Dan za flamenko z Ano Pandur Predin in Rosano Hribar

Flamenko in sodobni ples na odru Štihove dvorane.

Plesno-glasbena predstava Cabello 22, 11 se razpenja med flamenkom in sodobnim plesom ter zrcali njuna razmerja, opozarja na moč nasilja in zanikanje svobode avtonomnega odločanja o lastni usodi in telesu posameznika: prepoved abortusa, razglašanje norosti, podpihovanje fanatizma. To so tisti demoni, ki s pomočjo magičnega realizma v romanu Gabriela Garcíe Márqueza O ljubezni in drugih demonih odslikavajo vlogo ženske, ki v določenih okvirih ostaja že stoletja nespremenjena. Travma, ki pripelje do katastrofe, je seštevek majhnih, na videz nepomembnih dejavnikov, in se nadaljuje tudi po smrti.

Tako kot lasje Sierve Marie, glavne junakinje Márquezovega romana, dolgi 22 metrov in 11 centimetrov, ki tudi po njeni smrti rastejo naprej. Predstava Cabello 22, 11 temelji na motivih Márquezovega sveta, za katerega se zdi, kakor da izginja, a ni nikoli nikamor zares odšel. Tu je, med nami, v tem začaranem krogu, boleče podvojen, ukleščen med eno in drugo skrajnost, na pragu vsesplošne norosti, ki se zgodi po tem, ko instance posredovanja izginejo, ko zaščitniki umrejo.
… (Foto: Darja Štravs Tisu)
Koncept predstave je zasnovala koreografinja, plesalka flamenka in hispanistka Ana Pandur, in jo postavila na oder skupaj s koreografinjo in plesalko Rosano Hribar. Avtorsko glasbo sta prispevala Robert Jukič in Vito Marenče, ki jo na odru tudi v živo izvajata. Prepletanje vsebin z video materialom zaokrožuje avtorska skupina Aktivator.
Premiera bo v torek, 4. marca 2014, v Štihovi dvorani ljubljanskega Cankarjevega doma. Ponovitvi pa 6. in 7. marca.