Lepoto prinaša dobro počutje v vsaki življenjski vlogi.
V čudovitem ambientu hotela Nox v Ljubljani je podjetje Oriflame z direktorjem Igorjem Crnogajem na čelu predstavilo novo obljubo blagovne znamke – Lepota na moj način. Z novim sloganom jasno sporočajo, da spoštujejo raznolikost žensk, edinstvenost in posebnost vsake posameznice ter jih podpirajo pri iskanju svoje verzije lepote – lepote na svoj način. Direktor Oriflama Igor Crnogaj
V obsežni raziskavi lepotnih trendov, ki so jo izvedli v letu 2017 so med drugim prišli do zaključka, da lepoto prinaša dobro počutje v vsaki življenjski vlogi, v kateri se znajde sodobna ženska – kot mama, žena, poslovna ženska, prijateljica, hčerka in še mnogih drugih. Psihoterapevtka Barbara Sarić
Na predstavitvi nove obljube je sodelovala tudi priznana slovenska psihoterapevtka Barbara Sarić, ki je poudarila, da ženske ne smemo zanemariti svoje ženstvenosti, da si moramo vzeti svobodo, da smo to, kar smo, da se počutimo dobro v vsaki situaciji ter da v sebi poiščemo tisto, kar nas resnično osrečuje. Ekipa Oriflame
V Oriflamu Slovenija si za svojo misijo niso izbrali ambasadorjev iz vrst slavnih, temveč bodo dali priložnost prav vsem – če želite tudi vi povedati, kaj lepota pomeni vam, bodo veseli, če boste svojo misel na družbenih omrežjih opremili s ključnikom #lepotanamojnacin …
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.
Nujno potrebni piškotki
Nujni piškotki se vedno namestijo, saj omogočajo nemoteno uporabo spletnega mesta. Uporabljajo se v namene košarice v spletni trgovini, varovanje spletnega mesta pred napadi in podobno. Ti piškotki ne shranjujeno nikakršnih podatkov o uporabniku (obiskovalcu).
Analitični piškotki
Ti piškotki se uporabljajo za spremljanje uporabe spletne strani z uporabo Google Analytics.
Oglaševalski
Oglaševalske piškotke uporabljamo za prikaz personaliziranih oglasov na družabnih medijih in spletnih iskalnikih kot so Facebook, Instagram, Google in podobni.