/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
Kot smo že napovedali v našem prejšnjem članku, so bili tokratne žrtve obiskovalci dvorane Vatroslav Lisinski v Zagrebu, ki so mastno plačali za vstopnico (okoli 34 evrov) in dobili “smeti pod krinko Broadwaya”, kot je zapisal hrvaški portal muzika.hr, ki pa je le eden od številnih portalov, na katerega se valijo kritike ogoljufanih in razočaranih hrvaških gledalcev. Nastop Mojce Horvat in njene “40-članske skupine profesionalcev”, kot je bilo zapisano v propagandnem materialu, pa so nekateri zagrebški kolegi ocenili s precej ostrimi stavki. Navedimo samo nekaj primerov: “zgodila se je kulturna sramota, dvourna porcija amaterizma s slabim screensaverjem v ozadju, parodija na Cats, Chicago, Lasje in Briljantino, plesalke so delovale, kot da plešejo v klubih z narodno glasbo.” Ogorčena zagrebška publika odločno zahteva povračilo denarja od organizatorja Hrvoja Huma, ki je, ko smo ga že pred hrvaškim gostovanjem vprašali, če se zaveda situacije, ki se je zgodila v ljubljanskem Cankarjevem domu, za naš portal izjavil: »Predstavo sem si ogledal v Cankarjevem domu. Mojca Horvat je ena najbolj cenjenih in profesionalnih koreografinj v hrvaškem prostoru. Po mojem mnenju gre za zelo kakovostno predstavo in prepričan sem, da bo zagrebška publika 13.12. v dvorani Vatroslav Lisinski zelo zadovoljna.” No, temu pa seveda ni bilo tako in slovenska zgodba se je ponovila tudi na hrvaških tleh. Vsekakor pa je bolj odločno reagiral Dražen Siriščevič, direktor dvorane Vatroslav Lisinski, ki je za razliko od direktorja Cankarjevega doma Mitje Rotovnika, ki je na hitro spisal samo izjavo za javnost, »da nima nič s programom in da bo z Mojco Horvat še sodeloval”, takoj uvedel interno preiskavo, s katero bo poskušal razčistiti, kdo je kriv za ta vnaprej pričakovani debakel. Največja uganka pri vsej zadevi pa je seveda koreografinja in ustvarjalka Muzikala Broadway Mojca Horvat sama. V najavah in nekaterih hrvaških intervjujih se je hvalila, da je delala več kot deset let na Broadwayu, da ima licenco za koreografiranje muzikalov, po kateri ji ni treba plačevati avtorskih pravic. Mojce Horvat pa zagotovo ne boste našli v internetni bazi podatkov brodvejskega združenja Internet Broadway Database, kar nam, ki njeno delo spremljamo več kot dvajset let, seveda postavlja dvom, da je Horvatova sploh kdaj obiskala Broadway drugače kot tiha gledalka v publiki.
Samozavestna Horvatova se niti malo ne sekira, da je nategnila Hrvate. Na naše vprašanje, kako komentira reakcije publike, pa nonšalantno odgovarja: “Odziv publike je bil dober. Imam posnetek. Po pogodbi nimam pravice in možnosti na oglaševanje. Po pogodbi sem bila dolžna izvesti predstave v Cankarjevem domu in v Zagrebu. Imam pisno izjavo hrvaškega organizatorja, da je seznanjen s predstavo. Ogledal si jo je v CD-ju in bil zadovoljen.” Verjamemo, da je z dvojnim nategom bila zadovoljna tudi sama. Po hitrih izračunih je menda zaslužila okoli 200.000 evrov, kar bo ravno dovolj za nakup nove dvajsetmetrske jadrnice. Tista, ki jo ima zdaj, z imenom Dance, je pač premajhna za velike potrebe male koreografinje.