"Netreniranje in neplesanje plesnih ustvarjalcev si razlagam s tem, da jih očitno ta smer ne zadovoljuje več in zato iščejo druge načine izražanja, vstopajo v druge medije. To ne pomeni, da ne delajo dovolj, prej obratno. Ob tem je treba pogledati širši kontekst. Zaradi pomanjkljive infrastrukture se ustvarjalci ne morejo v zadostni meri posvetiti ustvarjanju, saj se ukvarjajo s postavljanjem okvira, v katerem lahko ustvarjajo. Drugi problem je, da je težko biti portretiranec in portretist v eni osebi, potrebna je distanca, kar pa ni enostavno. Profesionalizacija plesa, o kateri v zadnjem času veliko govorimo, prinaša delitev vlog. Stapljanje funkcij, da si avtor predstave, izvajalec, dramaturg, režiser, morda še oblikovalec luči in svoj lastni producent, ni profesionalno, zakaj je pri nas tako, z lahkoto pojasnimo…zaradi premajhnih finančnih sredstev." (plesalka in koreografinja Andreja Rauch Podržavnik in kritik ter publicist Blaž Lukan, tudi selektorja letošnjega festivala sodobnega plesa Gibanica, odgovarjata v časniku Delo na vprašanje, zakaj so slovenski plesalci šibki v konceptu in zanemarjajo zahtevne plesne izvedbe)
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.