"Nastopil sem v delu, ki se je imenoval "Frankie & June say .. Thanks Tim", poleg tega, da je bila v tem delu v ospredju predvsem zgodba fanta in dekleta, ki se na koncu srečno zaljubita. Skupaj s prostovoljci smo bili razdeljeni v manjše podskupine glede na to, v katero glasbeno obdobje smo spadali. Začelo se je z obdobjem 60-ta, 70-ta, punkom, 80-ta in 90-ta in now, se pravi sedanjost, v katerem smo nastopili vsi skupaj v prvih vrstah. Koreografije so bile v celoti malo poenostavljene, saj so morale biti na nivoju, ki bi ga lahko kljub številnim vajam dosegli tudi prostovoljci. V ta namen so nas postavili v prve vrste, tako da smo lahko bili nekakšen vizualni pripomoček prostovoljcem in pa zaradi televizijskih kadrov. Koreograf našega dela je bil Kenrick Sandy, zelo priznan plesalec in koreograf iz vzhodnega Londona in ustanovitelj skupine Boy Blue Entertainment. Z njim sem imel priložnost sodelovati že pred kakšnim letom, ko smo skupaj nastopili na božični promociji za T-mobile, kjer smo v različnih evropskih mesti plesali kot plesalci Mariah Carey v obliki holograma. Pri temu projektu pa je bilo zanimivo spoznati še njegov način dela in plesa, tako da sem se tudi s koreografskega stališča naučil nekaj novega. Za masovne premike prostovoljcev pa je v večini skrbela ekipa ljudi, ki se ukvarjajo točno s tem, premikanjem velikih skupin ljudi z vidika ptičje perspektive. Najbolj si bom verjetno zapomnil dolge treninge in druženje z plesalci, s katerimi smo se vsi odlično razumeli, in lepo je bilo videti, da smo bili na kupu plesalci z različnim predznanjem, ne samo hip hopa oziroma street plesa. Zanimiv je bil predvsem obseg celotnega projekta in kako so se stvari na koncu združile v eno smiselno celoto. Logistično je moral biti to zelo zahteven podvig. Prvič sem imel med samim nastopom glasbo dobesedno v ušesih, saj je vsak od nas imel majhen sprejemnik, preko katerega smo poslušali glasbo in napotke, drugače bi bilo nemogoče karkoli pravilno in sinhrono odplesati zaradi velikosti samega objekta in odmeva glasbe, ki je do nas prihajala s sekundnim zamikom. Ker smo imeli v ponedeljek in sredo pred nastopom že dve generalki pred gledalci, bi lahko rekel, da sem dejansko trikrat nastopil na otvoritvi, vseeno pa je imel petkov nastop nek poseben čar, ki mi bo sigurno za vedno ostal v spominu." (je za naš portal komentiral nastop na odprtju olimpijskih iger v Londonu plesalec, koreograf in pedagog Miha Matevžič)
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.