Koreografsko tekmovanje v Hannovru je bilo že štiriindvajseto po vrsti, organizira pa ga Ed Wubbe, eden od treh umetniških direktorjev Scapino baleta iz Rotterdama s pomočjo baletne skupine iz Hannovra. Tekmovanje za koreografe, ki so stari največ 35 let, velja v Evropi za eno od najbolje organiziranih, ki omogoča skok na katere od profesionalnih odrskih desk. Pa tudi nagrade so privlačne. Zmagovalec, tokrat je bil to domačin Felix Landerer, ki je že nastopil tudi blizu nas, in sicer na festivalu neverbalnega gledališča v Svetem Vinčenatu v hrvaški Istri, je prejel šest tisoč evrov in možnost sodelovanja s Scapino baletom, kar ni zanemarljivo, saj velja ta skupina iz Rotterdama za eno vodilnih v Evropi.
Polovico manj sta v rodno Slovenijo odnesla Gregor Luštek in Rosana Hribar, ki sta se tekmovanja udeležila že drugič in se med sto šestdesetimi kreatorji uvrstila v finale. Že drugič sta se uvrstila na drugo mesto.
Publika je bila nad njunim nastopom navdušena, zapisana kritika pa je porazna. Kerstin Hergt, ki piše za Hannoveriche Allgemaine Zeitung in je bila tudi članica žirije kritikov, je zapisala: "Ni vsak, ki na tekmovanju pokaže originalen nastop, v položaju, da lahko dobro sodeluje s plesalci in svoj slog razvija naprej. Zato je toliko bolj presenetljiva odločitev ekspertne žirije, da je dala drugo nagrado Rosani Hribar in Gregorju Luštku. Slovenca, ki sta tudi sama plesala, sta že leta 2008 dobila drugo nagrado. Takrat sta navdušila z groteskno številko, ki je bila namesto z glasbo podložena s stokanjem (plesala sta duet iz predstave 10 let op. a.). Koreografijo "Duet 012 (Diversitys of Opinions is Magnificeint)", s katero sta koreografa nastopila tokrat, smo občutili kot Déjà-vu (že videno). Spet sta ponudila klovnovsko akrobatiko začinjeno z onomatopoetskimi kopulacijskimi parodijami. Glede na prejšnjo predstavitev je bilo v tem prav malo domiselnosti.”
Kritičarka pa se je razhudila še nad posebnim nastopom v okviru koreografskega tekmovanja. Ed Wubbe, ki rad podira vse plesne meje, je s tako imenovano “wild” karto povabil tudi hip hop formacijo iz Španije in Slovenca Željka Božiča s Kazino, ki je s točko Down the Memory Lane seveda navdušil zbrane v hanovrski operi. ”Obe skupini sta prispevali razočarajoče prispevke v stilu konvencionalne klip estetike, ki je bila pri publiki seveda dobro sprejeta,” je bila ogorčena kritičarka Kerstin. Je pa pohvalila, da je za tekmovanje dobro, če bo tudi v prihodnje zastopano čim več zvrsti, še posebej drugo leto, ko praznuje petindvajseto obletnico.
Rosana in Gregor se z zapisanim ne obremenjujeta preveč, saj je bil njun ples vedno všečen publiki in skoraj nikoli kritikom. Bolj se hudujeta nad dejstvom, da jima je nemška davkarija od pridobljenih tri tisoč evrov takoj pobrala petsto. Koliko bo zahtevala še slovenska, pa jima tudi ni čisto jasno. Bolj jasno je, da sta v teh dneh na relaciji Zagreb – Novi Sad, saj pripravljata, tokrat vsak posebej, novi koreografiji. Rosana za novosadsko skupino Infant z delovnim naslovom Kogarkoli se to tiče, to ni bilo namenjeno tebi, Gregor pa v Zagrebu na pobudo festivala Beyond Fronta pripravlja komad Zadnji preživeli. Pasja Zver pa seveda potuje z njima. Pridobil si je še nov vzdevek, in sicer International Dog.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.