Leta 1996 je KENZO predstavil dišavi L’EAUPARKENZO… vodici sestavljeni iz sadja, cvetlic, svežine in sreče. Letos so ti dve dišavi preoblikovali in predstavili novi vodici, ki ostajata zvesti osnovni inspiraciji, vendar z bolj odločno čutnostjo, in odločnim sodobnim podpisom. Polni veselja do življenja, novi iskrivi kreaciji sprožata novo igro zapeljevanja, intimno in spontano. Dišavi s katerima lahko uživamo skozi celo leto: L’EAU2KENZO; izražata novo plat vode, svežo in polno energije, ter ostajata zvesti dišavnemu podpisu L’EAUPARKENZO.
Za njo: iskriva, nežna ženstvenost, z zračnimi notami. Vodna sadno cvetna dišava, iskrive zgornje note (nektar hruške, limonina kaša), cvetne srednje note (vrtnica, frezija, lotusova voda), obdajajoče osnovne note (cedra, beli mošus).
Za njega: izrazito poživljujoča dišava, z poudarjeno možatostjo. Aromatična citrusna dišava, mikavne zgornje note (ingver, grenivka), živahne srednje note (lavanda, brinove jagode), lesne osnovne note (vetiver, cedra, smreka).
Oglasni film je režiral Patrick Guedj, film pripoveduje zgodbo o igri zapeljevanja, spontanosti, igrivosti, sreči. Posnet je bil v Rimu. Z čudovitimi brezčasnimi zidovi, toplo žarečo svetlobo, številnimi fontanami raztresenimi po ulicah in trgih, to čudovito mesto je bil popoln prostor za novo, iskrivo vodico in ljubezensko zgodbo. Igriv, čuten par se spogleduje s kamero, se pretvarja, da beži, nasmejan, dinamičen in zaljubljen. Svobodomiselnega duha, nekonvencionalno, skače in pleše v fontani, ki ni bila ustvarjena v ta namen! Buren in igriv trenutek v času, iskriv in čuten, realističen in poetičen, sexy in zabaven. Ženski model je Marloes Horst in moški model je Jacques Grobler iz Next Model agency.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.