Anže Škrube je odlično opravil koreografsko plesno poslanstvo letošnje Eme. Ne glede na relativno nizek honorar, saj je njegovih dvanajst plesalcev za izvedbo in koreografijo prejelo skupaj 3.750 evrov, se je ekipa Maestra projekta Ema 2011 lotila absolutno profi in ga tako tudi izpeljala. V zdaj že trade marke oblačilih – hlače v kombinaciji s srajco ali suknjičem in obveznimi rokavicami – so bili rdeča nit precej všečnega glasbenega spektakla, ki je imel tudi odličen rajting, skoraj 21 odstotkov starih nad 10 let oziroma 43-odstotni delež vseh gledalcev televizije v času prenosa. Kar pomeni, da si je ples hočeš nočeš ogledalo 378.300 gledalcev, kar je odlično za slovenski ples.
Že uvodna točka lanskoletne nemške zmagovalke Lene in njenega Satelita je napovedovala, da bo tempo prireditve všečen. In to ne glede na hozentregarje, ki so se Maestro plesalcem odpenjali kot za stavo. Hozentregarji so bili del garderobe tudi v času glasovanja, ko se je plesalo na Narodnozabavni rock z baterijami v rokah.
Anže Škrube in Matic Zadravec sta kot duo dopolnila še zmagoviti nastop Maje Keuc, a za veliki oder Evrovizije v Düsseldorfu bo potrebna kakšna koreografska korekcija. "Za koreografijo ne vem, če bom kaj dodajal ali spreminjal, saj je prehitro, moram si prej ogledati oder in celotno postavitev. Moram tudi še izvedeti, ali bo pesem v angleški verziji ali ne,” je za naš portal komentiral Anže Škrube.
Ker je po pravilih Evrovizije lahko na odru šest izvajalcev, ima Škrube možnost, da doda še enega plesalca, in to bo najverjetneje kar Majin fant plesalec Anže Zalar, ki pa na Emi ni želel nastopiti skupaj z njo. A v Nemčiji bo zagotovo lažje, ko ne bo zraven slovenskih radovednežev.
Vendar na sceni Eme vsekakor ni bil samo Maestro tisti, ki je krojil plesno usodo glasbenikov. Kot prvi so se v boj podali Rock Partyzani in s kazačokom ogreli studio. Koreograf Miha Lampič je zadel žebljico na glavico, saj je vešč scenskih postavitev tudi za pevce, ki so jim plesni koraki tuji. Plesalca Matevž Česen in Tina Mlekuž sta delovala, kot da sta od nekdaj člana Klinarjeve zasedbe.
"Po zaslugi koreografa Miha Lampiča smo bili vsi "partizani" v pravem filingu, skupaj z Tino Mlekuž sva poskušala odplesati čim bolj borbeno in revolucionarno, da bi celotnemu imidžu doprinesli piko na i. Sam nastop Rock Partyzanov je bil po mojem mnenju najbolj smiselno scensko dodelan, vendar potrebno je biti ob pravem času na pravem koncu in na tem mestu se strinjam z Mavčevo, da so bili malo prepozni. Na televizijske odru sem res maksimalno užival in kadar izbiram med nastopi in predstavami v gledališču, na različnih prireditvah, snemanjih, koncertih me še vedno najbolj prepriča TV. Prenosi v živo so najbolj napeti in nepredvidljivi, kar daje poseben čar. Kar je zanimivo, saj ponavadi organizacija najbolj šepa ravno tu, kar se je izkazalo tudi tokrat. Na prvi vaji je kazalo zelo dobro, začeli in končali smo točno ob uri, kar sem prepisoval odločnemu režiserju, čeprav je bilo takoj jasno, da je za kamerami preveč ljudi, ki imajo različne in nasprotujoče informacije kar dela zmedo in verjetno tudi nepotrebne stroške davkoplačevalcem. Čeprav smo vedno vajeni čakanji smo seveda razumljivo tudi tokrat čakali, vendar večkrat po nepotrebnem. In kdo je sedaj »zvezda«? Verjetno nobeden, ker napake, ki so se zgodile med prenosom, bi prepisal ravno tistim, ki so za kamero, ki ne znajo pomagati ljudem pred njo. Res da je Ema odmevni festival, vendar ljudje so preveč pod pritiskom in se ne znajo skoncentrirati, kar ne razumem po tolikih letih izkušenj. Scena je bila spektakularno plesna, dodelali so jo statisti in edino plesalci iz plesne šole Bolero, ki so jih razdelili na tiste balkone, ki so bili največkrat v kadru. Tudi voditelj in scenarij je bil zelo simpatičen in duhovit, glasba pa mojim ušesom zelo prijazna, kar kaže na dober recept za naslednja leta. Sam ples je prišel zelo do izraza z pomočjo dobrih posnetkov, ki so koreografske efekte le še potencirali, kar je pri nas izjema, zato gre velika pohvala koreografu Anžetu, režiserju in snemalcem. Večina izvajalcev letošnje Eme se je plesa bolj izogibali, kar je škoda ob tako dobrih plesnih ritmih, vendar nekaj smo ga vseeno videli, ki pa je bil bolj ali manj smiselno uvrščen na oder. Sem pa zelo vesel, da na Evrosong končno pošiljamo kvaliteto, tako dober glas kot ples,” se je po Emi razpisal Matevž Česen.
V ekipi pevke April pa je bilo vroče že nekaj časa pred nedeljskim nastopom. In sicer zato, ker se je Raay, avtor komada Ladadidej in seveda glavni, saj brez njega sploh ne bi bilo kariere pevke April, odločil zamenjati dosedanjega koreografa Blaža Godca. Na naše vprašanje, ali je šlo za zamenjavo zaradi financ, Blaž nam je pred časom dejal, da se on brezplačno tega ne gre več, nam je pojasnil: ”Ne, to ne bo držalo. To je čista laž, idiotizem od tistega, ki ti je to povedal. Jazz balet sistem totalno ni funkcioniral več in to je bila prva stvar. April je dolgo vztrajala za Blaža na sploh, ko pa je prišla Ema, sem rekel basta. Preveč kritik od različnih, da ne funkcionira, in zato sem menjal. Ker pa je April povezana in navezana za Urško Domžale, je takoj predlagala koreografa Matica Purkata. In še enkrat. Nismo šparali za Emo!”
Je pa Blaž za naš portal pokomentiral dogajanje celotne prireditve: ”Fresh, mladostno, voditelj z bogovskim kompleksom, fantastični Maestro, scena kot Alcatraz na mushroomih, neobremenjena žirija, legenda Severina. Končna ocena: všečno." Na vprašanje, ali mu je žal, da ni delal za April, ki je prišla v superfinale, pa je odgovoril kratko, da mu ni žal.
Blaževa klubska kolegica Mimi Marčac Mirčeta, ki je kot koreografinja Eme sodelovala pred nekaj leti, si je prireditev ogledala z domačega naslanjača, saj ji poškodba hrbtenice še vedno ne dovoljuje gibanja. “Letošnja Ema je bila zabavna, mladostna, z izvrstnim voditeljem, ki je znal rešiti tudi tehnične težave, ki se v oddajah v živo rade zgodijo. Ker pa je to pevska prireditev, je bil ples na drugem mestu. Plesalci so zadano odplesali profesionalno in popolno z energijo in žarom, tako kot slovenski plesalci znajo. Koreografsko pa si ne bom zapomnila nobene točke."
Mimi si ni zapomnila niti plesalk, ki jih je članica žirije Severina pripeljala kar s sabo. Štiri njene kopije so nastopile na komad Moja štikla, a še najbolj zabaven je bil voditelj Klemen Slakonja, ki je v adaptaciji Moj mokasin dokazal, da se je predčasno umaknil z voditeljskega mesta zabavne nedeljske oddaje NLP. Zdaj pa kot redni član Mestnega gledališča ljubljanskega najbrž res ne bo rinil nazaj v šov vode.
Ema se je odpela in odplesala, na vidiku je že naslednji šov time – viktorji, ki jih je lani okrasil kdo drug kot Maestro. Samo da od preveč ne bo bolela glava.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.