Goethejevega Fausta imamo v zavesti vsi. Najpomembneje je, kako takšno besedilo osebno in intimno interpretirati v sodobnem času, ga povezati z lastnim gibom in zvokom. V tem primeru je na začetku ustvarjanja strahospoštovanje nujno, od tam naprej pa drznost in odmaknjenost od izvirnika. In izhodišče ali rdeča nit je bilo natančno to: ustvariti svoje, tudi namišljene podobe znotraj Faustovega vesolja. Sam bi najbrž stokrat premislil, preden bi ustvaril zgolj glasbeno ali koncertno partituro na temo Fausta. A s tako pogumnim in iskrivim sopotnikom, kot je Clug, si upam podati na katerokoli pot.
Dueti ali če hočete dueli mi namreč od nekdaj pomenijo najvišjo stopnjo ustvarjanja ali tudi poustvarjanja. Med ustvarjanjem je bila najbolj vznemirljiva igra med mano in Edwardom, ko sva si podajala še ne dokončno izdelane ideje. (odgovarja na vprašanje Andreja Jakliča Kaj vas v besedilu in hkrati Clugovi interpretaciji najbolj vznemirja? skladatelj Milko Lazar, ki je avtor glasbe za balet Faust koreografa Edwarda Cluga. Premiera predstave v Cankarjevem domu bo v petek, 26.1. ob 19.30 na odru Gallusove dvorane; ponovitve še 27. 1. ob 18.00, 29., 30., 31.1. ter 1. in 2.2. ob 19.30. Več o predstavi pa smo pisali tukaj https://www.paradaplesa.si/na-spici/biblija-nemske-literature-prihaja-v-cankarjev-dom-clugov-faust-bo-brez-dvoma-predstava-leta/)