložnost uresničilo sanje in spremenilo življenje na bolje več milijonom ljudem po vsem svetu. V kakovosti in tradiciji Oriflamovih izdelkov se je prepoznala tudi hrvaška glasbena diva Nina Badrić, ki je nedavno postala nova ambasadorka Oriflama.
Ob tej priložnosti se nas je na povabilo slovenskih predstavnikov Oriflama sedem novinark in blogerk z Uršo Gantar, vodjo marketinga pri Oriflamu Slovenije, na čelu odpravilo v sredo, 5. aprila, z mini avtobusom v Zagreb, kjer smo proslavili ta častitljivi jubilej. Mirno in prijetno vožnjo do Zagreba (niti na meji ni bilo zastoja, imele smo namreč srečo, kajti nekaj dni po tem smo v medijih že lahko poslušali in brali o zastojih zaradi t. i. sistematičnega nadzora potnikov – zaradi teroristov, čeprav se mi zdi malo verjetno, da bodo, če sploh bodo, izbrali tovrstno prečkanje meje; no, če bi me padle v to kaotično ceno, bi v Zagrebu morda ujele le še ‘after party’), smo izkoristile ‘po babje’, s čvekanjem o tem in onem, predvsem o kozmetiki, negovanju obraza in telesa pa tudi o življenju nasploh, načrte smo delale celo za starost, kako in kje si jo želimo dočakati …
V hrvaški prestolnici, natančneje v Matis Absolute Lounge Baru, smo doživele topel sprejem, pozdravili so nas tako hrvaški kot srbski predstavniki Oriflama, nas takoj obdarili s paketom kozmetičnih izdelkov, nadvse prijazni natakarji pa za dobrodošlico postregli s penino in sokovi. Čeprav smo vajeni, da naši južni sosedi iz skorajda vsakega še tako minimalističnega dogodka naredijo nepozaben spektakel, ki ga začinijo s prav posebnim glamurjem, tokrat ni bilo tako. Celoten prostor, kjer se je odvijalo druženje, v okviru katerega je potekala tudi tiskovna konferenca s predstavitvijo Oriflamovega delovanja, njegovih začetkov, razvoja podjetja in izdelkov, je bil sicer prijetno, elegantno okrašen, slavnostno vzdušje so dodali zlati baloni, svežino pomladno cvetje. Elegantno, toda brez pretiranega blišča. Kar mi je osebno sicer bolj všeč.
Kriza je povsod, možno, da tudi oni ‘šparajo’. Je bilo pa vse na spodobni ravni, korektno organizirano in profesionalno izpeljano. Brez dolgovezenja, kar je (pre)pogosto velik minus tovrstnih dogodkov. Po tiskovki se nam je pridružila še glavna zvezda Oriflama Nina Badrić, s katero je kratek pogovor vodila srbska Oriflamova predstavnica, a zapela glasbena diva ni. Pa bi lahko. Srečanje smo končali s slastnimi prigrizki (videlo se je, da smo bili že pošteno lačni) in nato se je ‘naša ekipa’ odpravila nazaj v Ljubljano. Na avtobusu smo seveda – kot se za novinarke spodobi – do potankosti analizirale dogodek. Povzetek: kratko, a sladko, tako kot mora biti.
Za zaščitni obraz Oriflama je bila Nina izbrana, ker predstavlja ideal Oriflamove ženske. Poleg telesne lepote jo krasi ‘faktor X’ – privlačna karizma in šarm, s katerim osvaja vse okoli sebe. Je uspešna poslovna ženska in odlična glasbenica, njene pesmi pa govorijo o zgodbah naših življenj. Ni naključje, da je bila prav Nina izbrana za predstavnico Oriflama – občudovana je s strani žensk, in sicer zaradi svoje pozitivne osebnosti in izjemnega vokala, kar dopolnjuje njeno karizmo. Njena naravna lepota navdušenje nad življenjem, predanost delu in njenim oboževalcem pa je nekaj, kar je povsem v skladu z vrednotami Oriflama.
Oriflame začenja s hrvaško pevko zares krasno in občudovanja vredno navdihujočo zgodbo. Krasila bo kataloške strani Oriflama in podajala mnenje o izdelkih, ki jih preprosto obožuje! Kaj o sodelovanju pravi Nina? "Ena od najlepših stvari je, ko te vrhunska znamka izbere za svojega partnerja. Srečna sem, da lahko sodelujem z vrhunskimi znamkami, ki v meni prepoznajo kakovost, enako sebi. Oriflame je mednarodno podjetje, katerega izdelke poznam in uporabljam že zelo dolgo. Zelo počaščena sem bila, ko so me povabili k sodelovanju in me izbrali za svojo ambasadorko."
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.