Ena največjih “plesnih nategunk”, tako jo namreč kličejo v slovenskih plesnih krogih, koreografinja Mojca Horvat se je podpisala pod koreografijo najnovejše izvedbe muzikala Lasje, ki ga je po štiridesetih letih znova postavila na oder ekipa beograjskega Ateljeja 212. V najavah, in teh ni bilo malo, nam sporočajo naši beograjski viri, so Mojco reklamirali kot najboljšo koreografinjo Balkana, muzikal pa kot največji spektakel tega leta. Vstopnica za gala premiero je bila 100 evrov, a Atelje 212 je bodočim kupcem omogočil, da z nakupom te vstopnice lahko kupuje za ostale predstave iz njihovega programa po dva evra in pol. No, to se seveda ni zgodilo, saj so večino vstopnic za premiero razdelili med sponzorje in tako imenovani beograjski jet set. Naši viri so po premieri sporočili: ”Pri nas je velika kriza in normalna cena vstopnice je okoli 10 evrov, s popustom še nekoliko manj. Seveda je gledališče vse vstopnice razdelilo, saj jih tudi mora. Nekaj sponzorjem, nekaj mestni občini, nekaj pa beograjskim vipovcem, ki jim niti na misel ne pride, da bi karto plačali. Pa tudi tako dragih vstopnic seveda ne bi nikoli prodali. Ljudje tukaj nimajo za kruh. Koreografijo Mojce Horvat sem videla v muzikalu Chicago, ki ga je delala tukaj pred leti, in zdi se mi, da danes ni pokazala nič novega. Zaradi par nepismenih plesnih kritičark, ki so obstale v prostoru in času, sem prepričana, da bo nad njenim delom veliko navdušenje. Ampak mi smo pač butasta publika, ki požremo vse kar pride s severa.” V časniku Danas, ki je tudi izdal posebno prilogo o muzikalu Lasje in je medijski sponzor Ateljeja 212, seveda piše, da je predstava odlična, ovacije publike pa fantastične.
In če je bila publika v Beogradu zadovoljna, pa je vsaj del naplahtane slovenske publike tudi lahko zadovoljen. Razpleta se namreč “nateg Muzikal Broadway”, ki sta ga lani novembra povzročila Mojca Horvat in Boštjan Troha kot glavni organizator. Oglaševalsko razsodišče je namreč razsodilo, da je Mojca Horvat z Muzikalom Broadway zavajala publiko in poziva Zavod Nostalgijo ter s tem tudi Mojco Horvat, da takoj preneha z oglaševanjem za predstavo Muzikal Broadway. Odločitev je seveda prišla mnogo prepozno, saj o ponovitvah predstave ni ne duha ne sluha, del oškodovancev pa vseeno upa, da se bo pravica zgodila na sodišču, kamor so neuradno s pomočjo odvetnika Zdenka Matoza vložili tožbo proti Mojci Horvat in zahtevajo vrnitev denarja za plačilo vstopnic zaradi nekakovosti predstave in zavajanja publike. Je pa Mojca Horvat naredila medvedjo uslugo vsem, ki se ukvarjajo s producentstvom. Prvi je na udaru Leon Ribnikar, ki organizira v ljubljanski hali Tivoli gostovanje skupine The Island Music Thetare, ki bo odplesala, odigrala in odpela Hair/Lasje. Skupine žal ne more najti Google, Ribnikar pa zavrača očitke, da gre za neznano amatersko skupino, ampak trdi, da gre za mednarodno uveljavljene umetnike in da se katastrofa imenovana Mojca Horvat ne bo ponovila. Skromno pa tudi prizna, da prav zaradi zavajanja publike z Muzikalom Broadway, prodaja vstopnic za predstavo, ki bo 13. marca, ne gre ravno najbolje, pa še vsem mora pojasnjevati, da Mojca Horvat nima ničesar s to predstavo. No, moj nasvet je naslednji. Najprepričljivejšo filmsko verzijo si lahko ogledate kar doma. Priskrbite si posnetek filma Hair in takoj vam bo jasno, kaj pomenijo dobri igralci, pevci in plesalci v odlični koreografiji Twyle Tharp in režiji Miloša Formana. Po ogledu vas nadomestki še nekaj časa ne bodo zanimali.
.