Ikarjeva zgodba nas navdaja z vprašanjem: Je Ikar junak ali lahkomiselnež? Mnenja o tem so bila vedno deljena. V nas se bije boj med razumom in srcem. Nekateri so videli predvsem padec, drugi predvsem polet – odvisno od pogleda. Od malega se učimo, kako se držati točno določenih pravil, ki pripomorejo k našemu preživetju in obstoju družbenega sistema. Ne smemo izstopati in ne pasti pod povprečje. Ikar pa je utelešenje človekovega prizadevanja, da bi prestopil meje mogočega, spoznal nove možnosti, se podal v neznano, odkril nove razsežnosti. In se iz padca morda česa naučil.
Ustvarjalne duše se zlahka poistovetijo z likom Ikarja, ki navdihuje. Umetniki si vedno želijo v neznano, nemogoče. Plesalčeve želje so poleteti, se dvigniti k soncu. V času, v katerem živimo, si še posebej želimo svobode, neomejevanega življenja, pogleda čez tesne meje sistema, v katerem živimo, lastnih omejitev in tistih, ki nam jih nalagajo drugi.
Mit, ki je navdihnil že veliko umetnikov, navdihuje tudi plesno uprizoritev. (vabilo na ogled predstave Ikarus avtorjev Michala Rynie in Nastje Bremec Rynia ter v izvedbi MN Dance Company, ki bo v nedeljo, 27. marca, ob 18.00 na odru SNG Nova Gorica in v sredo, 29. marca, ob 20.00 na odru Linhartove dvorane Cankarjevega doma. Ob Mychalu in Nastji plešejo še Luka Vodopivec, Tjaša Bucik, Noemi Capuano, David Micu, Eri Nishibara, Matteo Palumbo, Robert Prein in So Yeon Shin)