V Žabjem kralju vidimo arhaično zgodbo iz drugih, oddaljenih preteklih časov. Tu zelo pomagajo kostumi, ki gledalca teleportirajo tja, kamor naj bi šel. V predstavi delamo z mladim gledalcem, poskušamo mu prikazati, kako se lahko neki vzorec dojemanja, bodisi kralja, starša, prijatelja ali neznane osebe, do katere imamo veliko predsodkov, v življenju povsem obrne.
Pri ustvarjanju Rdeče kapice sem se veliko ukvarjal s tem, kako bi predstavil gledalcem čisto svojo interpretacijo, saj je to pogosto uprizarjana zgodba. Mislim, da nam je na koncu s plesalci to uspelo. Nastala je šaljiva, razposajena komedija. Trudili smo se, da bi vse ostalo tako, kot je prav, kot zgodbo poznamo, hkrati pa jo vidimo še z nekega drugega zornega kota. (Siniša Bukinac kot koreograf in plesalec napoveduje dve novi plesni predstavi in pravljici, in sicer Žabji kralj in Rdeča kapica, ki bosta po zadnjih napovedih na odru Gledališča Koper zaživeli 11. in 18. aprila. Siniša je k sodelovanju povabil tudi plesalca latinskoameriških plesov Jurija Batagelja, ki pleše kar štiri vloge, in sicer Žabca in Princa ter Drugega lovca in Ježka. Siniša pa je prevzel vlogo Kralja in Služabnika. Direktorica gledališča Katja Pegan obema menda popolnoma zaupa, da bosta to odlični predstavi za otroke v teh časih.)