Tretjo oddajo serije Zvezde plešejo sem si ogledala v živo v studiu Pop TV. Ker nisem bila na snemanju oddaje prvič, sem okvirno vedela, kako bo. Predvsem me ni več presenečalo, da na zaslonu prizorišče deluje mnogo večje in bolj glamurozno. Snemanje otvoritvene točke vnaprej s ponavljanji, dokler niso s posnetkom zadovoljni, tudi ni bilo nič novega.
Točka s Svetlano Cigoj in Aleksejem Rubcovim v glavnih vlogah ter v koreografiji Mihe Krušiča je bila prikupna in je ni bilo nič kaj težko pogledati trikrat, kolikor je bilo potrebnih ponovitev za zadovoljiv posnetek. Simpatično sta bila izpostavljena dva sveža profesionalna plesalca tretje serije šova. Alekseja, ki že kar nekaj let ne tekmuje več, mi je še zlasti v veselje pogledati, ker je res izjemno dober plesalec, ki se giblje z neverjetno lahkotnostjo. V tej točki je pokazal še zavidljive igralske sposobnosti. Tudi Svetlana je izjemno dobrodošla pridobitev šova, saj je neverjetno lepa, hkrati pa tudi odlična plesalka. Skratka, oba sta pripomogla k temu, da malo manj pogrešamo nekatere plesalce iz prejšnje serije.
Pred začetkom oddaje v živo smo slišali še orkester Pop TV-ja, čeprav ga videli nismo niti v živo. Tega ne razumem. Drži, da se oddaja vrti okrog plesa in mogoče producenti želijo zagotoviti lepo ozadje za ples, ampak v londonski, izvirni oddaji je recimo orkester s pevci ves čas viden in ustvarja posebno vzdušje v studiu. Plesalcem nam je vedno posebno doživetje plesati ob živi glasbi, in prepričana sem, da osvetljen orkester ne bi ničesar pokvaril, bi pa vsekakor pripomogel k boljšemu počutju vseh v studiu.
Pomislila sem tudi, da na posnetku pogrešam prihod sodnikov na prizorišče. Gledalci pred TV-zasloni jih vidijo vedno le sedeti za mizo. Bolj mi je všeč, kako to izvedejo v izvirni, BBC-jevi oddaji, ko pridejo po stopnicah in se vsak na svoj način predstavijo. Zdi se mi, da bi tak prihod ustvaril močan vtis na gledalce, saj videti nekoga v celoti in še v gibanju predstavlja neke vrste osebno izkaznico osebe. Da sploh ne omenjam, da smo prikrajšani za ogled celotne toalete obeh sodnic, vključno s čevlji.
In potem se je začelo zares. Prvi nastop sta opravila Jana Koteska in Tomaž Šter. Zaplesala sta dunajski valček na I Put a Spell On You Annie Lenox. Jana je imela čudovito temno modro čipkasto obleko, v kateri je bila zelo elegantna. Njen ples je bil soliden. Imela je rahlo prenapeto telo, kar je normalno v teh zgodnjih fazah tekmovanja. Zbrala sta 22 točk.
Naslednja sta se predstavila Klara Lorger in Jernej Brenholc, ki sta zaplesala salso na Dr. Beat Glorie Estefan. Ker je Klara medicinska sestra, sta zaigrala sceno iz ordinacije, kjer je bil Jernej zdravnik, Klara pa hudomušna sestra, ki ga je zapeljevala. Njun ples je bil simpatičen, Klara pa me je znova prepričala, da je nadarjena za ples. Delovala je tudi zelo sproščeno in je dobro odigrala svojo vlogo. Zbrala sta 18 točk.
Tretji se je predstavil Denis Vučak z Niko Bagon, njuna naloga pa je bila zaplesati slowfox na Just The Way You Are Bruna Marsa. Nastop je bil precej kratek, slowfoxa pa je bilo zelo, zelo malo. Še dobro, kajti Denis se v standardni drži ni najbolje znašel. Bil je mnogo prenapet, tako da ga je bilo kar težko gledati. Sodniki so bili s komentarji prizanesljivi, seštevek ocen pa je bil kljub temu nizek, le 16 točk.
Sledila sta najbolje ocenjena iz prve oddaje, Miha Zupan in Maja Geršak. Za slowfox, ki ga je Miha odplesal v pravem fraku, sta zbrala rekordnih 27 točk in postala ljubljenca gledalcev, ki se kar nismo mogli načuditi njegovi uglajenosti in tudi simpatičnosti. Tokrat je moral zaplesati čačača na Sex Bomb Toma Jonesa. Maja ga je poskusila spremeniti v zapeljivega, seksi plesalca, kar je bil skorajda ‘mission impossible’, saj Miha kljub igranju vloge zapeljivca ni izgubil svojega videza prikupnega ‘medota’. Škoda, da ni močneje uporabljal svojih nog, da bi bilo telo lahko bolj odzivno. Njegova ekstremna višina je v kombinaciji s hitrimi prenosi teže, ki jih čačača zahteva, privedla do presenetljivo šibkega videza celote. Kljub dobri koreografiji, polni tipičnih čačača gibov, je bil končni rezultat manj prepričljiv od slowfoxa. S tem so se strinjali tudi sodniki, zato so bile ocene malo nižje, a še vedno dobre. Seštevek sodniških ocen je bil 23.
Sledil je še en čačača, in sicer v izvedbi Gregorja P. Kirscha in Martine Plohl na Magnificovo uspešnico 24000 poljubov. Gregor me v prejšnji oddaji ni prepričal z argentinskim tangom, ker je bil tog in prenapet. Martina je to poskusila popraviti pri čačačaju, v katerem je bil mnogo boljši.
Menim, da je bil celo preveč ‘zmehčan’, kar je v kombinaciji z njegovim ‘stajlingom’ delovalo premalo možato. Še zlasti mlahave proste roke so kazile sicer zelo solidno odplesane osnovne figure. Pogrešala sem ‘stacatto’, ritmično odrezavost, bolj izrazito postavljanje stopal na tla v ritmu in volumen zgornjega dela telesa. Gregor in Martina sta zbrala enako število točk kot Miha in Maja, 23.
Špelo Grošelj pa je Miha Perat razveselil z novico, da bosta plesala argentinski tango. Špela je bila lepa v črni, oprijeti svetleči obleki z visokim razporkom in globokim dekoltejem. Imela sta zelo dobro glasbo Sexteta Mayor in koreografija je bila izjemna. Špela, ki je morala v prejšnji oddaji plesati čačača na svojo Brizgalno brizgo, je končno dobila priložnost, da pokaže svoje plesne sposobnosti s koreografijo, glasbo in kostumom, ki so se skladali in so ji nudili dobre pogoje. Ne le, da je to priložnost dobro izkoristila, njen ples je bil razred zase! Mehka in gibljiva v hrbtu, močna v nogah, z občutkom za estetiko linij pa še karakterno zelo prepričljiva je Špela povsem zasluženo prejela najvišji seštevek sodniških ocen tretje oddaje: 26.
Po seštetih ocenah obeh oddaj, prve in tretje, sta na prvem mestu ostala Miha in Maja, na repu pa Klara in Jernej. Gledalci so s svojimi glasovi rešili pred izpadom tako Klaro kot Denisa, ki je bil predzadnji na lestvici. Izpadla sta Gregor in Martina, kar je bil kar precejšnji šok, saj sta imela eno boljših točk večera. Gregor se, kot kaže, ni pretirano prikupil gledalcem, ker pa je imel solidno število točk, se večina tistih, ki jim je bil všeč, tudi ni odločila glasovati, zato bo moral šov zapustiti (za Gregorjem je po oddaji točila solze njegova Špela, izjavo si lahko preberete tukaj
https://www.paradaplesa.si/?Id=ritem_izjav&View=novica&novicaID=5827#.XJnT4LhCc2w
Prihodnjo nedeljo bomo videli preostalih šest parov in seveda izpad enega od njih, tako da bomo v peti epizodi spremljali le še deset tekmovalnih parov, ki se bodo potegovali za zmago še v prihodnje.
Glasba je bila v večini plesom bolj primerna kot v prvih dveh oddajah. Najbolj všeč mi je bil tango za Špelo in Miho. Najmanj primerno glasbo pa sta imela Denis in Nika za njun slowfox, kar jima je ustvarilo še dodatne težave. Zelo bi me razveselilo, če bi se producenti bolj posvetili izboru glasbe oziroma se posvetovali s tistimi, ki vedo, kakšna je primerna glasbena podlaga za posamezne plese. Le tako bi postale vse stvari v oddaji smiselne, od koreografij, katakterizacije, glasbene interpretacije pa do komentarjev sodnikov, ki bi postali bolj izobraževalne narave in bi plesalcem ter njihovim plesnim mentorjem res pomagali pri napredku. Tudi gledalci bi se naučili razlikovati plese med seboj. To na primer, da lahko plešemo čačača tudi na polko, pač ni informacija, ki drži vodo.
Za konec bi se dotaknila še odzivov plesalcev argentinskega tanga, ki so se razburili, da to, čemur v oddaji rečejo argentinski tango, to pač ni. Draga Andreja Podlogar in Blaž Bertoncelj, nič od tega, kar se pleše v tem šovu, to ni, samo kadar plešejo profesionalni plesalci. Vsak od zaplesanih plesov je neka poenostavljena oblika tega plesa, zapakirana in zakamuflirana tako, da je zanimiva za gledanje. Polovico dela opravijo plesalci in njihovi zvezdniški partnerji, ki se morajo v rekordnem času naučiti koreografije, drugo polovico pa naredijo scena, luči, megla, kostumi … in seveda karizmatičnost sodelujočih zvezd, sodnikov in voditeljev. Mi iz sveta standardnih in latinskoameriških plesov smo se že sprijaznili s tem, da je to zabavna oddaja, pri kateri tekmovalci komajda malo popraskajo po površini vsakega od tekmovalnih plesov.
Oddaja je zelo v redu in za zdaj ‘kapo dol’ vsem, ki skrbijo za zavidljivo visoko profesionalno raven na vseh področjih. Kar tako naprej!
Nestrpno pričakujemo drugo skupino prihodnjo nedeljo in upamo, da bomo videli še kakšen nov ples. Čačačajev smo se že malo nasitili. Mogoče kakšna sambica?