Donacija Bizjan&Co v roke združenju Europa Donna

Slavica Bizjan in Mojca Senčar na dogodku v Maxiju.

Na oddelku parfumerije v ljubljanskem Maxiju je, 15.2. 2012 točno opoldne podjetje Bizjan&Co podelilo ček v vrednosti 1000 evrov Združenju Europa Donna. Direktorica podjetja Slavica Bizjan je podelila ček predsednici združenja Mojci Senčar.

Od leve proti desni Slavica Bizjan, Ada Gorjup, Barbra Drnač in Mojca Senčar.
“Za združenje Europa Donna je zelo pomebno, da se nas sliši, saj smo lahko le tako uspešni. Podobno kot v večini razvitih držav, je tudi v Sloveniji rak dojk najpogostejši rak pri ženskah, saj je vsak peti nov primer raka pri ženskah, rak dojk. Zaradi raka dojk umre v Evropski uniji vsako leto 87.000 žensk, pri nas pa blizu 400. Rak dojk ni izključno bolezen žensk, saj sta med obolelimi tudi eden do dva odstotka moških.
Umrljivost žensk za rakom dojk se počasi zmanjšuje, predvsem zaradi odkrivanja manjših tumorjev in kakovostnem zdravljenju, ki postaja vedno bolj prilagojeno posamezni ženski in njenemu raku. Donatorska sredstva bodo pripomogla pri oblikovanju sklada za pomoč bolnicam in bolnikom z rakom dojk, kateraga namen je izboljšati kakovost njihovega življenja zasebno in predvsem v času okrevanja,”
je povedala Mojca Senčar.
Janez in Slavica Bizjan s svojim podjetjem Bizjan&Co vodita podjetje s certifikatom zaupanje vredno podjetje.
Podjetje Bizjan&Co je ekskluzivni zastopnik za blagovne znamke Suda, Callusana, Die Wimpernwelle, Pronto Man, 3TO sponke in seveda Jessica. Podjetje Bizjan&Co je družbeno odgovorno  podjetje, nagrajeno tudi s certifikatom zaupanja vredno podjetje in se kot takšno vsako leto oktobra pridružuje akciji zavedanja o pomebnosti zdravja dojk in zgodnjega odkrivanja te bolezni.  Kot ekskluzivni zastopnik naravne nege nohtov ameriškega koncerna Jessica in kot podpornik akcije so skupaj z Maxijem in Modiano, del sredstev od prodaje izdelka Nourish, krema za obnohtno kožico, namenili slovenskemu združenju Europa Donna. Nourish iz kolekcije Jessica je bil narejen posebej za kampanijo boja proti raku dojk.
Kremica za obnohtno kožico Nourish je bil izdelek, ki je sodeloval v svetovni kampaniji boja proti raku dojk.
Na podelitvi pa so predstavili še pomladansko kolekcijo lakov Jessica imenovano Heavy Petal, ki prihaja na police konec februarja. Šest novih barvnih odtenkov od nežno roza do intenzivne pink je inspiriranih s časom 80’s, ko so kraljevali rock’ n’ roll, bleščice in svetleče tkanine. Jessica laki so ekskluzivno narejeni za naravne nohte, tako da lak za nohte ostane trajen/dolgotrajen.
Na police prihaja kolekcija Heavy Petal.
Za razliko od mnogih sedanjih lakov, to ni samo površinska lepota. Jessica Custom Colours je bogata in gladka z globino barve, ki zasenči navadno. Vsi odtenki lakov so brez toluena, formaldehida in DBP in so narejeni po novi ekološko prijazni formuli, ki je prijazna do ljudi in okolja in izdelki niso testirani na živalih. Raznolikost ponudbe je blesteča, z dvestotimi barvami, ki imajo razpon od naravnih do vpadljivih, od kremnih, bisernih, metaličnih do toniranih, je Jessica unikatna na svetovnem tržišču.
Kampanijo je podprla tudi obikovalka steklenega nakita Barbara K.Germ na fotografiji levo v družbi z Mojco Senčar.
View Gallery 6 Photos