Naslov mojega tretjega komentarja ni naključen, saj so me nekatere ocene v tej oddaji precej zmotile in mi dale misliti, zakaj tako. Ne bom iskal zarot …
Štiri najboljše točke so imeli tokrat po mojem mnenju: Maja Martina (Merljak, op. u.) in Miha (Perat, op. u.), Dejan (Vunjak, op. u. ) in Tadeja (Pavlič, op. u.), Urška (Vučak Markež, op. u.) in Jernej (Brenholc, op. u.) ter Miha (Dragoš, op. u.) in Valerija (Musina, op. u.).
Maja Martina in Miha sta sicer dobila dobre ocene, vendar ju je na prvo mesto z oceno devet postavil le Lado (Bizovičar, op. u.). Njuna točka je imela vse: zgodbo, čustva, solidno tehniko ter dobro karakterizacijo slowfoxa. Mihe v prejšnjem komentarju nisem pohvalil tako kot nekatere njegove plesne kolege, vendar me je tokrat navdušil tako z idejo, koreografijo, svojim nastopom, kot tudi s tem, da je Maji Martini omogočil, da je svoje igralske sposobnosti maksimalno skanalizirala skozi plesni gib. Zbrala sta 29 točk, kar ju je postavilo na drugo mesto. Zame sta bila najboljša.
Dejan in Tadeja sta predstavila paso doble, s katerim se je Ladov ‘kaskaderski latino lover’ iz prejšnjega tedna prelevil v Nikinega (Urbas, op. u.) ‘nagačenega fazana’, kar mu je prineslo visoke ocene in s 30 točkami prvo mesto v tem tednu. Dejansko je uspel dokaj dobro predstaviti možati karakter matadorja, kar je prioritetna naloga plesalca v tem plesu. Tadeja je svojo nalogo dobro opravila tako v vlogi učiteljice kot plesalke. Preostala dva para, ki bi po moji oceni morala končati med prvimi štirimi, sta dobila zelo nizek seštevek ocen (21), kolikor je zbralo kar pet parov, ki so končali na dnu lestvice.
Urška in Jernej sta zaplesala slowfox na glasbo Love and marriage iz ameriške humoristične serije Married with Children. Ne le, da je bila Urškina interpretacija Peggy Bundy izvrstna, tudi njeno gibanje pri tem plesu je bilo na zavidljivo visoki ravni. Veliko zaslug pri tem ima seveda Jernej, ker jo vodi v tolikšen premik v prostor, kolikor Urška v tem trenutku zmore. Čeprav je bilo v točki veliko plesanja v zahtevni zaprti drži, kar morda za gledalce ni tako atraktivno, profesionalci pa najbolj cenimo, je bila njuna točka izjemno prikupna.
Četrti od meni najbolj všečnih nastopov pa je bila samba Mihe in Valerije. V bistvu sta imela vse: dobro glasbeno podlago, dober videz, samba je bila prava samba z vsemi prvinami, ki so tipične za ta ples, Valerija je bila super, Miha pa kot Ricky Martin prepričljiv, energičen in igriv. Edina stvar, ki bi mu jo lahko zamerili, je ta, da v svoji interpretaciji sambe ni bil dovolj dominanten in možat. Njun izpad je bil zame velik šok, saj smo videli kar nekaj nastopov, ki se z njunim niso mogli primerjati.
Irina (Osipenko Nemec, op. u.), ki je tokrat dobila rumbo, je sicer res pokazala svoj najboljši ples doslej, vendar so bile njene sodniške ocene glede na pokazano mnogo previsoke (27!). Irina pleše najbolje, ko stoji na mestu ter giblje svoje boke in premika roke. To pač ni dovolj. Trenutno si ne predstavljam, kako bo zaplesala jive, ko pride na vrsto. No, pustimo se presenetiti … Nedvomno ima Nejko (Peter Levak, op. u.) pred sabo kar velik izziv, saj bo moral najti način, kako Irino naučiti, da spusti težo v tla. Predlagam, da najprej neha omenjati stegovanje nog, ker ji to ne pomaga.
Denis (Porčič, op. u.) in Martina (Plohl, op. u.), zmagovalca prejšnjega tedna, sta tokrat zbrala le 21 točk. Andrej (Škufca, op. u.) je dal Denisu zelo dober nasvet in upam, da ga bo poskušal upoštevati. Sproščeno telo je ključ za dober jive! Večina zvezd ima s tem plesom največ težav, še posebno s chasee korakom. Tudi Nuša (Lesar, op. u.) se je z jiveom precej namučila, ampak preživela izločanje z enakim številom zbranih točk. Tako Denis kot Nuša sta se zdaj tega plesa odkrižala, nekatere pa še čaka.
Leticia (Slapnik Yebuah, op. u.) in Matej (Krajcer, op. u.) sta zaplesala sambo, v katero sta vpletla zgodbo o rajski ptici in lovcu ter tako kostumsko kot plesno zelo popravila vtis iz prvih dveh nastopov. Ne vem, če je po predpisih, ampak mislim, da bi morala Leticia zaplesati ta ples bosa. Tako bi prišli afriški elementi še bolj do izraza in tudi njeno ravnotežje bi bilo boljše, ker bi se lahko bolj sprostila.
Pri quickstepu Igorja (Štamulaka, op. u.) in Lejne (Karič Lubarde, op. u.) me je zmotilo, da je bila točka v kabaret stilu z zelo malo pravega quickstepa. Karakterno sta sicer zelo dobro predstavila ta ples, ampak bolj cirkuško kot plesno. Tudi njena obleka ni bila standardna, saj je imela gole noge, kar si niti mnogo boljša plesalka standardnih plesov ne bi nikoli privoščila. Igorju kapo dol za energičen in iskriv nastop kljub bolezni!
Jernej (Tozon, op. u.) in Jagoda (Batagelj, op. u.) sta eden tistih parov, ki me niti ne navdušuje niti ne razočara. Če sta imela prejšnji teden mogoče malo prenizke ocene, sta imela pa tokrat previsoke. Res pa je, da sta uspela izvleči maksimum iz ‘slovenskega tanga’, ki ni bil ‘t’ od tanga.
Tokrat sta imela z glasbo več sreče kot prejšnji teden Janez (Usenik, op. u.) in Maja (Geršak, op. u.), ki sta na Hernando’s Hideaway uspela pričarati pravo tango vzdušje, čeprav Janez ne more skriti, da se v vlogi plesalca še ne počuti najbolje.
Naj za konec dodam, da pogrešam posnetke orkestra med izvajanjem plesnih točk. To, da jih gledalci vidimo le ob predstavitvi na začetku oddaje, nam ne daje vtisa, da se pleše na živo glasbo. V pričakovanju nadaljevanja ‘plesne žajfnice’ vas lepo pozdravljam.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.