Ker se beremo z dvodnevno zamudo zaradi mojega dela v tujini, seveda zdaj že vsi veste, da sta izpadla Dejan Krajnc in Jagoda Batagelj. Dejan je bil dober tekmovalec, ki se je veliko naučil tako o plesu kot o drugih pomembnih stvareh glede nastopanja pred občinstvom in/ali pred kamero. Serijo je začel s predzadnjim mestom na lestvici sodniških ocen in jo tudi tako končal. Glasovi gledalcev so določili, da v igri ostaneta Sanja Modrić in Miha Vodičar, ki sta bila že dvakrat po ocenah sodnikov na zadnjem mestu.
Z zanimanjem smo spremljali Dejanovo preobrazbo iz muzikanta v plesalca. Bolj so mu ležali standardni plesi in bolje se je odrezal, kadar ni poskušal igrati vloge. V spominu nam bo ostal lep dunajski valček na znano Avsenikovo melodijo, ki ga je Dejan zaplesal v spomin svojim starim staršem v tretji epizodi. Tudi zadnji tekmovalni ples – slowfox ni bil slab. Dejan je vztrajal v solidni plesni drži, naredila sta dva lepo izpeljana dviga, malo so šepali le prehodi med deli koreografije, ki so bili izven plesne drže, in ko sta se spet prijela v držo. Vsekakor je Dejan pokazal lep napredek, kar je verjetno smisel te oddaje, in kot vsakič, ko izpade nekdo, ki je malo manj gibalno nadarjen, mi je žal, da je bila ta transformacija prekinjena. Jagoda je svojo nalogo učiteljice, mentorice, trenerke, koreografinje in soplesalke dobro opravila, ker je izvlekla iz Dejana največ, kar je bilo možno.
Sanja in Miha, ki sta odprla tekmovalni del oddaje, sta zaplesala rumbo, ki je dejansko prvi ples, ki nam pride na misel, ko govorimo o ljubezenskem plesu. Sanja je z Miho uprizorila svoj poročni ples. Ne vem sicer, zakaj so jo oblekli v črno obleko, kar ni pomagalo ustvariti povezave s poroko, ji pa je obleka zelo lepo pristajala in tudi frizura ter make-up sta bila odlična. Sanja meni, da so sodniki iz nekega razloga do nje neusmiljeni, kar je nenavadna pripomba tekmovalca. Sodniki povedo in ocenijo to, kar vidijo, in ni razloga, da bi bili do koga neusmiljeni. Če bi imela Sanja kakšen velik ´hendikep´, če bi imela na primer samo eno nogo, ali bi bila slepa, ali kaj takega, bi bili verjetno malo prizanesljivejši. Ker pa je normalna, zdrava, privlačna ženska v najlepših letih, je verjetno normalno, da od nje pričakujejo maksimum. Sanja ni najbolje koordinirana, saj pogosto ne čuti, kaj se dogaja z njenimi rokami, nogami, je pa rumbo odplesala s precejšnjo mero čustvenega naboja, predvsem proti koncu točke. Ocene so bile od 4 do 6, kar je zneslo 22 točk.
Natalija (Gros, op. u.) in Miha (Perat, op. u.) sta plesala salso, v kateri naj bi Natalija prebudila ljubezen do ženske, ki jo nosi v sebi. Ples je posvetila vsem ženskam in nam po zaplesani točki zaupala, da bi z veseljem plezanje zamenjala s plesom, če bi se še enkrat odločala o svoji karieri. Čeprav ta salsa ni bil njen najboljši ples, ker je telo premikala preveč v enem kosu, ji sporočam, da ni še nič prepozno in da se z njenim natreniranim telesom lahko spusti tudi v tekmovalne plesne vode. Možnosti je ogromno, le prvi korak v tej smeri mora narediti. Tudi Natalija je bila zelo dobro oblečena, naličena in ´sfrizirana´ in bi jo na kateremkoli pravem plesnem tekmovanju z lahkoto zamenjali za tekmovalko. Natalija in Miha sta zbrala 31 točk z ocenami od 6 (Andrej Škufca) do 9 (Nika Urbas).
Rebeka (Dremelj, op. u.) in Tomaž (Šter, op. u.) sta plesala ča ča ča, v katerega ni tako preprosto vpletati ljubezenske zgodbe, ker je ta ples namenjen predvsem spogledovanju. Dodatna oteževalna okoliščina je, da se v tem plesu veliko dogaja, ker je izredno hiter. Ima veliko korakov in boki morajo biti zelo aktivni, na pravi način seveda. Razen malo nerodnega dviga na začetku je bil Rebekin ples zelo v redu. Všeč mi je bilo, da je vse skupaj delovalo kot ples na zabavi in ne kot nastop. Nekaj podobnega je videl tudi Andrej, ker je rekel, da si je Rebeka naredila svoj ´žur´. Pohvalno! Mislim, da se lahko tako loti plesnega nastopa le oseba z močno karizmo, kar Rebeka nedvomno je. Ta karizma je vseskozi prisotna, zato ji ni treba ničesar delati na silo. Ko pleše tako, kot ji ´paše´, pleše najbolje. Za zdaj je to dovolj, kako se bo znašla, ko se bo tekmovanje zaostrilo, bomo še videli. Zbrala je 28 točk, celo dve osmici, kar je celih 5 točk več kot prejšnji teden.
Gašper (Rifelj, op. u.) in Maja (Geršak, op. u.) sta plesala rumbo. Maja v vsaki epizodi te serije blesti na polno! Spomnim se posnetka iz prve epizode, ko so se pari prvič srečali in sem dobila vtis, da Gašper ni bil ravno navdušen nad Majo. No, zdaj je zgodba povsem drugačna. Mislim, da je tudi sam že dojel, da mu je z Majo padla sekira v med. Maja ni le odlična učiteljica in koreografinja, ampak je fenomenalna plesalka, ki pa kljub temu da sama pleše na polno, od Gašperja zahteva popolno osredotočenost na dogajanje v paru v vsakem trenutku. Zato lahko ob spremljanju njunega plesa vedno vidim oba in ne le Maje. V tej rumbi se je Gašper dobro približal temu, kar od moškega v rumbi pričakujemo, lahko bi le malo bolj sprostil zgornji del telesa, da bi se prsni koš lepše gibal s prenosi teže. Podobno je videla Nika, ki ga je primerjala s stojalom za obešanje perila. Ladov (Bizovičar, op. u.) komentar pa je bil sploh pika na i, ko je Gašperju v bistvu povedal, da je malo preveč ´pocukran´ in da bi mu prav prišla kakšna dodatna doza možatosti. Pretirana uglajenost res lahko moškega plesalca preveč potegne stran od prvinske moškosti in to zna Gašperju odvzeti možnost za zmago v tej seriji, če se ne bo popravil. Ocene so bile od 6 do 9, z vsoto 31, torej delitev mesta z Natalijo in Miho.
Ivica (Vergan, op. u.) in Matej (Krajcer, op. u.) sta po uvodnem reklamnem filmčku, za katerega bi lahko dali Mateju kar oskarja, ker je bil zelo simpatičen in ´kul´ hkrati, zaplesala dunajski valček na čudovito melodijo Ti Amo. Ivica se je pokazala v popolnoma drugačni luči. Spomin na žalostno izgubo ljubljenega moža nam jo je prikazal kot ljubečo, čustveno in s popolnoma umirjeno energijo, kar je bilo izjemno veliko nasprotje temu, kako smo jo bili vajeni do zdaj. Razen malo nerodnih levih obratov je bil valček lep, Ivica je bila v sončno rumeni obleki, z minimalističnim in naravnim make-upom in najlepšo pričesko do zdaj videti čudovita. Matejeva sivo-rumena kombinacija se je lepo podala k njenemu ´stajlingu´ in cela točka je bila zelo lepa, romantična in globoko čustvena. Lepo! Spet se je izkazal Lado, ko je Ivici svetoval, naj črpa iz te izkušnje za prihodnje plesne nastope. Popolnoma se strinjam z njim, saj je bila Ivica, ki smo jo videli tokrat, tista prava, pristna in brez zaigrane veselosti, ki jo vklopi vsakič, ko nastopa. Ocenam treh sodnikov, ki so dali sedem, se je tokrat zelo približal Andrej s šestico. Očitno se ga je Ivica s tem plesom dotaknila. Tudi nas.
Gorka (Berden, op. u.) je imela za sabo težek teden, saj so se ji vnele medrebrne mišice, kar je zelo boleče. Z Andrejem (Rebulo, op. u) sta dobila nalogo prikazati poželenje in strast z argentinskim tangom. S pomočjo protibolečinskih tablet in fizioterapije je Gorka uspela pripraviti in odplesati svoj ples. Ne le da je uspela speljati ples do konca, njen argentinski tango je bil zaplesan čutno, natančno in z ravno pravo mero zadržane notranje energije, da se je ustvarila dramatičnost. Oder z vodno kuliso je pričaral še dodatni učinek in končni rezultat Andrejevega in Gorkinega dela so bile stoječe ovacije v studiu in rekorden seštevek 33 točk. Dobila sta kar tri devetice in šestko od Andreja, ki bi jima mirno lahko dal vsaj 7 glede na prejšnjo oceno za Ivico. Najbolj me je pri tem plesu navdušilo, da sta si vzela čas za vsak gib. Ravno pravi tempo dogajanja je ustvaril zelo dobro ravnotežje med aktivnostjo in pričakovanjem, kaj se bo zgodilo v prihodnjem trenutku. To je ena od stvari, ki jih dandanes najbolj pogrešam pri tekmovalnem plesu, kjer so tekmovalci večino časa pod stresom, da ne bodo uspeli prepričati sodnikov, če ne bodo stisnili v program še kakšnega koraka ali obrata več. Programi zato postajajo prenatrpani in vse težje je najti nek smisel ali vsaj lepoto v gibanju. No, Gorka in Andrej sta bila lepa, in ko rečem, da je nekdo pri plesu lep, je to največji kompliment. Lepota tu ni mišljena kot nekaj površinskega, ampak kot čudovito prepletanje energij obeh plesalcev, glasbe, razpoloženja, čustev …. Gorkine roke so bile zelo ekspresivne in nikoli se ni dotaknila Andreja kar tako, samo zato ker je tako v koreografiji. V vsak dotik je vnesla neko čustvo, zato smo ji verjeli in nas je očarala. Zelo dobro!
Veseli me, da se je oddaja vrnila k standardnim in latinskoameriškim plesom. Osnovna tematika oziroma rdeča nit tokrat ni preveč posegla v ples, kar se včasih zgodi, če producenti pretiravajo z iskanjem razlogov za zgodbice. Prava mera neke osnovne ideje ali iztočnica je v redu, če pa zaradi tega ni dobre glasbene podlage za ples in predpisanega ritma, se hitro lahko zgodi, da gledamo vse drugo, le pravega plesa je bolj malo.
Lepe prvomajske praznike želim vsem in se dobimo pred zasloni 6.maja, ko bo na sporedu 8. epizoda s šestimi plesnimi pari, ki so še ostali v igri za osvojitev svetlečega plesnega globusa!
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.