V Mercator Centru Šiška je bila leta 1999 odprta prva prodajalna Intersport v tem delu Evrope. V četrtek, 27. marca, je v novi podobi znova odprla vrata. Prodajalna v Šiški na 1.300 kvadratnih metrih predstavlja vse za tek in prosti čas, rolanje, plavanje, fitnes, tenis, skupinske športe, kolesarjenje, pohodništvo in kampiranje, pozimi še smučanje, tek na smučeh, drsanje in deskanje.
V novi prodajalni posebno pozornost namenjajo oddelku za dekleta in žene, ki so ga uredili skupaj s svetovno priznano blagovno znamko Nike. Več prostora namenjajo vsem blagovnim znamkam, ki poveličujejo ženske v športu: Adidas, Deha, Protest, Roxy, ekskluzivna znamka Pro touch in novost v ponudbi nenavadno pisana tekaška oblačila Desigual, ki je s svojo tekstilno kolekcijo dobesedno obnorela svet.
Bogatejši je oddelek za športe v naravi, pohodništvo, plezanje in kampiranje, kjer lahko izbirate med pestro ponudbo oblačil, obutve in opreme. Najbolje prodajana blagovna znamka v tem segmentu McKINLEY letos praznuje trideset let, odkar je s svojimi izdelki začela razveseljevati ljubitelje športov, ki se dogajajo v naravi. Prav mati narava v vseh pojavnih oblikah je glavni navdih izdelkov te znamke. Celotna kampanja je zasnovana na hvali elementom narave goram, vetru, soncu, dežju in divjini. Mckinleyeva tehnična oblačila, hlače, čevlji, nahrbtniki, spalne vreče in šotori navdušujejo s svojo kakovostjo, dizajnom in predvsem izjemnim razmerjem med kakovostjo in ceno. Ob tem jubileju sta ekskluzivno v prodajalnah Intersport na voljo dve kolekciji z oznako 30 let McKINLEY.
V petnajstih letih je Intersport utrdil svoj sloves prodajalca vrhunske športne opreme, sodeluje z najboljšimi partnerji in prodaja večino svetovno priznanih blagovnih znamk. Samo v Intersportu lahko najdete izdelke za pohodništvo, kampiranje in prosti čas blagovne znamke McKinley, fitnes naprave, klopi in pripomočke Energetics, kolesa Nakamura in Genesis, nogometno opremo in oblačila za tek znamke Pro Touch, oblačila za mlade Firefly in Etirel ter druge kakovostne izdelke ostalih Intersportovih ekskluzivnih znamk. Vso to ponudbo odlikuje kakovost, funkcionalnost in sodoben dizajn ter odlična cena. Prodajalci so znani po svoji strokovnosti in odličnem svetovanju. Danes ima Intersport v Sloveniji 35 prodajaln, lansko pomlad so odprli največjo v ljubljanskem BTC Cityu. Pod okriljem nacionalne organizacije Intersporta v Sloveniji je bilo v 15 letih odprtih 88 prodajaln v regiji jugovzhodne Evrope. V letošnjem letu so skupaj s partnerjem vstopili na trg Makedonije z 2 prodajalnama v Skopju in Tetovu. Družba IIC – Intersport International Corporation intenzivno širi svojo mrežo tudi izven Evrope. V zadnjih letih se lahko pohvalijo z vstopom na kitajski in avstralski trg, ter v Libanon in Maroko. S skoraj 10 milijardami evrov prihodkov in več kot 5.400 športnimi prodajalnami v 42 državah, Intersport še naprej krepi svoj položaj vodilnega svetovnega trgovca s športnim blagom.