Alenka Košir svetuje: Morske dobrote na tisoč in en način

Alenka Košir rada preizkuša recepte iz konzerviranih rib in ostalih morskih dobrot …

Poletje je že potrkalo na vrata in nas prijetno presenetilo s sončnimi dnevi, ko se temperature povzpnejo v višave. V toplih, s soncem obsijanih dneh pa spremenimo tudi svoj način prehranjevanja in raje posegamo po zdravih, lahkih obrokih, ki nas napolnijo s prijetnim občutkom zadovoljstva. Nikar ne pozabite, kako zelo velja, da hrana, ki jo uživamo, odraža naše počutje. Zato vam predlagamo, da si to sezono v obliki lahkega kosila ali hitrega prigrizka večkrat privoščite ribe, pravo zakladnico beljakovin in zdravih maščob.

… svetuje, da v tunin, skušin ali lososov namaz pomakamo koščke surove zelenjave …
Ribe je priporočljivo jesti vsaj dvakrat tedensko, saj vsebujejo esencialne aminokisline, hkrati pa krepijo imunski sistem, dobro vplivajo na kožo in lase ter pomagajo pri uravnavanju telesne teže. Odličen vir za življenje pomembnih snovi pa je tudi tuna v pločevinki, ki jo lahko vključimo v marsikateri lahkoten recept, primeren za vroče poletne dni. Tudi Alenka Košir, profesorica športne vzgoje in vaditeljica avtorskih treningov VIIT, v tem času najraje preizkuša recepte, ki vključujejo konzervirane ribe in ostale morske dobrote, ki jih lahko z malce domišljije pripravimo na tisoč in en način. Za pripravo okusnega in uravnoteženega ribjega obroka nam svetuje vse od lahkih tuninih, skušinih ali lososovih namazov, v katere lahko pomakamo koščke surove zelenjave, pa vse do doma pripravljene pice s testom iz pirine moke in ribjih ter zelenjavnih dodatkov.
Doma pripravljena pica s testom iz pirine moke in ribjimi ter zelenjavnimi dodatki.