Letos sem se na ImPulsTanz odpravila že tretjič. Največji plesni festival v Evropi vsako leto ponuja več kot 200 različnih workshopov, predstav, zato mi je tudi zanimiv. Izbrala sem si release balet pri bivši balerini Libby Farr, ki je danes baletna mojstrica večjih sodobnih plesnih skupin v Evropi (Rosas, Ultima Vez, Charleroi Danses, Batsheva Dance Company, Pina Bausch Dance Company, Ballet Preljocaj, Cristina de Châtel in Cullberg Ballet). Release balet je namenjen predvsem sodobnim plesalcem, saj je lažji in predvsem bolj človeški, poudarja zavedanje telesa, ki temelji na individualnih dispozicijah. Njeno obvezno načelo pred klasom je sleči baletno obleko! Meni, trenirani klasični plesalki, je tovrstna baletna tehnika malo težja, saj je moje telo prepojeno s tradicionalnim klasičnim baletom. Mi je pa vsekakor pripomoglo pri moji percepciji in razmišljanju o sami baletni tehniki. …
Poleg baleta sem hodila tudi na klase Josea Agude (ta je delal s Charleroi/Danses, Ballet de Marseille, T.R.A.S.H, Shobana Jeyasingh Dance Company in Akram Khan Company). Tako imenovani energetic release temelji na izboljšanju fizične kondicije, ki jo pridobivaš skozi natančne in enostavne gibalne vzorce. Pri klasu združuje elemente borilnih veščin s sodobnimi plesnimi tehnikami. Klasi so izjemno težki, potiš se že po par minutah, vse temelji na attack-release konceptu. … dunajski selfie…
ImPulsTanz pa ni zanimiv samo zaradi obilice klasov in predstav, ampak tudi zaradi druženja s plesalci s celega sveta. Tako sem letos imela dve cimri. Toranika Washington iz Miamija je plesalka in pedagoginja na tamkajšnji univerzi in Elisabetta d’Aloia in je plesala z Akram Khanom, Russelom Maliphantom in bila "rehearsal director" za predstavo PUSH, v kateri pleše Sylvie Guillem. (je za naš portal komentirala poletni obisk plesnih delavnic na dunajskem festivalu ImPulsTanz plesalka in pedagoginja Mojca Majcen)