"Več znaš več veljaš," mi je govorila moja trenerka, in čeprav je bilo včasih temu težko slediti, to še kako drži v plesnem svetu in na poti do uspeha. Nini Masilo je prav gotovo uspelo. Gre za vsestransko plesalko, netipično balerino, ki rada "showa". Oba sva šla čez isto šolo kot plesalca tekmovalca in kot študenta v tujini. Poleg tega je ona obiskovala balet, jaz pa sodobni ples. Usklajevanja pri vsem tem res ne manjka, predvsem pa imeti svoj jaz in preseči omejene glave v Sloveniji, ki jih pri kombiniranju plesnih zvrsti ne manjka.
Nina je začela plesati že v vrtcu v plesni šoli Bolero, kjer se je pri devetih letih pridružila tekmovalni selekciji show dancea, s katero je dosegala odlične rezultate tako na domačih kot tudi mednarodnih tekmovanjih pod vodstvom trenerke Nataše Lovše Pepelnak. Po zaključeni nižji baletni šoli ter Konservatoriju za glasbo in balet se je odločila za študij v tujini na plesni akademiji London Studio Centre v angleški prestolnici, ki ga je končala leta 2010 s smerjo Jazz Theatre Dance. Med drugim je nastopala na Wembley stadionu v Cabaret Rouge showu, v Dablinu na Irskem se je pridružila plesni skupini BOP (Body of people), ki jo vodi koreografinja Dollie Henry, v Nemčiji je nastopala v predstavi Broadway Rocks in že dvakrat je bila del plesne ekipe na križarjenju. Nina je svetovljanka, ki se kot prava umetnica prepušča plesnemu toku, ki jo vozi sem in tja po svetu, tako je tudi ljubezen našla v Grčiji. Čeprav sem že pred leti koreografiral show za križarsko ladjo, ki je plula po Baltskem morju, sam nikoli nisem bil del ekipe na krovu, zato me je zanimalo, kako je delati kot plesalec na križarki. Nino sem ujel na počitnicah v Ljubljani, še preden se je vrnila za nekaj dni nazaj na ladjo.
Avdicija je verjetno ključnega pomena, da postaneš del plesne ekipe na ladji. Kako avdicija pravzaprav poteka in kje si izvedela za njo?
Avdicija za Jean Ann Ryan Productions je potekala v Londonu, v Pineapple Studios in je bila odprta za vse plesalce. Izmed 500 kandidatov so nas na koncu izbrali le okoli 20, zato res nisem pričakovala, da bom prišla v ožji izbor in nato dobila pogodbo. Za avdicijo sem zvedela preko angleške internetne strani za plesalce. Kar pa zadeva avdicijo za MSC Cruises, sem imela tokrat res veliko srečo, saj so me sprejeli le na podlagi mojega življenjepisa ter video posnetkov. Mislim, da je pomagalo tudi to, da sem na ladji delala že prej. Prijavila sem se preko angleške spletne plesne agencije.
Kje je plovba potekal prvič in kje trenutno križarite?
Pri prvi pogodbi smo imeli vaje v Fort Lauderdale na Floridi, na ladjo pa smo se vkrcali v Barceloni. V petih mesecih smo prepluli najprej severni del Evrope – Norveška, Islandija, Danska, Škotska, Rusija, Anglija …, nato pa smo se podali še proti Mediteranu, kjer smo obpluli Španijo, Italijo, Francijo, Grčijo, Malto, Portugalsko … Pri drugi pogodbi smo imeli vaje v Napoliju v Italiji, pluli pa smo tokrat le po Mediteranu – Španija, Italija, Francija ter Tunizija. Na ladji sem bila obakrat pet mesecev in izredno sem hvaležna za obe izkušnji na ladji, saj sem se v tem času res veliko naučila. Vem pa, da mi to nikoli nebi uspelo brez večne podpore staršev in se jima iz dna srca zahvaljujem za to.
Kakšna je bila razlika med prvo in drugo ladijsko izkušnjo?
Med prvo ter drugo križarsko pogodbo je bilo kar nekaj razlik. Pri prvi smo imeli le šest glavnih showov ter križarjenja, ki so bila ponavadi dolga od 12 do 16 dni, tako da smo v dneh križarjenja vsak show nastopali le enkrat. Pri drugi pogodbi pa smo imeli sedem showov ter otroški show in vedno 7-dnevna križarjenja. Nastopali smo vsak večer po dvakrat isti show, kajti teater ima le 1500 sedežev, ladja pa lahko sprejme 3900 potnikov. Pri drugi pogodbi torej v petih mesecih nismo imeli prostega dne, saj smo nastopali čisto vsak večer. To je bila glavna razlika med obema pogodbama, drugače so showi vsi približno enako dolgi, okoli 40 minut, in včasih smo morali v tem času zamenjat tudi po pet kostumov.
Za kakšne showe pravzaprav gre?
Showi se med seboj precej razlikujejo. Nekateri so bolj plesni, drugi imajo poudarek na zgodbi. Imamo na primer grški show Olympo in predstavlja zgodovino grške mitologije. Stil, ki najbolj prevladuje, je jazz, imamo pa tudi štiri latinskoameriške plesalce, ki v določenih showih plešejo različne latinskoameriške plese. Glasba pa je odvisna od posameznega showa. Pri nekaterih showih gre za instrumentalno glasbo, ponavadi filmsko, v enem izmed showov gre za operno glasbo, pri enem za pop, torej popolnoma različno. Lokacija križarjenja nima veze s showi, to ni toliko pomembno. Showi se ponavadi menjajo ali preuredijo na približno eno leto.
Ali imate med plesalci vodjo ekipe? Kdo za vas poskrbi na ladji?
Med plesalci smo imeli določeno vodjo skupine, "dance captain", ki je bila zadolžena za vse plesalce. Obenem smo imeli še "production managerja", ki je skrbel za celotno skupino, torej za 12 plesalcev, 4 pevce ter 10 akrobatov / artistov. "Production manager" natančno obrazloži vsa pravila v zvezi z delom na ladji za celotno skupino, "dance captain" pa sestavi tedenski urnik za plesalce ter organizira tudi vse potrebne vaje.
Glede nato, da je ekipa plesalcev noč in dan skupaj, ali je morda kdaj prišlo tudi do kakšnega konflikta med vami?
Ekipa plesalcev res kar veliko časa preživi skupaj, ampak moram priznati, da sem imela do sedaj obakrat veliko sreče, kar se ekipe tiče. Odlično smo se razumeli, tako da večjih nesporazumov med nami ni bilo.
Takšna izkušnja se prav gotovo tudi finančno izplača. Kolikšen je honorar za plesalce?
Finančno se takšna izkušnja zagotovo izplača zgolj zato, ker imamo na ladji vključeno hrano ter prenočišče, tako da se da privarčevati. Seveda pa je potem odvisno tudi od vsakega posameznika, koliko denarja zapravi v trgovini in baru za posadko, za internet na ladji (ki ni poceni) ter za uživanje izven ladje, torej v pristaniščih. Honorar je drugače odvisen od same križarke, pogodbe in tudi od tega če dobiš pogodbo preko agenta ali ne. Številke za plesalce na ladji se ponavadi gibajo med 1300 in 2200 evrov na mesec.
Nina Masilo nam je še zaupala, da so njeni načrti tudi v prihodnje usmerjeni v ples, predvsem jo zanimajo avdicije v Londonu in drugod po Evropi, saj si želi še čim več časa aktivno plesati v različnih plesnih skupinah. V Slovenijo pa se za enkrat še ne namerava vrniti, čeprav spremlja aktualno tekmovalno sceno v modernih tekmovalnih plesih, saj tudi poučuje ter koreografira za plesno-športno društvo NLP.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.