Bo Ambroževa Urška dokončno prodana? Kupca Boris in Mateja Prokofjev.

Bosta Mateja in Boris Prokofjev postala nova lastnika petih nekdanjih Ambroževih blagovnih znamk?

Zapuščina legendarnega Tomaža Ambroža počasi dobiva nova lastništva. Iz odvetniške pisarne Vindiš & Fingušt d.o.o., stečajniki družbe Urška d.o.o.- v stečaju, so mi sporočili, da so v začetku aprila na dražbi uspešno prodali vseh pet blagovnih znamk, ki jih je ustanovil in zaščitil Tomaž Ambrož. "Izklicna cena za vse blagovne znamke v kompletu je bila 22.500,00 evrov. Sicer pa je imel na njih ločitveno pravico – kar pomeni, da bo kupnino po odštetju stroškov prejela družba Borisa in Mateje Prokofjev – Party pro d.o.o. Najvišjo kupnino je ponudila družba Glabo d.o.o., in sicer 125.500,00 evrov neto, h kateri se prišteje 22-odstotni DDV ter vsi stroški realizacije prodaje. Kupila je vseh pet znamk – Urška, Urška – več kot plesna šola, Maturantska parada, Larok, iDance," je za naš portal sporočil odvetnik Peter Fingušt.

Mateja Prokofjev bo verjetno letos prvič vodila Maturantsko parado kot lastnica blagovne znamke.
In dodal še pojasnilo, zakaj ima Party pro d.o.o. t. i. ločitveno pravico. "Party pro d.o.o. ima t. i. ločitveno pravico – karikirano rečeno ima hipoteko na blagovnih znamkah (učinek je isti kot hipoteka banke na nepremičninah). Ker je Party pro d.o.o. eden večjih upnikov Urške, je vložil zoper njo izvršbo in med drugih predlagal "vpis zastavne pravice na blagovnih znamkah". Ker je bil direktor Urške g. Prokofjev, se seveda ugovor zoper izvršbo ni vložil, tako da je pridobil ločitveno pravico po insolvenčni zakonodaji. V praksi to pomeni, da bo izkupiček prodaje po odštetju stroškov prejela kot poplačilo v stečaju družba Party pro d.o.o."
Sabina Žabjek (levo), pokojni Tomaž Ambrož kot ustanovitelj plesnega stila in blagovne znamke LaRok ter Mateja Hočevar Prokofjev (desno).
Na dražbi so sodelovali trije dražitelji in sicer poleg Glaba še društvo Interes- kulturno umetniško športno izobraževalno društvo mladih in Ljubljane, ki mu predseduje Boris Pirc in Mimi Marčac Mirčeta, direktorica podjetja Pod kupolo d.o.o. V športno plesnem žargonu pa bi napisala, da si je zmago priplesala družba Glabo d.o.o., katere nekdanji direktor in lastnik je bil do nedavnega Andrej Baričič, neuspešni kandidat za direktorja ljubljanskega kliničnega centra. Zdajšnja direktorica družbe Glabo d.o.o je Maša Štojs, preko Glaba pa so se že pred Tomaževo smrtjo vrstile številne finančne transakcije – od vpisnin, šolnin, privatnih ur do plačil koreografov in pedagogov. Borisa in Matejo sem prosila za komentar, kaj bosta počela z blagovnimi znamkami oziroma kakšna je poslovna vizija, a do zaključka članka odgovorov nisem prejela.
Se bo Mimi Marčac Mirčeta potegovala za prostore na Štihovi 7 v Ljubljani?
Zgodba Urške seveda še ni končana. V juniju se bodo na dražbi prodajali tudi prostori na Štihovi 7 v Ljubljani, kjer zdaj trenirajo plesalci pod blagovno znamka PK Urška – pod kupolo. "Izklicna cena bo neto 581.070,00 €, ker ni pričakovati kupca za takšno ceno bo naslednja prodaja za cca 400.000,00 €," pravi Peter Fingušt. Kot je znano, ima te prostore v najemu družba Pod kupolo d.o.o. oziroma Mimi Marčac Mirčeta. To bo še sklepno dejanje Tomaževe zapuščine. Akademijo za ples je namreč zelo kmalu po Tomaževi smrti prodala njegova partnerica Sabina Žabjek, in sicer podjetniku Ludviku Toplaku, direktorju Alma Mater Europaea.
Po zaključku članka pa je Peter Fingušt sporočil, da "Glabo d.o.o. še ni podpisal prodajne pogodbe, ker še niso dvignili pošte, in v kolikor ne podpišejo v roku treh dni od vročitve, se šteje, da odstopajo od nakupa, izgubijo varščino 2.250 € ter se pogodba sklene z drugim najboljšim ponudnikom (Društvo Interes, ki je ponudilo 125.000€ op.a.)". Zaključek je preprost. Čistih računov pač ni, saj nihče ne ve, kako in za koliko sta se "zdilala" Glabo d.o.o. in duo Prokofjev & Prokofjev, da do kupčije še ni prišlo.

View Gallery 4 Photos