Podjetje Amway je pripravilo novo kolekcijo za nego las SATINIQUE. Kolekcija služi kot dopolnilo šamponom in balzamom, saj vsebuje celoten nabor izdelkov za nego las. Tridelni pristop kolekcije za čudovite lase – nega, skrb in oblikovanje – resnično prilagodi in povzdigne lase do njihovega polnega potenciala. ‘Sprostite moč vaših las’ je sinonim blagovne znamke", pravi Hedi Kovacs – Resnik, generalna direktorica Amway Slovenija in Hrvaška. "Skupaj smo sestavili globalni portfelj, ki bo privabil občinstvo po vsem svetu, hkrati pa poskrbel za potrebe las vsakega posameznika."

Kako negujemo, skrbimo in oblikujemo naše lase? Najprej nega: SATINIQUE šampon in balzam proti izpadanju las: Z masažo poživljata in spodbujata lasišče ter delujeta proti izpadanju las, ki nastane zaradi njihove lomljivosti, krhkosti in redkosti – preprečujeta izgubo do 1800 pramenov na mesec! Skupaj z močjo kompleksa ENERJUVE™ nudita edinstveno formulo za nego lasnih mešičkov, hkrati pa vsebujeta rastlinski ginseng in izvleček listov murve, ki spodbujata močnejše lase popolnejšega videza.

Celotni videz in občutek zdravih las se prične na lasišču, kjer se začenja tudi pot do močnih, vztrajnih in sijočih las polnih energije. Tonik za lasišče – S pomočjo SATINIQUE™ tonika za lasišče bo vsak dan dober dan za vaše lase. Moč tonika za lasišče se prične s patentiranim poživitvenim kompleksom, ki vsebuje: izvleček iz japonskega zelišča šiso, ki neguje in zmanjšuje draženje suhe in občutljive kože, mešanico pritlikave palme, ki pomaga pri negi lasišča za debelejše lase polnega videza, izvleček iz korenine sladkega korena, ki pomaga pri zmanjšanju draženja lasišča in oslabitvi korena las, zeleni rooibos – močen anti-oksidant.

RAZPRŠILO ZA DVOJNO ZAŠČITO LAS – je popolno razpršilo z dvojno zaščito, ki lase zaščiti pred škodljivimi učinki UV-žarkov in nastalimi poškodbami, ki so posledica toplotnega oblikovanja las. Prosojno razpršilo obnovi naravno sposobnost las za obrambo pred obremenitvami iz okolja, saj formula zmanjšuje bledenje barve las in omogoča, da so lasje do 9-krat močnejši (pri uporabi sistema). Izvleček granatnega jabolka pomaga poživiti medle in suhe lase, medtem ko vitamin E vlaži in ščiti. SATINIQUE izdelke za oskrbo las (razen tonika za lasišče) dopolnjujejo skrbno izbrane dišave z notami maline, frezije, magnolije, marelice in čaja vrtnice.
Oblikovanje las.

VOSEK ZA LASE Z MAT UČINKOM – Vosek za lase z mat učinkom zagotavlja srednje močno, naravno utrjevanje pričeske ter omogoča njeno enostavno oblikovanje in urejanj. Mat učinek predstavlja lase naravnega videza, ki niso nikoli videti mastni.

SATINIQUE izdelke za oblikovanje las dopolnjujejo izbrane dišave SATINIQUE Signature Fragrance, ki ponujajo čisto in vodno dišavo z notami hruške, zelenega jabolka, vrtnice in mošusa.
O družbi Amway
Amway (amway.com, amway.si) je po podatkih Direct Selling News Global 100, največje podjetje za direktno prodajo na svetu. V letu 2013 je njegova prodaja dosegla 11,8 milijarde ameriških dolarjev. Uspeh družbe temelji na trudu več kot treh milijonov Amwayevih distributerjev in 21.000 zaposlenih, v več kot 100 državah in območjih po vsem svetu. Družbo sta leta 1959, v mestu Ada, v Michiganu, ZDA, ustanovila podjetnika Rich DeVos in Jay Van Andel. Amway nudi izdelke in poslovno priložnost z globalno verigo kmetijskih površin, tovarn in logističnih storitev. Več kot 900 znanstvenikov, inženirjev in tehnologov dela v 75 laboratorijih za raziskave, razvoj in zagotavljanje kakovosti po vsem svetu, ter podpirajo razvoj izdelkov in ustvarjajo kulturo znanstvene odličnosti. Najbolje prodajane znamke so NUTRILITE™ vitamini, minerali in prehranska dopolnila, ARTISTRY™ izdelki za nego kože in dekorativna kozmetika ter eSpring™ sistem za prečiščevanje pitne vode.